srijeda, 26. kolovoza 2015.

August favourites.

Pozdrav ljudi. Skoro pa je i kolovoz gotov,tako je brzo prošlo ljeto. Nisam ni svjesna da uskoro krećem u srednju školu,obveze se ponovo vraćaju,buđenje ujutro,a i ono gužvanje u autobusu.
Neki od vas kreću 1. rujna u školu,ja krećem 7.9 tako da će još biti poneki post o školi,ali danas vas neću zamarati time nego ću malo pisati o proizvodima koje sam koristila ovaj mjesec,nema ih puno,ali su mi baš super pa želim to podijeliti s vama.
Ovo je slika svih proizvoda:

Prva stvar koju vam želim pokazati i kojom sam opsjednuta je ovaj sapun. Mislim da se ne može kupiti kod nas jer sam ga dobila iz Njemačke,ali nema veze. Koristim ga za umivanje lica i predobar je. Ne isušuje kožu kao ostali sapuni,nego ju ostavlja onako nježnu i glatku. A i da spomenem,miriše savršeno. Pošto su upute i opis na njemačkom,nemam pojma kakvo je ovo bilje na što miriše,ali koliko razumijem njemački mislim da je prirodna kozmetika,ali nisam sigurna.

Sljedeća stvar je također iz toga paketa a to je ovaj predivan losion. Ja vam ne mogu opisati kako ovo divno miriše. Predobar losion stvarno. Miris je jako dugotrajan,tekstura je stvarno super,onako nije ni pregusta,a ni prerijetka,super se razmazuje. Meni je jako dobar jer imam izrazito suhu kožu,a ovaj losion održava hidrataciju.

Sljedeća stvar su ovi predivni gelovi za tuširanje od Palmolive koje obožavam. Ovaj Caipi Passion ste vidjeli u mojoj nućnoj rutini,a ovaj Caipi Coconut sam tek nedavno počela koristiti i oba su predobra,iako mi je rozi draži. Rozi ima neki tropski jako osvježavajući miris od kojeg će vam cijela kupaonica mirisati,a plavi je više slatkasti miris kokosa. Miris dugo ostaje na koži,a gel se lijepo razmazuje i čini kožu glatkom.

I sada imamo dva proizvoda vezana za šminku. Pošto su praznici nisam se imala razloga šminkati,ali kada bi to činila koristila sam ovaj Essence Mousse puder koji sam već spomenula. Meni se jako sviđa što je lagan i uopće se ne primijeti da imam puder. Mala mana mu je što mi ističe suhe dijelove na području nosa,ali to ću već nekako popraviti.

I sljedeća stvar je Baby Lips Pink Shock bez kojeg nije prošao ni jedan dan. Puno mi je bolji od običnih balzama. Ostavlja predivnu boju koja nije prejaka,njeguje usne i ostavlja ih mekima i predivno miriše. Čini mi se kako će biti favorit još dugo i obavezno moram probati i ostale iz te kolekcije Electro.

Još bi u favorite htjela staviti film The Duff koji mi je bio super,iako sam prije mislila da je običan tinejdžerski film i da nije ništa posebno,ali eto,ipak mi se svidio pa je zaslužio biti u favoritima.
Onda imam serije The Originals koju sam počela gledati prije par dana i opsjednuta sam. Serija mi je baš super,nekako je drugačija i odlična definitivno. Radi se o vampirima,i ostalim natprirodnim bićima,kao što ste mogli očekivati.
I to bi bilo sve što se tiče ovo mjesečnih favorita,hope you like it!♥

Broj komentara: 29:

  1. Odlican post i radujem se sljedecim bts postovima,drago mi je sto si The Originals stavila u favorite heh👌❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iii zaboravila sam spomenuti kako je Klaus zgodan na toj slici haha 😂👌❤️

      Izbriši
    2. Hvala puno Arbii,dada zgodan je hh:D♥♥

      Izbriši
  2. Odlican post, sve stvarcice su divne
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello from Spain: I really like these products. Keep in touch.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, bas lijep post, mislim kao i uvijek :) Uvijek me ponovo razveselis :)
    I ja krecem u srednju ;)
    Privlači me taj essence puder, jel mi mozes napisati cijenu? ♥☺
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa ti Riva,sretno nam bilo u srednjoj ☺
      Cijena je 32 kune ❤❤

      Izbriši
  5. Post mi se baš dopao.♥ Moraću da nabavim Palmolive kupku sa mirisom kokosa, jer taj miris -obožavam.☺

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelep ti je post <3
    Uzgred ako mozes da objasnis sta je to pretplata na komentare

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala♥
      Hmm,ja nikad nisam ni čula za tu pretplatu na komentare,ne znam stvarno,ali mislim da je to ono da dobijes obavijest dok ti netko odgovori na komentar? Mislim da bi moglo biti to i onda ta obavijest dode na email. :D

      Izbriši
  7. Jao the originals, obožavam tu seriju. Počni gledati i vampirske dnevnike, serija je slična ali po meni puno puno bolja:-)
    http://katesdiyblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno,nikad me nisu privlači Vampirski dnevnici i ne mislim početi haha,alii The Originals su mi predobra serija♥

      Izbriši
  8. Odličan post! Baš mi se dopadaju proizvodi, najviše bi voljela da imam taj sapun. A pakovanja gelova za tuširanje su očaravajuća!

    Novi post na mom blogu ------------------------------> zarinkutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,slažem se da jesu,mene podsjećaju na Baleine gelove♥

      Izbriši
  9. Mm prelijep post! Ove animacije su predivne! Ja imam isti baby lips i odlican je stvarno. Sapun mi se bas nekako cini dobrim, kvalitetnim, mislim da je super. A ovi Palmolive gelovi za tusiranje imaju zaaista preslatko pakovanje, mada sam sigurna da prelijepo mirisu, buduci da sam i sama imala prilike da isprobam par njihovih gelova. :) <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post Petra :)
    Gdje si pronašla ove Palmolive šampone i koja im je cijena?♥

    Novi post ----------> mdiaryonline.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala♥
      Ja sam ih kupila u supermarketu,točnije u Plodinama,a koliko znam imas ih u svakoj drogeriji♥

      Izbriši
  11. Tvoj blog mi se jako sviđa.. Gledala sam The Duff i meni je također jako dobar .. Moram obavezno početi gledati The Originals !!! :D Post je odličan.. :3 , također mi se jako sviđa ona.. ' Čitam da preživim ' , za sve pohvale.. ;) <3

    http://whiteworldwithsomeblueinit.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post! :)♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ - u toku je giveaway!

    OdgovoriIzbriši
  13. Excited to see your new blog design...

    http://www.dresspecialsuk.com

    OdgovoriIzbriši