utorak, 18. kolovoza 2015.

Summer Night Routine.

Pozdrav ljudi. Nešto sam razmišljala i shvatila sam da će ljeto skoro proći a da ja nisam napisala svoju noćnu rutini ljeti. 
Pa zato to radim danas pošto su prošla dva posta bila o školi.

Paa recimo da moja rutina kreće oko 7 sati. Tada sam većinom na mobitelu,sjedim vani na stepenicama i dogovaram se s prijateljicom gdje ćemo i kada ćemo. Znači onda još pojedem nešto poput nekog voća,žitarica ili jogurta i odem se tuširati. Samo se tuširam bez pranja kose jer mi to oduzima previše vremena ako radim to prije nego što negdje idem.
Znači,koristim ovaj Palmolive gel za tuširanje koji je božanstven. Bolji je od svih gelova koje sam koristila i obožavam ga. Jako fino i tropsko miriše,a i izgleda predivno.



Nakon što sam se otuširala namažem se losionom i počinjem se lagano spremati jer idem u šetnju ( ne idem svake večeri,ali ovako izgleda moja rutina kada idem.) Prvo se našminkam kako sam objasnila u Everyday Makeup Routine,zatim se počešljam i eventualno zavežem kosu i odaberem outfit i obučem se.

Nakon toga još malo svršljam po mobitelu ii oko pola devet odem do frendice,koja naravno nije spremna haha pa čekam da se ona spremi i kada se krenemo šetati bude već 10 minuta do 9. I onda se šećemo,pričamo,odemo na sladoled,na igralište,u neki kafić ii tako,ništa posebno.
Nakon što se vratim doma bude skoro deset,tj. nekad se vratim prije,nekad kasnije i onda po običaju idem na kompjuter.
Slušam pjesme,pišem post,gledam serije i filmove ili jednostavno ne radim ništa nego se dosađujem.
Ako gledam filma onda se to malo oduži. Moram vam reći,ja kao osoba koja ne voli tinejdžerske filmove i ne gleda ih,ali  pogledala sam The duff i zamislite svidio mi se! Juhuu.
Iskreno,ja čak i volim ovo doba dana haha. Dok samo ne radim ništa,dok je već hladnija i dok mogu u miru čitati blogove i gledati nešto.
Dok dođe vrijeme za spavanje,kod mene je to oko 23:30 lagano odem do kupaonice,prvo što napravim je skinem šminku vlažnim maramicama. Onda se umijem i nanesem hidratantnu kremu i operem zube. Ako sam imala zavezanu kosu otpustim je i počešljam i stavim na usne neki balzam.


Onda još malo sjedim u kupaonici i pozdravljam se sa svojim virtualnim svijetom i odlazim u sobu,stavljam mobitel na punjenje i ušuškam se u krevet (dobro,ne ušuškam se,ljeto je).
Ii da,ovo bii bilo sve za moju večernju rutinu,nije ništa posebno,ali nadam se da vam se sviđa. Do sljedećeg posta♥

Broj komentara: 8:

  1. Preeeeedivan post! Ova kombinacija je preeslatka! I imamo isti crop top samo što je moj maslinasto zeleni. :D❤
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Aa super mi je taj crop top,ja bi ga u svim bojama ♥♥

      Izbriši
  2. Kombinacija ti je predivna. *O* Imamo sličnu rutinu. xD

    troiscorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. sviđa mi se blog,pratit cu te,ako hoces pogledaj moj blog,zaprati ..
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijep je ovaj outfit:-)
    Pogledaj moj blog katesdiyblog.blogspot.com/ ♥

    OdgovoriIzbriši