ponedjeljak, 31. kolovoza 2015.

#BTSWP: Makeup for school.

Pozdrav ljudi. Danas pišem još jedan post vezan za povratak u školu,a radi se o tome kako bi se mogli našminkati za školu. Uostalom,ovo je i collab s curom sa bloga Kate's world.  Cura je baš draga i kontaktirala me na emailu i predložila ovu temu koju sam ja već mislila napraviti,ali ovako je još bolje.
I zato,pogledajte njezin post.
U ovom postu pokušati ću obuhvatiti šminku za sve generaciju,tj. za osnovnu i srednju školu i staviti neke tutorijale pa krenimo.

1. Osnovna škola.
Samo ću reći,ako ste 5-6-7 razred nemojte se uopće šminkati. Premladi ste za to,nema potrebe za time,stvarno. Bavite se drugim stvarima,samo nemojte šminkom,za to ima vremena. Ali,uglavnom,radite što hoćete,ne mogu ja ništa tu napraviti.
Ja sam se počela šminkati u 8. razredu iz razloga što imam takav ten kakav imam haha. Prištići i crvenilo su razlog zašto sam se počela šminkati. I na početku sam koristila samo korektor u sticku i puder u kamenu kako bi sve matirala.
Tako da,ako ste 8. razred možete se početi šminkati,ako to želite.
Svoju rutinu šminkanja određujete prema sebi,kužite,nema potrebe da stavljate puder ako imate čistu kožu.
Za osmi razred možete korektor,maskaru,puder u kamenu i neko labelo. A onda dalje,možete obrve POPUNITI,ne nacrtati ako su vam rijetke.
Ne vidim potrebu korištenja sjenila,tuša,bronzera ili takvih stvari u osnovnoj školi.
Koristite samo ono minimalno,nema potrebe za pretjerivanjem.

Sad da skratim ovaj tekst,ono što vam preporučujem u 7-8 razredu: korektor,puder u kamenu,maskara i eventualno olovka za obrve.

2. Srednja škola.
Pa,kao što većina vas zna,ja sad krećem u srednju i moju rutinu šminkanja možete pogledati ovdje. Ja se tako mislim nastaviti šminkati i u srednjoj,ali s vremenom će se povećavati,i deff ću dodati bronzer jer mi je to baš fora proizvod.

Znači,ako ste 1. razred mislim da se ne morate odmah šminkati kao da imate 18. Nastavite onako kako ste se prije šminkali,ili razmislite o onom što stvarno želite koristiti i što vam treba.
Možete koristiti puder,korektor,puder u kamenu,rumenilo,maskaru,neki svjetliji ruž (nude nijanse) i olovku za obrve. Ali,sve zavisi od toga što želite koristiti.

Ne vidim potrebu za korištenjem sjenila,nekih jakih ruževa ili tuša. Okej mi je ako se izblenda neki natural look,ako se stavi nude ruž i tanka crta tuša,ali ono cat eye je potpuno nepotrebno.
Isto tako,ako ste stariji 17-18 godina možete koristiti sve što želite,stvarno. Ali opet,bez pretjerivanja.


I ne znam više što bih vam rekla,sve zavisi o vama,ako se vi želite šminkati,šminkajte se,a ako ne želite,ni ne morate. Radite ono što mislite da je ispravno :D
I da,svima koji sutra krećete u školu želim sretan povratak u školske klupe (jel se to tak čestita? ) Pozdrav♥

22 komentara:

  1. Odlican post.Ja takodje mislim da se ne treba poceti sminkati do osmog razreda,a ako nemate potrebu za sminkanjem onda ni tada.♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, najdraža! I ja se slažem da stvarno nema potrebe za šminkanjem u 5-6-7 razredu, doduše kod mene u gradu ima puno djevojčica koje nose šminku tada, sa sve puderom i slično, ali dobro, što se tu može haha. ❤❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga!♥♥ A istina,ne mozemo tu nista haha :D

      Izbriši
  3. Ja cu sad 6 raz. osnovne i necu se sminkati mislim da si upravu u tome.E mrzim kad sam bila 4 raz. prvi dan sk. dosla neka "drugarica" sa crvenim karminom! U 4 razredu! Pa bože sacuvaj! Ja cu staviti samo labelo jer su mi usne bože sacuvaj i možda,možda truncicu pudera jer imam 3 ogromne odvratne bubuljice.Super post ;)
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme uzas,i preporucila bi ti bolje korektor u sticku za pristice,puder je vise za cijelo lice.
      Hvala♥

      Izbriši
  4. U potpunosti se slažem sa tobom! Ja sam u osmom razredu ponekad stavljala maskaru, ali pre toga bukvalno ništa. Mislim da ne treba prerano uništavati svoju kožu. Prošle školske godine sam koristila redovno maskaru i korektor, a tako nameravam i ove godine iako sam II razred gimnazije. Baš mi se dopao post, odličan je!♥

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post, slažem se u potpunosti s tobom!
    http://mylittlebafcorner.blogspot.com/2015/08/favoriti-augusta.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post! :))♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. I completely agree with you~! Really interesting post <33

    alluringalyssbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Great post and amazing selection. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thx heaps, Petra. Already followed back #82 Please keep in touch. xoxo

      Izbriši
  9. so beautiful! love this dress!


    http://www.heygoodtimes.com

    OdgovoriIzbriši