četvrtak, 9. srpnja 2015.

The liebster award.

Book ljudi. Za danas sam mislila pisati nešto drugo,ali vidjela sam kako me jedna krasna cura nominirala za ovaj tag,pa reko' ajde da napravim to danas. Liebster award sam radila već prije,ali evo mene ponovno s time. Posjetite njezin blog,koji je odličan. Link ovdje.

1. Zašto si osnovala blog? 
Aah,ovo pitanje je uvijek tu. Pa priča s mojim blogom je klasična,čitala sam druge blogove,vidjela kako slikaju svoje stvari,kako imaju super ideje i poželjela sam i ja to uraditi i evo me ovdje. Sada tek shvaćam koliko volim pisati.

2. Oksfordsice, visoke štikle ili papuče?
Pošto mi se oksfordice ne sviđaju baš (iako se nekad znaju lijepo iskombinirati), štikle su mi predobre,ali nisu baš za moje godine,ostaju mi papuče haha.

3. Koji trend ne podnosiš? 
Ma podnosim sve,samo mi se neki ne sviđaju. Na primjer sviđa mi se grunge stil,ali ja sebe ne mogu zamisliti da sam tako odjevena,više volim biti casual.

4. Ako bi bila životinja, koja bi bila i zašto? 
Iskreno,i ne znam baš. Mislim da bih voljela biti pas,oni su mi najdraže životinje i strašno su pametni,umiljati i imaju super odnos sa ljudima,tako da,pas.

5. Koji je tvoj omiljeni modni brend?
Ne znam je li to modni brend,ali New Yorker jer ima savršene stvari i gotovo sva moja odjeća je iz te prodavaonice. Ima i prelijepe modne dodatke i tamo uvijek nađem nešto što želim.

6. Kako bi opisala sebe? 
Potterhead,obožavam čitati,gledati serije i filmove,bloger (logično :D ), ovisna o Instagramu...

7. Ako je tvoja kuća u požaru koje modne stvari bi ponijela sa sobom? 
Da mi je kuća u požaru mislim da bi zadnja stvar koja bi mi bila na pameti odjeća,ali kad bih morala birati,uzela bi jedne traperice i suknju... iii adidasice,da!

8. Ako bi imala priliku da radiš u nekom magazinu, koji bi to bio? 
To bi bio OK! magazin jer ga jedinog čitam,a i teme mi se baš sviđaju,baš su onako tinejdžerske i uvijek je zabavan i koristan.

9. Kada bi mogla da budeš jedna od Kardašijan/Džener, koja bi bila?
Pa bila bih Kylie ja mislim jer mi je ona predivna,zgodna je,a i najbliža je mojim godinama.

 10. Omiljeno jelo? 
Pizza,naravno!

11. Da si osoba iz crtaća i imaš samo jedan autfit da nosiš uvijek, kako bi izgledao?
Naravno da bih bila cura iz Winx-a hahah. One su prezgodne i super se oblače,mislim da bi bila Stella ( nje se jedine sjećam :D )


I sada je vrijeme da nominiram tri bloga koji nemaju 200 sljedbenika:
http://nikifashionn.blogspot.com/
http://tigerthefighter.blogspot.com/
http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

Cure nadam se da ćete napraviti ovaj tag!♥
A pitanja su ova na koja sam i ja odgovorila.

Broj komentara: 8:

  1. Super tag! Odgovori mi se svidjaju. ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post :) i meni je Kylie najbolja jer je skroz kul :)

    Poseti moj blog & učlani se → lovelifewithemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je drago što si odgovorila na pitanja! Odlični su odgovori, baš mi se dopadajuu!♥♥♥
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma naravno da sam odgovorila ii hvala ti♥

      Izbriši