subota, 11. srpnja 2015.

Summer morning routine.

Pozdrav svima. Danas sam napokon odlučila da napravim Summer morning routine koju planiram već tri tjedna,ali nikako da napravim.
Krenimo.

Kada je ljeto ne vidim potrebu za buđenjem pomoću alarma. Tako da,ja se budim kada i Sunce (šalim se,ne budim se u 5 ujutro). Probudim se oko 9 sati ujutro jer ne volim spavati predugo. Nakon toga,prva stvar koju napravim je da se malo pokušavam odmoriti od spavanja tako da se 'vrtim' po krevetu i nakon toga uzimam mobitel.
Većinom prvo provjerim ask.fm profil,Instagram i odgovorim na poruke na Whatsappu.
To sve radim nekih 15 minuta i nakon toga se dižem i odlazim u kupaonicu.
Tamo ne obavljam još ništa samo se pogledam u ogledalo i odem u kuhinju,jer moram jesti odmah ujutro.
I onda većinom radim sama sebi doručak. Najčešće je to musli s mlijekom.
Ne izgleda nimalo ukusno na slici,priznajem.
Većinom jedem i istovremeno sam na mobitelu,još provjeravam sve ono što sam propustila ili gledam TV.
Nakon što pojedem doručak,ostanem još malo u dnevnom i budem na društvenim mrežama. Poslije toga,odem u svoju sobu i obučem nešto ugodno,znači neke kratke hlače i običnu majicu.
Onda je vrijeme za neke stvari u kupaonici,prvo što radim je zavežem kosu u pundžu kako mi nebi smetala,umijem se običnom vodom i stavim hidratantnu kremu.
Nakon toga naravno operem zube.
I naravno počešljam kosu i zavežem pundžu jer ne mogu biti otpuštene kose po ovoj vrućini.

Sada prelazimo na dio dana kada imam tri opcije,tj. kada radim jednu od obih stvari:
1. Uzimam tablet ili idem na kompjuter i budem još na internetu,gledam videe,reblogujem slike ili čitam blogove.
Imam ovu sliku dok sam gledala Zoranine videe u krevetu.
2. opcija je da čitam knjigu,trenutno čitam Greška u našim zvijezdama i knjiga je predobra iako nisam fan ljubavnih knjiga. Kada krenem čitati onda se stvarno zadržim. Nažalost zaboravila sam slikati knjigu pa je slika s interneta.
3. opcija je socijalna hahah. Ovo je dok idem van,u grad,obavljati nešto s upisima što je sada već postala svakodnevica.
Znači dok idem negdje onda naravno da obučem nešto ljepše i pristojnije,zavisi kakvo je vrijeme. I onda se i našminkam. Napokon sam počela koristiti ovu CC kremu od Essenca jer sam malo potamnila u licu i nijansa mi je sada super. Ova CC krema mi je baš dobra jer ujednači ten i prekrije manje nepravilnosti,a ono što se još vidi,prekrijem korektorom. Popunim obrve,stavim i puder u kamenu i labelo na usne i to je to.

Ii mislim da je to sve za ovaj post,nije ništa posebno znam,ali htjela sam to podijeliti s vama. ♥

Broj komentara: 8:

  1. Pa nije feer.Preduhitrila si mee.Ja sam htjela napisat prvo my summer morning routine a onda my summer night routine.
    Ali dobro.Odlican post,stvarno.
    Sto se tice onoga sa muslijem,ni cokoladne pahuljice ne izgledaju ukusno na slici ali su zato preukusne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha pa nema veze,pisi slobodno,bas me zanima.
      Hvala ti♥

      Izbriši
    2. Ja tek sad skontah da se u prvim recenicama moglo protumacit da sam ljuta sto naravno nisam,nemam razloga za to,pa da se zna xd.

      Izbriši
  2. Super post. :) Imamo sličnu rutinu. :3

    http://troiscorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši