četvrtak, 13. kolovoza 2015.

Essence lipliners- review.

Bokić ljudi. Ovaj post je trebao izaći jučer,ali nisam stigla prebaciti slike i urediti ih tako da ga pišem tek danas. Ali dobro,za danas sam vam pripremila recenziju dviju Essence olovaka za usne.
O tome ćemo više kasnije,sad vam još želim reći da će još jedan post izaći danas i bude baš special. Prebacimo se sad na temu.

Dugo sam čitala recenzije ovih olovaka na raznim blogovima i curama se sviđaju,neke su čak i oduševljene. Ja,kao veliki fan Essenca željela sam ih isprobati i vidjeti kakve će meni biti.
Pa sam prvo kupila ovu rozu u nijansi 07 cute pink i naravno prvo što me privuklo je bila ova predivna pink nijansa. Volim rozu boju na usnama pa sam prvo uzela ovu i dok sam ju prvi put onako nespretno nanesla već sam se zaljubila,nijansa je predivna,onako dosta jaka rozna,ali opet nekako predivna.


Drugu sam kupila iz razloga što mi je stajala uz haljinu za svadbu. Ovo je ona prava crvena jaka nijansa. Nijansa je 14 femme fatale. Iskreno,nikad nebi kupila tako jaku olovku/ruž,ali ovo je bila posebna prilika i odlučila sam ju nositi. Ali,prevarila sam se,izgledam kao da imam 30 godina kad se našminkam i stavim ovu olovku,a to mi nije bio cilj,tako da sam na kaju završila s nekim nude ružem na usnama.
Obje olovke su matt,tj. cijela ta kolekcija je matt. Preporučujem vam da prije olovke stavite neki balzam na usne kako bi olovka ljepše izgledala i da se nebi vidjelo ako su vam kojim slučajem usne ispucane.
Olovke nisu ni pretvrde niti premekane pa ih možete lijepo koristiti i aplicirati.  Možete ih nositi same na usnama ili popuniti s nekim ružem u istoj nijansi. 

Ambalaža je slatka i jednostavna. Ovaj poklopac mi nikad nije otpao sa olovke i sve u svemu ambalaža je čvrsta.
Pigmentacija je dobra,znači ne morate preći 10 puta preko usana kako bi ona dobila boju.
I kad smo već kod prednosti,cijena je odlična! Znači svaka ova olovka košta 9 kuna što je stvarno super za ovako dobre olovke.
Dugotrajnost je onako solidna. Ne traju predugo,a pogotovo ako jedete i pijete,ali nije problem popraviti to nakon nekoliko sati.
Ovako izgledaju na ruci:


Sada za kraj vam želim napisati da jako volim ove olovke jer su kvalitetne,jeftine,izbor nijansi je zadovoljavajući. Kupiti ću još sigurno nekoliko ovih u različitim nijansama kako bih ih mogla još dugo koristiti. Ako tražite neke dobre olovke za usne definitivno pogledajte ove.

Broj komentara: 6:

  1. Hello from Spain: great review. Interesting !. Keep in touch

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličaan post! :*
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post! Post mi se jako dopada iako ja i ne koristim toliko ovakvu vrstu šminke. ♥

    Pogledaj moj blog ----> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši