četvrtak, 16. srpnja 2015.

Srednja,TFIOS i Fast and Furious!

Heej ljudi,evo mene nakon dugog vremena,dobro nećemo pretjerivati ne baš tako dugog haha.
Nisam željela pisati jer mi se svaka ideja činila glupom i imala sam malu 'krizu' ali sad je dobro i zato pišem o tome što sam radila u posljednje vrijeme. Ovakvi postovi će izlaziti kada ću imati potrebu da podijelim nešto s vama.

Paa,od kuda da krenem? Krenuti ću od knjiga.
Znači pročitala sam Grešku u našim zvijezdama od John Greena i knjiga je fenomenalna. Morate mi vjerovati (kaže vam netko tko ne voli ljubavne knjige). Znači,knjiga je odlična i baš je dubokoumna.
Jako mi se svidjela i pošto sam gledala film kraj me nije iznenadio i nisam plakala. 

Ah volim ovaj citat 'Zaljubila sam se onako kako toneš u san: polako,a onda odjednom i potpuno.'
Nakon što sam pročitala ovu knjigu krenula sam sa knjigom Bez kočnice koju mi je preporučila cura ovdje na blogu.
Na početku sam bila skeptična jer nije to moj žanr,ali ipak sam ju odlučila pročitati,ljeto je i zamislite nisam posudila ni jednu fikciju. 
Sve nešto tinejdžersko i ljubavno,ah Petra.
I tako,počela sam čitati tu knjigu i negdje na 100-oj strani sam i zasad mi se sviđa,vidjet ćemo konačne dojmove.
To bi bilo sve za knjige.
Jedne večeri sam krenula gledati filmove,ali nisam našla ni jedan koji bi stvarno htjela pogledati i tako krenem gledati Teda. (dada,nikad nisam gledala film Ted) a očito i neću,znači počela sam film i došao je brat i pitala sam ga da mi predloži neki dobar film i on mi je rekao za Fast and Furious,gledala sam te filmove,prva tri dijela i nisam ostale pa sam odlučila krenuti od četvorke.
Četvorka je bila super,petica mi je gotovo najdraži film ( HP je prvi naravno) a šestica mi je dobra. Sedmicu nisam stigla pogledati,ali nadam se da hoću,danas.
Ne mogu vam reći koliko mi je žao što je Paul Walker mrtav. Uvijek sam ga voljela,sjećam se da sam se kao mala htjela udati za njega haha,ali sada dok sam pogledala sve te filmove nekako još više ga volim i nedostaje. R.I.P Paul.


Sad kad smo završili o tome,ispričati ću vam kako ja provodim svoje ljeto.
Zapravo,nema se tu puno pričati,dosađujem se i odmaram.
Cijeli dan ne radim ništa,samo ležim,čitam ili sam na netu i ponekad pomognem mami.
Također i vježbam,a navečer se znam ići šetati.
Ništa posebno.
Eh,sad ću vam pisati o školi. Dada,o školi. Svi mi koji krećemo sada u srednju znamo kakve su muke bile oko toga.
Ne znam za druge države,ali mi smo imali e-upise preko interneta,logično.
I tako,poslije sam išla po svjedodžbu i dobila sam knjigu wuhuu za sve razrede ako smo prošli s pet.
Nakon toga smo potpisali prijavnice s roditelja.
A potom smo upisnice nosili u srednju školi.
Ljudi u srednjoj su bili baš ljubazni,što mi se odmah svidjelo. Da,nisam vam rekla što sam upisala haha,upisala sam jezičnu gimnaziju. Nisam vidjela puno budućih kolega,ali vidjela sam grupici super zgodnih dečki (molim se da koji ide sa mnom u raz :''D ). U subotu saznajem popis učenika s kojima idem u razred.
*jedva čekam* Sad mislite da sam luda znam hahah.
Ne znam za vas koji krećete u srednju,ali ja nisam uopće nervozna,vjerojatno budem što će se škola bližiti ali mislim da me ne budu brinula pitanja kako se uklopiti,što ako me ne prihvate i to.
Pisati ću post jednom o tome.
I ne znam više što da vam kažem,vrijeme prolazi prebrzo,brže nego što sam očekivala.
Željela bi da dan traje duže,da nekako odužim taj ponovni početak školske godine (koji će se dogoditi ubrzo htjeli mi to ili ne.)
Sada se možda čini da imamo puno vremena,ali to je još samo mjesec i pol,što će proći,a mi nećemo ni skužiti.
Moj savjet je da provedete vrijeme vani,da se zabavljate,družite i uživate. Odmarajte se,čitajte i radite sve što volite. Ljeto je stvoreno za isprobavanje novih stvari i za to da ostvarimo sve za što nismo imali vremena preko zime.
Jako sam se raspisala,priznajem. Dosta za danas. Bilo bi to sve za današnji post,pozdrav.♥

4 komentara:

  1. Preeedivan post! Slažem se da će uskoro kraj raspusta, tačnije to će vrlo brzo proći iako to niko ne želi priznati i svi se tješimo da je mjesec dana mnogo i da to sporo ide, ali nažalost nije tako. Ali svakako da i ovih mjesec dana trebamo uživati bez obzira na sve. Rekla sam tii na asku, želim ti punopuno sreće u srednjoj, sigurna sam da ćeš se ti vrlo odlično snaći! :****

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina,niko ne želi priznati. Nadam se i ja da ću se dobro snaći hahah hvala ti draga!♥

      Izbriši