subota, 22. kolovoza 2015.

Savjeti za bloggere.

Bok ljudi. Danas nisam znala o čemu pisati pa sam se odlučila za ovu temu kako bi nekome pomogla i rekla svoje mišljenje o novim blogovima i dala neke savjete kako bi vam blog bio bolji.
Ja sam već skoro godinu dana ovdje na blogu pa mogu donekle reći da sam iskusna i znam što mi se sviđa,a što ne.
Još želim napomenuti da sam jakooo sretna zbog nečega. Stvar je u tome da je rođendan bloga 18.10,aa pogodite tko je tada rođen? Tyler Posey omg,inače on glumi Scotta u seriji Teen Wolf i jedan je od mojih najdražih glumaca pa sam jako sretna zbog toga.
Mislim da je dosta za uvod,krenimo mi na post.

1. IZGLED BLOGA
Ovo je nešto na čemu griješe svi novi blogeri. I ja sam,priznajem,tj. vjerujem da je većina nas zato što na prvi pogled blogger izgleda komplicirano,ali nije. Važno je da proučite dobro sve,da se informirate,potražite na netu i da isprobate razne stvari. Za početak možete krenuti s nekim jednostavnim predloškom i nekom zanimljivom pozadinom,a poslije ćete imati više iskustva i preći ćete na banere,template i ostalo.
Ovime želim reći da je izgled bitan i da on privuče čitaoce. Znam i sama po sebi da ću se učlaniti u blog ako mi ima lijepi izgled jer to ukazuje da se osoba potrudila oko toga, a znam i koliko mi smeta kad je tekst super,a izgled čisti užas.
Uzmite si vremena,proučite sve,nađite lijepe pozadine,izaberite font slova i naslova,uredite da si boje pašu i dodajte gadget 'Sljedbenici' kako bi se ljudi mogli učlaniti u vaš blog. Također,nemojte imati puno gadgeta jer blog izgleda prenatrpano. 
Evo nekoliko pozadina:

2. TEKST
Tekst nije ništa manje važan od samog izgleda. Poanta bloga upravo i jest tekst i stvaranje istog. Tako da,potrudite se. Pišite iz srca,nemojte smišljati kako ćete započinjati nešto,nego samo pišite ono što mislite i ono što osjećate. Pazite na gramatiku. Jako je važno da znate gramatiku i da koristite pravopisne znakove i ostalo. Mislim da nikome nije lijepo kada netko piše neznam,nemogu,sreča,hoču itd.
Da,znači,kao što sam rekla,pišite ono što mislite,s vremenom i vaši tekstovi će postati bolji i proširiti će vam se vokabular. I ja kada pogledam svoje prve postove,pa ove novije,vidim kako je to dobro utjecalo na mene i moje pisanje,iskustvo čini čuda.

3. SLIKE
Savjetujem vam da koristite svoje slike što je više moguće. Naravno da u nekim postovima nije moguće,ali na primjer,kada radite recenziju ili favorite sami slikajte proizvode. Za dobru sliku ne morate imati profi fotić,glavno je da znate slikati. Bitno je da fotografirate po danu,znači na sunčevoj svjetlosti. Ako slikate unutra u kući,neka to bude ispred prozora. Nađite pravi kut, svjetlost neka bude dobra,isključite bljeskalicu i slikajte nekoliko slika i izaberite onu koja je najbolja. Potom prebacite slike na komp ili laptop i uredite ih. Bitno je da uređujete slike jer tamo se može naći puno korisnih stvari. Ja uređujem u iPiccy i meni je odličan,ali znam koristiti i Picmonkey ili BeFunky. Tamo podesite svjetlost,izoštrite sliku i ostalo.

4. BUDITE ORIGINALNI
Važno je da imate svoje ideje i da bude posebni. Nitko ne voli jednu temu čitati 50 x. Uvijek je dobro predstaviti nešto novo jer ljudi vole nove stvari. Ali,ponekad se čini da je nemoguće biti originalan zbog toga što je nekad tema na Youtubu napravljena tisućama puta,a isto tako i na blogu. Okej je ako vi želite to napraviti,ali onda govorite o tome svoje mišljenje i svoje stavove ,točno onako kako mislite,nemojte kopirati neke druge osobe.
Ako ste izmislili nešto novo i vama se sviđa,predstavite to. Napišite post o tome,slikajte nam ili što već bilo,nemojte se sramiti predstaviti to iz straha da bi netko mogao reći da je glupo ili dosadno. Uvijek će biti ljudi kojima će se to svidjeti i koji će cijeniti vašu originalnost i maštu.

 5. NEMOJTE DOPUSTITI DA VAS KOMENTARI OBESHRABRE
Nikad,ali nikad nemojte prestati raditi ono što volite samo zato što vam je netko rekao ružan komentar o tome. Te osobe su najčešće frustrirane svojim životom i zavide vam jer vi radite nešto novo,jer uživate u tome i imate ljude oko sebe koji cijene to. Važno je da znate koliko vrijedite i da ste samopouzdani,onda nikakav hejt vama ne može ništa. Zapamtite da je svaki trud vrijedan i radite tog sve dok uživate u tome!

6. NE USPOREĐUJTE SE
Ovo je i savjet za cijeli život,ne samo za blog. Nikad se ne uspoređujte s nekim drugim. Isto tako nemojte se pokušavati natjecati sa nekime,natječite se sami sa sobom,pokušajte biti bolji nego što ste bili jučer.
Ovako,kod bloga ne možete uspoređivati blog koji ima 100 sljedbenika i onaj koji ima 10. Ako imate manje to ne znači da vaš blog nije vrijedan ili da je loš,nastavite se truditi i ljudi će to shvatiti. Tih 100 čitaoca nije došlo samo od sebe,ispod svega toga nalazi se rad i trud. Mislim da ste shvatili poantu svega,bitno je da se trudite,bez obzira na druge,to radite zbog sebe i uživajte i dajte maksimum.

7. BROJKA NIJE BITNA
Neka vas ne obeshrabri što nemate puno sljedbenika i pregleda ili komentara. Samim time što je neko odvojio vremena i pročitao vaš post morate biti sretni. Svaki komentar ili sljedbenik je bitan i budite zahvalni na tome,nemojte željeti stalno još više i više. Opet se vraćamo na ono da blog pišete zbog sebe i svojih ideja,aa ljudi koji čitaju to su dodatni bonus.


I ovo je sve što sam mislila reći o tome. Mislila sam da bude 5 podskupina,ali ispalo je 7 kad sam imala dosta toga za reći. Nadam se da vam se post svidio i čujemo se nekom drugom prilikom. ♥

Broj komentara: 14:

  1. Odličan post! Pošto sam ja nova blogerica planiram se voditi po ovim tvojim savjetima, jer su stvarno korisni! Struja
    http://strujadreams.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovakvi postovi jako dosta pomazu pocetnicima, medju kojima sam i ja. Lepo si sve ispisala i sve ovo puno znaci! ♥:)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, slažem se sa svime što si rekla! :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com <- učlanite se jer uskoro radim GIVEAWAY.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno si ovo objasnila, jako korisno :* :)
    Pogledaj najavu za puno super DIY-sa : http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/jeste-li-spremni-uskoro-diys.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Uu ovo je preeedobroo!! Bas se slazem za sve, mnogo si ovo dobro napisala! <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Hello from Spain: I really like. It is very interesting. Keep in touch.

    OdgovoriIzbriši
  7. You are so beautiful and you picture looks so charming

    http://www.monclerjacketsalee.com

    OdgovoriIzbriši