petak, 14. kolovoza 2015.

#BTSWP- How To Fit In?

Hej ljudi! Napokon nešto iz BTS serije postova,nisam čak pisala tri dana haha. Uglavnom,skratila sam naslov jer je ono bilo stvarno predugo,a mislim da svi razumiju što znači ovo. Jeste čuli novu pjesmu od Lane Del Rey? Pjesma je baš supeeer,ali je slična kao i sve njezine... Skrenula sam s teme,da...
Znači,danas ću se posvetiti budućim srednjoškolcima i dati im (nam) neke savjete kako da promjena škole,društva,profesora pa čak i grada bude što bezbolnija.
Čitala sam dosta toga kak su ljudi uplašeni što se tiče srednje škole i danas ću napisati neke savjete koje ste vjerojatno čuli već,ali nikad nije loše ponoviti to.

1. Budite komunikativni!
Prvih nekoliko tjedana je važno da budete komunikativni,da pričate s kolegama ,da se upoznajete. Nemojte šutjeti i sjediti sami na zadnjem dijelu učionice i izolirati se. Sjedite kraj nekoga i započnite razgovor,predstavite se,upitajte one basic stvari (ne znam hrvatsku riječ) znači od kuda je,kak se zove itd. Nakon toga pitajte što ih dovodi u tu školu,o hobijima,ljudi vole pričati o sebi.
Znači važno je da razgovarate,ako ste sramežljivi to će biti malo teže,ali potrudite se,zapamtite,ti ljudi su u istoj situaciji kao i vi!

2. Nemojte se pokušati svidjeti svima!
Kao prvo,želim reći da na početku date priliku svima i da prema svima budete ljubazni i dobri,kako će vrijeme odmicati vi ćete shvaćati u čijem društvu se najbolje osjećate i s kime ste 'kliknuli' pa će se tako i krug prijatelja sam stvoriti.
A sada na ono što sam rekla gore. Uvijek,ali uvijek će biti ljudi kojima se nećete svidjeti i to je normalno. Nemojte se pokušati svidjeti nekome na krivi način,npr. pušenjem,oblačenjem nečeg što ne volite itd. Oni koji su vam prijatelji prihvatiti će vas baš takve kakvi jeste,bez ikakvih promjena. Bolje vam je da imate manji krug ljudi koji vas stvarno vole,nego 100 lažnih prijatelja.

3. Nemojte dopustiti da vas uvrede obeshrabre!
Kao što sam gore već rekla,uvijek će biti ljudi koji vas ne vole i koji će vas možda koji put uvrijediti ili ismijati. Nemojte to uzimati k srcu,to su samo nebitne osobe kojima je baš cilj da se povučete u sebe,a nemojte to raditi. Zanemarite to i ignorirajte,kada shvate da vam nisu zanimljivi prestati će.


4. Bitno je svidjeti se i profesorima!
Kao što je bitno biti u dobrim odnosima s učenicima,bitno je da ste dobri prema profesorima. Sada kada krećemo u srednju profesori na prvih nekoliko sati stječu dojam o nama i to će vjerojatno ostati tako do kraja školovanja. Zato odmah od početka krenite se truditi,javite se odgovarati dok još ima malo gradiva,bitno je da ste zainteresirani i da poštujete profesore. Ako ćete vi poštovati njih i oni će vas. Nemojte se pokušati svidjeti profesorima ulizivanjem jer će to shvatiti i oni,a i učenici iz razreda pa će dobiti krivi dojam o vama. Kao što sam već rekla trudite se i budite zainteresirani,profesori će cijeniti vaš rad.

5. Be yourself!
Aah koliko smo ovo puta čuli,zar ne? Ali,važno je da budete svoji. Nemojte se voditi trendovima,oblačite ono što želite,izlazite ili ne izlazite,vaš izbor,šminkajte se ako to volite,ili se nemojte uopće šminkati. Sve je stvar vašeg izbora. Nemojte raditi nešto što ne volite samo kako bi se svidjeli drugima (vraćamo se na stavku 2.) 
Vjerujem da ljudi u srednjoj nisu tako ograničeni i djetinjasti kao u osnovnoj pa ne bi trebalo biti problema,budite ono što jeste i ljudi će vas voljeti zbog toga što ste prirodni. ♥

I došli smo do kraja,hope you like it!

Broj komentara: 17:

  1. Možda može da se kaže osnovne stvari? ^_^ U potpunosti se slažem sa tobom, saveti su odlični! Ali jedino, nažalost, što neka deca još uvek nisu prevazišla svoju ograničenost... ♥

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Skroz se slažem sa tobom i hvala ti na svim savjetima. Mislim da si svima puno pomogla! ♥

    Novi post --------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas super post Petra, jos jednom si potvrdila da si mi medu omiljenim blogovima❤️❤️❤️☺️
    Novi post: http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/how-to-be-positive.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja tvoj blog obozavam,on mi je medju omiljenima! :) I sigurno ce se naci u mojim favoritima <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan ako vec nisi <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobro pises,savjeti su odlicni. ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Uu preodlični su ti savjeti, baš kao da sam ja pisala post... Savršeno! Trebaće mi ovo sljedeće godine hhehe ♥
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. meni je post odličan,ovako moram da postavim pitanje : što ovo nisi napisala prošle godine ,kada je meni trebao savjet...mnogo mnog mnogo bi mi pomogao,ali eto haha xd najviše se slažem oko stavke 2. ali i ostale su bitne ,ali po meni ova je najbitnija,tu sam zapravo ja pogriješila..
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  8. Post je jako jako koristan.Sve pohvalee❤

    OdgovoriIzbriši