četvrtak, 20. kolovoza 2015.

#BTSWP-Get Up Early In The Morning!

Pozdrav ljudi. Danas se vraćam našoj Back To School seriji postova s jednim jako korisnim postom,a radi se o nekim savjetima kako da se probudite ranije,a i lakše. Vjerujem da je većina nas iskusila kašnjenje,onaj osjećaj kad bi spavali još 5 sati,ali se moramo dići i spremiti u školi i zato vam želim reći neke trikove koji pomažu. Krenimo.



1. STAVITE ALARM DALEKO OD KREVETA
Ako vas budi alarm na mobitelu,stavite ga negdje dalje u sobi kako bi se morali dignuti i otići ga isključiti. Tako ćete se malo razbuditi jer nećete samo isključiti i nastaviti spavati nego ćete hodati.
Uz to,možete staviti i neku pjesmu koja vas iritira pa ćete ju htjeti što prije isključiti.

2.PIJTE VODU
Poželjno je popiti čašu vode čim se probudite jer niste pili 7-8 sati. Ja znam po sebi kako sam ujutro žedna,odmah popijem pola litre vode haha,tako da,voda je bitna. Možete ju držati kraj kreveta ili popijete odmah prije nego što se krenete spremati.

3. PUSTITE SVJETLOST
Okej,ovo pustite svjetlost zvuči čudno,ali nije bitno. Stvar je u tome da naš organizam reagira na svjetlost pa je poželjno da maknete zavjese s prozora kako bi svjetlost ušla u vašu sobu. Ovo je dobro u ranu jesen i proljeće kad ima ujutro svjetlosti,što nije slučaj kod zime. Sličan učinak ima i svjetlost ekrana mobitela ili laptopa pa možete provesti par minuta i na mobitelu (dobro,ovo ionako radimo).

4. PRIPREMITE ODJEĆU DAN PRIJE
Ja ovako radim odkad znam za sebe. Sjećam se kako sam i kad sam išla u vrtić večer prije pripremila odjeću koju ću nositi sljedeći dan. To stvarno pomaže,pogotovo ako ste ipak zaspali. Ne morate razmišljati o tome što ćete obući i gubiti vrijeme nego imate sve pripremljeno i samo se uvućete u to.
A uostalom,navečer uvijek imamo barem malo vremena kad nam je dosadno,a ujutro baš to i nije slučaj.

5.PRIPREMITE RUKSAK DAN PRIJE
Slično kao i ovo gore. Uzmite si vremena i spremite sve navečer ili još prije,kako vam paše i ujutro ne morate razmišljati o tome nego samo uzmete ruksak i možete ići. Ne znam za vas,ali meni bi bilo jako stresno da moram sve to napraviti ujutro jer sam sigurna da bi nešto zaboravila.

6. DORUČAK
Ovo baš nije savjet kako bi se ranije probudili,ali je definitivno bitno za napraviti. Doručak je najbitniji obrok u danu i svi smo to čuli već 100 x, ali tako je. Pojedite ujutro prije prije škole nešto lagano,a opet hranjivo. Vidjeti ćete kako vam je koncentracija na nivou i kako ste puni enegrije. Možete jesti žitarice,neki zdravi sendvič ili nešto što volite.


I mislim da sam napisala sve,valjda jesam. Nadam se da će vam koji od ovih savjeta dobro doći!♥

Broj komentara: 19:

  1. Hello from Spain: great tips. Nice photos. We keep in touch

    OdgovoriIzbriši
  2. Baaas dobar i koristan post! Ja bas imam problema prilikom ustajanja ujutro, stoga ce mi ovp biti jaako korisno. Prelijepo si ovo napisala draga<3

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno i slažem se sa tobom i ja sam uvek vece pre spremala odecu i ranac,ovo za svetlost (koristim ali drugacije)razmaknem zavese jos uvece i onda ujutru se odmah razbudim...post je wow svaka cast...ako hoces uclani se u moj blog :D
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su saveti ali si iskopirala Mariju Zezelj ja mislim za to,uglavnom iskopirala si jutjuberku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha nisam ja nikog kopirala,a pogotovo ne Mariju,sad sam bas isla pogledati njezin kanal i nema nigdje takvog videa? Ovo su stvari koje ja radim i koje mi pomazu lol,misli sta hoces.

      Izbriši
  5. znaš odlični savjeti, pogotovo ovaj za doručak,mislim da će mene doručak definitivno probuditi hahahaha xd a vezano za vodu i to moram da pokušam...
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  6. Petra, odlicno si ovo napisala. Moracu da isprobam sve. Ja uvek pijem casu vode pre spavanja, zato što je mnooogo zdravo. A ujuttru nekako zaboravim haha :D

    Novi post
    milicamihaela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako korisno,pokusat cu neke stvari pogotovo ovo sa budilicom xD

    Nova sam
    http://mcreativeway.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! Ja sam Sara/Struja i nova sam blogerica pa možeš pogledati moj blog i učlaniti se. :) I da mislim da će mi ovaj post biti jako koristan, jer sam ja jedna od onih koji sve rade u zadnji tren i ujutro mi u kući nastane prava strka, jer spremam knjige,tražim što ću obući i tako to...i odsad ću pokušati biti organizirana i raditi sve što si rekla u postu. Pozdrav od Struje!
    http://strujadreams.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. What a cute look! Love how you spiced it up with the colorful combination

    http://www.onlinecocobag.com

    OdgovoriIzbriši