ponedjeljak, 10. kolovoza 2015.

TMI Tag.

Pozdrav ljudi. Evo mene i danas,u zadnje vrijeme pišem svaki dan jer imam puno ideja i neću stići sve to napisati do početka škole,pa moram pisati stalno. Za danas se nisam mogla odlučiti je li ću pisati post iz BTS serije,ili neki random,ali onda sam pročitala post od Zrinke i shvatila da me nominirala za ovaj tag,tada je odluka pala,radim ovaj tag. TMI znači Too Much Information ili na našem Previše informacija.
Zrinkin blog pogledajte ovdje

1. Što imaš na sebi?
Trenutno imam plave kratke hlače i bijelu majicu kratkih rukava.

2. Jesi li ikad bila zaljubljena? 
Sviđalo mi se par dečkiju,ali nikad ništa ozbiljno.

3. jesi li  ikada imala užasan prekid?
Nisam.

4. Koliko si visoka?
170 cm.

5. Koliko imaš kilograma?
To se ne pita hahah. Ali dobro,imam oko 59 kilograma.

6. Imaš li neku tetovažu?
Nemam.

7. Imaš li piercing?
Nemam.

8. OTP (One True Pair: najdraži par) 
Ako može biti i iz serije,onda su to Hanna i Caleb iz PLL.

9. Najdraža serija?
Pretty Little Liars i Teen Wolf.

10. Najdraži bend?
Nemam.

11. Najdraža pjesma?
Od domaćih Pretjerujem od Zaka i od Miligrama Mene ništa ne vadi,a od stranih je još uvijek Recovery od Jamesa Arthura.

 12. Nešto što ti nedostaje?
Nedostaje mi ništa,ali mi fale frendice iz škole.

13. Koliko imaš godina?
Napunila sam 15 prije pet dana.

14. Horoskopski znak?
Lav.

15. Kvalitete koje tražiš u partneru?
Pametan,iskren i zanimljiv.

16. Najdraži citat? 
“… I lupi mi šamar, onaj najjači, kad počnem da kukam nad životom i kad počnem da žalim sebe. Pokaži mi prstom ono što imam, pokaži mi one koji to nemaju. Ne tražim ništa, samo me podsjeti da dišem i podsjeti me da ima i onih koji ne dišu više.”
17. Najdraži glumac?
Dylan O'Brien i Zac Efron.

18.Najdraža boja?
Crna,siva i rozna.

19. Glasna ili tiha glazba?
Onako srednje,ne volim ni preglasnu ni pretihu.

20. Gdje ideš kad si tužna?
U sobu.

21. Koliko ti treba da se istuširaš?
Zavisi kakvo tuširanje,ako bez kose,depilacije i toga onda nekih 7 minuta.

22. Koliko ti treba da se spremiš ujutro?
Pola sata ili 40 minuta.

23. Jesi li ikad bila u tuči?
Kao mala sam se stalno tukla s bratom haha.

24. Nešto što te privlači kod dečkiju?
Stav i samopouzdanje.

25. Nešto što te odbija?
Umišljenost,dok se pravi važan,laganje...

26. Razlog zbog kojeg si se priključila u blogersku zajednicu?
Čitajući druge blogove dobila sam puno ideja i htjela sam se i ja okušati u tome.

27. Strahovi?
Zmije.

28. Posljednja stvar koja te rasplakala?
 Ne sjećam se.

29. Zadnji put kad si nekome rekla da ga voliš?
Ne sjećam se,ne govorim to često.

30. Značenje tvog imena na blogu?
Kako ne volim ovo objašnjavati,ali okej. Fighter- borac,brave- hrabar,a runner- trkač,ali zapravo označava Dylana O'Briena.

31. Zadnja knjiga koju si pročitala?
Suze,ne sjećam se autorice.

32. Knjiga koju trenutno čitaš?
Bilješke jedne gimnazijalke od Nade Mihelčić.

33. Zadnja serija koju si pogledala?
Teen Wolf.

34. Veza između tebe i osobe koja ti je zadnja poslala poruku.
Prijateljica.

35. Zadnja osoba s kojom si pričala?
Mama.

36. Najdraža hrana?
Pizza.

37. Mjesto koje želiš posjetiti?
London,Pariz,New York,Barcelona,Madrid itd.

38. Zadnje mjesto gdje si bila?
Hodnik haha?

39. Imaš li simpatiju?
Nemam.

40. Zadnji put kad si nekog poljubila?
Opet se ne sjećam.

41. Zadnji put kad si bila optužena za nešto?
Ne sjećam se.

42. Najdraži  slatkiš?
Čokolada.

43. Koje instrumente sviraš?
Ne sviram.

44. Najdraži komad nakita?
Narukvice.

45. Zadnje što si trenirala?
U školi sam 'trenirala' badminton i rukomet haha.

46. Zadnja pjesma koju si pjevala?
Ivan Zak- Jedan u nizu.

47. Najdraži chat up line?
A to je?

48. Jesi li ga ikad koristila?
But, I still don't know what's that.

 49. Zadnji put kad si se družila s nekim?
Danas.

50. Tko bi trebao odgovoriti na ovpitanja?
Tko god želi,ali ja bih htjela nominirati moju dragu Milicu s bloga Blog For Cool Girls.


Broj komentara: 11:

  1. Aaa hvala ti za nominaciju najdraža mojaa! Jedva čekam da uradim TAG. I dosta smo slične. I ja sam lav u horoskopu, najdraži nakit su mi narukvice, omiljena serija PLL, obooožavaam Hannu (i Caleb-a) ii ma ima tu još puno sličnosti heh.. Preeedobar post! :*
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ništa sreco♥♥♥
      Haha,ma Hanna i Caleb su naj♥♥
      Cekam da napravis post :D

      Izbriši
  2. Super odgovori draga :* Drago mi je da si napravila ovaj tag :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobar je ovaj TAG.A ti si bas super odgovarala,stvarno super odgovori ☺

    OdgovoriIzbriši
  4. ovaj citat je predivan,baš mi se sviđa moraću da ga zapišem negdje.. inače stvarno su ti odlični odgovori ,i kroz ovaj post smo mogli definitivno da u poznamo dublje tvoju ličnost <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    -emma

    OdgovoriIzbriši
  5. ovaj citat je predivan,baš mi se sviđa moraću da ga zapišem negdje.. inače stvarno su ti odlični odgovori ,i kroz ovaj post smo mogli definitivno da u poznamo dublje tvoju ličnost <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    -emma

    OdgovoriIzbriši
  6. Pjesma od Ivana Zaka mi je prepre. Stalno ju slusam :D

    Pogledajte moj blog :) puno bi mi znacilo i da kazete iskreno misljenje :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši