subota, 29. kolovoza 2015.

#BTSWP- Tipes Of Classmates.

Heej ljudi. Evo mene opet s vama s novom temom vezanom za BTS. Nisam uopće planirala ovo pisati,ali pošto nemam neke ideje, jedna cura mi je predložila da napravim Tipes of classmates pa reko zašto ne. Inspirirana brojnim Youtube videima i vlastitim iskustvima pokušati ću opisati nekoliko vrste ljudi koje svakodnevno susrećemo u razredu u školi.


1. I'll do it!
Okej,mogla sam smisliti još gluplji podnaslov. Ovime želim reći za one učenike koji se javljaju za sve što nekome profesori treba. Treba obrisati ploču,on će, treba otići po kredu,on će,treba otići po nekoga,on će. Hm,ne znam za vas,ali mene ovakva vrsta posebno živcira.
Za sve što treba nekome profesoru oni su tu,sliči malo na ulizivanje mhm.

2. Ghost!
Ovo je ona vrsta učenika koje uopće ni ne primijetite na satu. Ne odgovaraju na pitanja nastavnika,ne sudjeluju u nastavi,ne glupiraju se,ma ništa ne rade. Ponekad mi se znalo dogoditi da i zaboravim da je ta osoba u učionici. Logično je da su mirni i dosta šutljivi.

3. Group of kids.
Svi mi u razredu imamo grupice i vjerojatno smo članovi neke. Ne mislim ništa loše o ovome,tako se formira društvo i prijatelji. Ali, fokusirajmo se na one grupe popularnih. Svi imamo neku grupu popularnih koji misle da su naljepši,najpametniji i tako sve naj naj. 
Takve stvari su mi totalno glupe i pogotovo ako omalovažavaju nekoga,bolje se ne miješati u to.
Slika kaže sve :D

4. Stupid kids.
Ne vrijeđam nikoga ovime,nego mislim na one koje uopće ne zanima znanje,a ni ocjene. U školu su došli smijati se,glupirati,bacati neke šale za koje misle da su smiješne, a zapravo su jadne. Mene ovakvi živciraju,a pogotovo kada se mislim koncentirati na nešto,a oni stalno ometaju.

5. Bully.
Ja sam u osnovnoj imala jednog koji je malo je reći bio nasilnik. Tukao je i cure i dečke,ma užaš. A najgore je to što je njemu to šala i uopće nije kužio kak nasilje nije za smijati. Ali,okej,nadam se da u srednjoj nema takvih haha.
6. ''Angel.''
Ovo je onaj tip cura više nego dečkiju. Na satu su dobre,ne pričaju,a zapravo su uživo devil. Znate ono,nastavnik ju nešto pita ona se uspaniči,jedva nešto odgovori i nastavnik misli da je zato što je sramežljiva i mirna,a pod odmorima se dere da ju čuje pola škole.

7. Love,but hate.
Sad sam se tek sjetila ove vrste cura/dečkiju. Trebala sam to staviti na prvo mjesto. Radi se o onim osobama koje se druže sa svima i svi ih 'vole',a zapravo ih drugi mrze i ogovaraju kad ovi odu. Tipična današnja prijateljstva,grle te,a mrze te.

I ovo je kraj posta,ne mogu se sjetiti više nijednog tipa učenika,ali nadam se da vam se sviđa ovih 7,ii ako ste možda vi među ovih 7,bez uvede :D♥

Broj komentara: 25:

  1. Ja sam definitivno Ghost,haha. :) Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post i sliđa mi se ideja.❤ Nisam se pronašla ni u jednom što je valjda dobro. :)

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam Ghost 100% haha xd .Ovo 4 . Da jedna cura iz odeljenja je rekla da je jagodina u rumuniji,tako da....Ja nemam grupu ali ovi popularni me nerviraju kao i ovi prvi uhhhh..
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post haha😃

    anjafashiondiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post haha😃

    anjafashiondiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Eh , ovo je upravo ono što sam ja imala u svom bivšem razredu.. :D Potpuno isto.. Jako zanimljiva ideja za post.. Jedva čekam još tvojih postova..;) <33

    http://whiteworldwithsomeblueinit.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predobro, nisam se nigdje pronasla :)❤️
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. AAA This is so fun to read! thanks for sharing I am in love with your blog. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmm ovo je mnogo dobro! Imam ih gotovo sve u svom razredu. Sto se druge vrste tice, imam jednog djecaka kod mene u razredu koji je bukvalno nevidljiv u skoli. Samo pise, slusa i cuti. Ni sa kim nema nikakvu vrstu komnukacije, ali to nije do nas, zato sto dosta nas pokusava da uspostavi sa njim neku vrstu razgovora, vec do njega. Mozda mu niko ne odgovara za druzenje, ko zna. Kada god pokusam da ga pitam nesto neobavezno on samo klimne glavom, ili kaze da/ne. Cudno pomalo, hah. A jednom mi se desilo da sam, kada sam bila redar, zaboravila da kazem da nije na casu. Poslije sam prebrojala ucenike i shvatila da on fali. :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam i ja jednog takvog,doduse nije isao sa mnom u razred,nego je bio godinu stariji,i uvijek je bio za knjigom i 'ucio nesto' i nije uopce razgovarao,ne znam haha i hvala♥♥

      Izbriši
  10. Super post ❤️
    http://tajfunblog.blogspot.com/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  11. iskreno da kažem,baš je bilo zanimljivo ovo čitati ,vjerovatno se mogu naći u svakom od ovih osim ovih popularnih i ovih siledžija...ja nisam osoba koja se ulizuje,ali stvarno volim brisati tablu i svaki put kada je neko redar i njemu se ne da ja kažem :JAAA ĆUU! hahah xd meni je malo smiješno to moje ,jer u pola časa kada profesor kaže ko je redar ja kažem :Ja nisam al ja ću,jer sam stvarno zaljubljena u brisanje table,...i da vezano za ovo stupid...ja nisam u toj grupi i to trebam dodati,ja sam uvijek ozbiljna na času.. vezano isto tako za ovu Angel,to sam ja donekle,mislim nije da ja se opet kažem ulizujem ,već ja volim pokazati svoje interesovanje za nečiji čas..pogotovo kada primjetim da ga niko ne prati,meni onda bude žao pa pokušavam popraviti tom profesoru raspoloženje tako što stalno nešto zapitkujem da bi primjetio da se čas nije bez smisla vodio.Ne volim da tuđi trud se baci,jer znam koliko ja volim da se moje poštuje pa poštujem i tuđe. i vezano za ovu grupu Love,but hate tu sam ja... u potpunosti. Svi me vole,svi me mrze,...šta još reći ? ne možemo sa svakim biti najbolji <3
    odličan post <33
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa kad toliko volis bricati plocu molim te da dodes i budes umjesto mene redar jer ja to doslovno mrzim,uzas.
      Istina,ne mozemo sa svima biti dobri :D I hvala ti♥

      Izbriši
  12. Such a beautiful selection of dresses

    http://www.globalhandbag.com

    OdgovoriIzbriši