četvrtak, 13. kolovoza 2015.

Pretty Little Liars Tag With My BFF!

Hej ljudi,evo mene opet sa ovim posebnim postom. Radi se o Pretty Little Liars Tagu koji sam vidjela kod blogerke Ane i znala sam da moram i ja to napraviti,ali sjetila sam se kako moja najdraža Sara isto obožava PLL isto kao i ja zato sam odlučila odgovoriti s njom na ova pitanja,a ona je pristala. Sarine odgovore označit ću slovom S,a svoje slovom P.

1. Koji ti je omiljeni lik?
S: Tijekom trajanja serije svakodnevno sam mijenjala mišljenje o likovima pa su mi se tako mijenjali i najdraži likovi. Najdraži lik u ovoj sezoni mi je definitno Hanna. Sviđa mi se njezina iskrenost prema svima i ponekad je sarkastična pa mi se zbog toga još više sviđa, a i promjenila je stil oblačenja pa je sada, po meni, najljepša od svih cura.

P: Sada mi je teško jer podjednako volim sve cure,ali među najdražima su mi Hanna i Spencer,nekako ih najviše volim i najviše mi se sviđaju.

2. Šta misliš o -A timu?
S: Od prih sezona serije nije mi jasno zašto se –A tako ponaša prema djevojkama. Mislim da ima neki opravdani razlog, ali opet, sve što im radi je previše. –A tim je tako uvježban da može i zna gotovo sve i nema stvari koju ne može napraviti. Njihov razlog sigurno ne opravdava njihovo ponašanje.

P: Nikad zapravo nisam razmišljala o tome što mislim o A,već me zanimalo tko je to i zašto to radi. Nakon što sam pogledala epizodu Game over  Charles mogu reći da sam razočarana. Nakon 5 godina čekanja da saznamo tko je A mi smo dobili ovo. Pa okej,možda sam ja imala prevelika očekivanja pa sam se zato razočarala,ali očekivala sam nešto šokantnije i bolje odrađeno.

3. Omiljeni par iz serije?
S: Budući da mi je najdraži lik Hanna, ona i Caleb su mi također i omiljeni par iz serije. Obožavam njihove nenadane izljeve romantike i ljubavi.

P: To su naravno Hanna i Caleb. Meni su oni predivni zajedno.



4. Izdvoji neki glupi trenutak iz serije.
S: Najgluplji trenutak u seriji mi je ta neka „veza“ između Jasona i Hannine majke. To nije trajalo dugo i ne znam zasto je to uopce bilo potrebno da se dogodi.

P: Definitivno onaj kada su se Hannina mama i Jason poljubili. Mislim to je bilo totalno ne potrebno i on joj može biti sin.

5. Što misliš tko će postati zao u novim epizodama?
S: Ti zlikovci su mi problematična tema zbog toga što sam se svaki puta razočarala u nekog lika i ne znam tko bi me mogao sljedeći razočarati. Ne želim razmišljati o tome zbog toga što sam poslije svake epizode sve više i više razočarana. Samo se nadam da nitko od bližih likova neće preći na lošu stranu.

P: Ne znam. Poslije ovog kraja nisam razmišljala o novim epizodama,ali čini mi se da ta priča o Charlesu/ A nije gotova i da će se dosta toga još dogoditi.


6. Kog zlikovca najviše voliš?
S: Omiljeni zlikovac mi je definitivno Cece. Nije mi draga ni ništa, ali svaki puta se iznova iznenadim kada shvatim da je umiješana u sve to, a i dosad je nismo vidjeli baš puno puta.

P: Najviše volim Monu jer je nekako tajnovita i pametna. Iako nije neki zlikovac,ali je ajmo reći bila na početku.

 7. Šta misliš, koju devojku je -A najviše povredio?
S: Mislim da je –A svaku djevojku povrijedio na različit način i ne mislim da je nijednoj od njoj bilo lako, ali dvoumim se između Emily i Spencer. Emily je oduzeo puno osoba iz života i nije imala sreće ni sa jednom djevojkom dosad, a Spencer je najviše povrijedio psihički i uvijek je u tim unutarnjim mukama.

P: Sada je to teško pitanje jer su sve prošle kroz grozne stvari. Svaku je povrijedio na svoj način i mislim da im to izgubljeno vrijeme niko neće moći vratiti.



8. Čiji stil ti se najviše sviđa?
S: Aria mi je u prvih pet sezona imala najbolji stil zbog toga što sam se mogla zamisliti da nosim samo njezinu odjeću, ali sada u novijim epizodama mi se najviše sviđa Hannin kao što sam već spomenula.

P: Pa naljepši stil mi ima Spencer makar se sve cure predivno oblače i uvijek mi se sviđa neka njihova kombinacija.

9. Koji ti se glumac najviše sviđa?
S: .Najviše mi se sviđa Ariiin brat, Cody Christian, ali u zadnje vrijeme se baš ne pojavljuje često.

P: Tyler Blackburn i Drew Van Acker.


10. Kog lika najmanje voliš?
S: Od svih likova, nikad nisam zavoljela Ezru jer uvijek je bio nekako čudan, a i Mellisa mi se nije posebno svidjela. Ali najviše antipatiča mi je ostao Alisonin otac.

P: Nikada nisam voljela Paige,Jennu,Lucasa i Saru Harvey. 

11. Koji te je trenutak najviše šokirao?
S: Zadnje što me šokiralo je to što je Sara sad u zadnjoj epizodi, a u prijašnjom epizodama me iznenadilo kad je Toby radio za –A tim.

P: Mene je najviše šokirala ova zadnja epizoda,tj. ne cijela epizoda,nego pojedini dijelovi o tome kako je Tobyjevu mamu zapravo ubila Bethany.



12. Šta bi radila da te -A juri?
S: Da me –A slijedi nikako ne bih radila glupe stvari koje ponekad rade djevojke, npr. išla u šumu po mraku, hodala po mračnoj kući kada bih čula zvukove, išla sama u potragu za –A. U svakom slučaju bila bit pametnija i opreznija.

P: Meni je najviše smetalo što se lažljivice nisu obratile policiji,ali shvaćam da se to dogodilo onda serije uopće nebi bilo. Znači,ja bi sve rekla policiji pa neka oni to rješavaju,nisam ja toliko hrabra da se suočavam sama s time.


13. Koja je tvoja omiljena epizoda?
S: Zapravo nemam neku omiljenu epizodu, svidjela mi se ona kad su djevojke bile u Dollhouse-u, ali sada je 6. sezona jako zanimljiva pa su mi sve epizode na neki način omiljene.

P: Ja se baš i ne sjećam imena epizoda pa ću vam opisati haha. Prva najdraža mi je ona Halloween episoda kada su u onom vlaku i kada ubiju Garreta. Druga je Ravenswood episoda,i treća koju volim je 5x25 kada su u Dollhouse. 

Nadam se da vam se sviđa ovaj post jer je meni bilo baš zabavno pisati sve ovo i mislim da bi Sara bila odlična blogerka,pogledajte kako lijepo piše :D 

Broj komentara: 6:

  1. Uuuu ovo je predobro, najdraža! Obije ste fantastično odradile TAG, kao da ja odgovaram na pitanja. Doduše, ja sam te pri kraju 2. sezone, imam još puno toga da saznam, ali obožavam seriju, i baš se slažem sa svime što ste rekle. I ja obooožvaam Hanu, najdraža mi je nekako, i isto mislim da je -A najviše povrijedio Spenser ili Emily. Ma oduševljena sam postom, svaka čast! Možda i ja napravim TAG, mada ne znam.. uglavnom, ovo je fantastično, haha! :D :**
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa zahvaljujemo se obje draga♥♥
      Pravi slobodno :D

      Izbriši
  2. Drago mi je što si uradila ovaj tag! Sviđaju mi se odgovori, primetila sam da imamo nečeg zajedničnog! ☺

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja obožavam PLL, ali mi je kraj finala išao na živce jer sada opet svi jedva čekamo 7. sezonu, nije ferr :o

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa dobro,ovo je tek bila prva polovica 6. sezone,druga polovica pocinje u sijecnju ♥

      Izbriši