subota, 8. kolovoza 2015.

#BackToSchoolWithPetra-Clothing wishlist for new school year.

Pozdrav ljudi. Danas vam donosim jedan collab post sa Milicom s bloga Blog For Cool Girls. Ona je također počela svoju Back To School seriju tako da pročitajte i njezine postove.
Dogovorile smo se da ćemo izabrati 10 stvari koje želimo za početak nove školske godine,a te stvari moraju biti nakit,odjeća ili obuća. Pa krenimo.

Prva stvar koju želim su ove hlače sa military uzorkom. Meni su tako predivne. Ova boja mi se jako sviđa i imam već dosta ideja kako bih ih kombinirala. 

Druga stvar su još jedne traperice,a to su ove sa visokim strukom iliti high waisted. U zadnje vrijeme su mi takve traperice naljepše jer su nekako baš drugačije i čini mi se kako ljepše stoje nego one obične.

Treća stvar koju već jako dugo želim je karirana košulju. I vidim ju svaki put kad sam u šopingu ali nikako da ju kupim. Najviše mi se sviđa ona crveno-crna,ali i ona zelena mi je lijepa. Nadam se da ću ju kupiti.
Četvrta stvar je kožna jakna koju sam stavila i u proljetnoj wishlist,a čini mi se kako i u H&M wishlisti. Razlog što ju nisam kupila u proljeće je što je ljeto došlo tako brzo da mi uopće nije ni trebala jakna,ali mislim da to ne bude slučaj ove jeseni. Tako da,morati ću uzeti kožnu jaknu ili nešto slično.

Sljedeća stvar u koju sam se zaljubila su one fora pletene veste koje su baš dugačke,ono skoro do koljena. Baš mi se sviđaju i jako se lijepo mogu kombinirati uz neke obične majice i traperice,a i sigurno su jako mekane i tople.

Sljedeća stvar na mojoj wishlisti je više za zimu/jesen,ali uskoro će to doći. Znači,govorim o džemperima. Naljepši su mi oni jednobojni,pleteni i mekani. Stvarno su odlična stvar za jesen i zimu i nadam se da će se barem jedan naći kod mene u ormaru!

I naravno,vjerojatno početkom škole bude još toplo i vruće pa su neizbježne majice s kratkim rukavima. Ja najviše volim neke s printom,u raznim bojama i s zanimljivim natpisima.

Još imamo samo par stvari haha. Znači,prošle godine sam na We heart itu našla ove predivne čizmice koje su na cvjetni print i postala sam opsjednuta njima. Tako su slatke. I našla sam ih u New Yorkeru,ali su bile platnene pa ih nisam uzela jer nisu baš za kišno vrijeme. Nadam se da ću ih naći ove godine.

I sada prelazimo na nakit. Nakit je važan dio svakoga outfita jer ga upotpunjuje i čini ljepšim. Zato bih ja voljela imati ovako neku veliku ogrlicu koja baš privlači pažnju i čini cijelu kombinaciju ljepšom i elegantnijom.

Zadnja stvar koju imam na svojoj wishlisti je jedan predivan sat. U zadnje vrijeme jako mi se sviđaju zlatni satovi i mislim da su dosta praktični i pašu uz gotovo sve. Predivno mi izgleda kada se neki sat kombinira sa raznim narukvicama kao na slici:


Nadam se da vam se svidio post i stvari koje sam odabrala i nemojte zaboraviti provjeriti Milicin post! ♥

Broj komentara: 16:

  1. Savršen post, draga! I ja sam odradila na mom blogu, mnogo mi je drago što smo sarađivale, i nadam se da će biti još prilika za to.♥
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa sreco hvalaa ti,procitala sam post i sad cu ostaviti komentar.
      Ii bude jos prilika,naravno!♥♥

      Izbriši
  2. Iste cvetne čizmice sam i ja cidela i nisam ih kupila zbog istog razloga. :( Nadam se da ćemo ove godine imati više sreće!☺ Divna ideja za post.♥

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa kužiš me onda totalno. Bile su tako lijepe,ali platnene pa nemam nikakvu korist ako ih kupim,ii ja se nadam da ćemo ove godine pronaći nešto i hvala tii puno♥♥

      Izbriši
  3. Aa Petra draga, toliko želim traperice visokog struka... :( Znaš li možda gdje ima za kupiti.
    Btw. Fantastican post, imamo slican stil☺️❤️
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii<3
      Ima u New Yorkeru,H&M-u,Zari,Terranovi itd..<3

      Izbriši
  4. Naravno da mi se svidio post :)
    Odlicno :)
    I ja bih ove prve hlace. Ali mislim da mi to ne bi bas dobro stajalo :S

    Pogledaj moj novi post :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/2015/08/moji-omiljeni-youtuberi-part-1.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Karirane košulje su Must Have za nadolazeću školsku godinu. Dr. Martens čizme, pogotovo cvjetne su predivne također. Imaš stila Petra.

    VRATILA SAM SE NA BLOG - Pogledaj novi post i ostavi komentar, puno mi znači. - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače ne volim marte,ali ove su predivne. Hvala ti! <3

      Izbriši
  6. Divan post Petra.. Blog ti je odličan i samo tako nastavi, pratim te. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post, Petra! Uživam dok čitam svaki tvoj post! I ja već dugo žlim da nabavim karirane košulje i martinke! ♥

    Novi post, pogledaj----→ milicamihaela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Post je odličan!I meni se najviše sviđaju ove karirane košulje.

    Pogledaj post -----------> mdiaryonline.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši