četvrtak, 6. kolovoza 2015.

#BackToSchoolWithPetra-uvod!

Pozdrav ljudii! Je li moram reći koliko sam uzbuđena? Znači danas krećem novu seriju postova a to su #BackToSchool postovi. Youtuberice su odavno počele s time,a i na našoj blog sceni se već našlo nekoliko postova na tu temu.
Zamislite samo koliko će postova o tome biti pred kraj mjeseca,uživati ću priznajem.

Što kažete na ovu sliku? Meni se baš sviđa.
Pa ovako,krećem novu seriju postova u kojoj ću se pokušati bazirati na što više tema. Želim pisati o svemu što se tiče škole,znači od izgleda pa sve do toga kako postići štp bolji uspjeh.
Danas je tek 6. kolovoza i možda se neki od vas pitaju zašto pišem to ovako rano,ali razlog tome je što ne volim raditi sve u zadnji trenutak jer to stvara stres i želim imati vremena za svaku temu.
Pokušajmo ovo gledati na vedriji način,tko ne voli imati izgovor da mu treba nova odjeća za školu? Ima i istine u tome,trebaju nam razne stvari za školu pa tako i odjeća jer ipak brinemo do svoga izgleda,a #BackToSchool nam pruža da obavimo jedan super šoping.
Također ja sam luda za kupovanjem školskog pribora,sve one slatke olovke,penkala i bilježnice.

Ja ove godine krećem u srednju kao i još neki od vas pa će biti post i na tu temu.
Najvjerojatnije u subotu izlazi jedan collab post u vezi #BackToSchool s jednom odličnom blogerkom.
Moram reći još i da,u vrijeme ove serije postova,drugi postovi ći isto tako izlaziti,ali više ću se posvetiti ovome jer treba nekako realizirati sve te ideje.

Nadam se da bude i nekih DIY postova,ali za to neću ništa obećavati,zavisi koliko ću biti inspirirana.
Ne znam što vam više želim reći,osim što sam jako sretna jer sam jedva čekala da dođe osmi mjesec i da mogu početi pisati o pripremama za školu jer sam to voljela još i kao dijete (jesam još dijete s 15 godina? ) Probably yes.
Da,znači,nisam još razradila to koliko će puta na tjedan biti ovih postova,ali sve ćete znati na vrijeme.
Želim vam reći kako se veselim što ću podijeliti s vama neke svoje trikove i što ću pročitati još sigurno puno odličnih postova i naučiti nešto što nisam znala.
Čujemo se kasnije,pozdrav♥

Broj komentara: 8:

  1. Jedva cekam tvoje postove! I ja radim seriju postova na tu temu...❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretno u srednjoj, hah♥
    Učlani se na moj blog, ja na tvoj već jesam♥ http://katesdiyblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelim ti puno srece u srednjoj skoli :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Naaajdražaaa, odličaan post! Sve si super napisala :* OMG ja tek sad kapiram da nisam bila učlanjena u tvoj blog :O Nema veze, sada sam se učlanila, ali sam svo vrijeve živajela sa ubjeđenjem da sam član tvoga bloga i dođem ovdje i vidim da nisam, haha :D

    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kak si to mogla uciniti hahah,salim se,bolje ikad nego nikad i hvala :* <3

      Izbriši