nedjelja, 16. kolovoza 2015.

#BTSWP- Supplies Haul.

Napokon,napokon,napokon!!
Bok ljudi. Napokon radim Supplies Haul ili na našem nešto kao kupovina stvari za školu. Ovdje se radi školskom priboru,a kada kupim sve od odjeće bude i Clothing Haul,iako ne znam kad. Naime vjerojatno tek oko početka 9. mjeseca,pošto meni nastava počinje 7.9,a kako sam čula nekima i ranije.

Pa da objasnim situaciju haha. Ruksak ove godine neću kupiti kada imam od prošle,pernicu još nisam kupila jer mislim da ću koristiti staru,ali ću uzeti još jednu ako mi se neka posebno svidi. Još nisam kupila naljepnice za knjige,drvene olovke,kemijske i šestar jer to kupujem u Mulleru i knjižari,a ovo sve što sam kupila danas je iz Interspara.

Počet ću od bilježnica. Ove godine sam našla predivne bilježnice. Kupila sam ih dosta jer imam puno predmeta. Prve najdraže su mi ove šarene s raznim motivima. Jako mi se sviđaju jer su nekako vesele i zanimljive.

Sve bilježnice su mekih korica,osim ove crne koju vidite na slici,nju ću koristiti za lektiru. Sada tu još imamo nekoliko ovih super šarenih bilježnica.

I onda sam kupila još četiri preslatke bilježnice s motivima životinja. Imam dva psa,mačkicu i zeku. Meni su baš fora i nekako opuštene (opuštene bilježnice wtf Petra?? ). 

Sada imamo,ajmo reći neku bilježnicu/ blok koji ću ja preurediti u moj planer. Pa ako mi se sviđa kako je ispalo,postavit ću ovdje slike. Meni se ne sviđa (ne)izbor planera kod nas. Svi koje sam našla su crni (ili jednobojni) i tako nekako strogi da mi se uopće ne sviđaju. Izgledom mi nije ni ovaj nešto posebno,ali to ću ja već srediti. Sviđa mi se što je ovako spiralni. Unutra su samo obične crte,nema nikakvih datuma itd.



Onda sam još uzela sticky notes (kako bi ukrasila planer) ii ovu tehničku olovku s kojom se dobiju i mine za tehničku. Ja nisam osoba koja piše takvom vrstom olovaka jer većinom pišem penkalom ili običnim drvenim olovkama,ali uvijek je potrebno imati barem jednu.

Onda sam još kupila i šiljilo i ovaj paket gumica za brisanje. Ovakvo šiljilo već imam i super je,ali malo je otupilo pošto ga dugo koristim pa sam uzela još jedno. A ovaj paketić mi se svidio jer gumice izgledaju kvalitetno,a i ima ih četiri.
Skoro zaboravih,kupila sam još i ovu mapu/fascikl koji je od super materijala iako ja ne znam kako se to zove. Znači,običan sivi fascikl koji je odličan za papire kako se ne bi potrgali. 

Još imamo i ljepilo u sticku i korektor. Što da vam pišem o tome? Neophodne stvari haha.

I da,zaboravila sam napisati da sam kupila i kajdanku za glazbeni i dva rječnika. Rječnik mi je prije trebao samo za engleski,ali sad će možda tražiti nastavnica i za njemački,pa neka se nađe.

I to je sve što sam kupila od školskog pribora,još moram kupiti nekoliko stvari kao što sam rekla,ali mislim da vam o tome neću praviti poseban post. Nadam se da vam se sviđa!

Broj komentara: 14:

  1. Post je super! Jako mi se sviđa :):

    OdgovoriIzbriši
  2. Post je super! Jako mi se sviđa :):

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Postavi kako si sredila planer. Baš me zanima. :)

    http://troiscorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,budem napisala post dok završim sve:D

      Izbriši
  4. Predobar je post, bestie! <3 Baš mi se sviđaju biljžnice, mnoogo su slatke. Ni meni se ne dopada izbor planera kod nas, ali ovaj će izgledati predivno kada ga ti središ. Obavezno postavi slike kako si ga uredila, jedva čekam da vidim. Baš si super stvari uzela. <3
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. super su sveskice ^^
    Poseti i moj blog, novi post je tu
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post, bas se veselim vidjeti planer :)
    ❤️
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobar post ;) , iako mislim da ako nisi htjela taj blok mogla si naručiti preko interneta čisto ovako da bude neke veselije boje .. Prvi post pogledajte http://borntobefighter695.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne volim baš naručivati preko interneta,a svejedno dok ga ja uredim bude bas unique :D Hvala.

      Izbriši