srijeda, 1. srpnja 2015.

Summer on We heart it!

Heej ljudi,evo mene opet☺ Da se iskupim što nisam malo duže pisala. Današnji post inspiriran je We heart it-om,to je stranica s predivnim slikama i obožavam ju.
Tamo sam vidjela predivne slike,a ove koje ću vam postaviti vezane su za ljeto. Nadam se da će vam se svidjeti.












































































































































































Broj komentara: 8:

  1. Odlican post! Jako mi se svidaju slike, pre savrsene suu. *-*
    - pogledaj moj blog:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja stvarno volim WHI ,jer tamo uvijek možeš naći nešto korisno i lijepo..ove slike su zaista prelijepe <3 ;) p.s: i ja tamo često uzimam slike haha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši