petak, 25. rujna 2015.

Gimnazija,prehlada,iznenađenje + Instagram photos.

Oh,koji naslov. Pozdraaav ljudi! Long time no see. Od kud da počnem? Prvo ću vam reći da je ovo neki nepovezani post u kojem većinom pišem o sebi i o životu,da vam se nekako ispovjedim i uz to ću postaviti slike koje sam slikala u zadnje vrijeme i stavila ih na Instagram. Bila sam baš inspirirana i to me stvarno veselilo.

Krenimo prvo od škole. Mogu vam reći da mi je teško. Jednostavno,ništa ne stižem. Dolazim kući u pola pet poslijepodne,moram jesti i malo se odmoriti i kad krenem učiti već je pola šest. Kada 'sve' završim bude osam sati navečer i nakon toga još tuširanje,spremanje za sutrašnji dan,tako da ponekad ni CSI ne stignem pogledati. Užas,nije stvar u težini gradiva,nego u tome koliko je to opširno. Hvala Bogu još nisam dobila ni jednu ocjenu.
Mislim da je sve to posljedica ovog privikavanja i da je svima bilo tako na počet. Poslije će biti bolje,nadam se. Društvo mi je super,s tim sam jako zadovoljna,ali jednostavno velika je razlika između ovoga i osnovne. Ali da,u Hrvatskoj sindikati štrajkaju tako da nastavnici ne rade,pa danas nisam imala nastavu jeej,ali sam svejedno bila u gradu. Dosta o gimni,sad je vikend i vrijeme da se odmorimo:D
Uz to,prehlađena sam. Prvo se prehladila bff,pa je brat nešto počeo,sad sam i ja. Počelo me jučer grlo boljeti i još uvijek boli,a sad mi je počeo i nos curiti. Uz to,kiša je kod mene,i ne mogu slikati ništa za naredne postove,tako da ćemo se malo pričekati. Ujutro sam baš jako pokisla,patike i čarape su mi bile premokre,a poslije sam si obukla Vansice kao što vidite na slici gore.
Nadam se da ću uskoro ozdraviti heh.
Uglavnom okej sam,dobro je haha.
Žao mi je što ne pišem češće,ali uvijek imam previše stvari za napraviti i uopće ne stignem sjesti za kompjuter da napišem nešto,a ne bi htjela nešto 'bezveze' pisati samo kako bi ispalo da pišem nešto.
Uskoro ću izbaciti Favorite rujna,nadam se,iako nisam imala neke proizvode jer sam koristila većinom iste stvari kao i prije.
I sad na ovaj dio iznenađenje. Uglavnom,ne želim vam još ništa govoriti sve dok ne bude potpuno sigurno,ali kad napravim to što trebam,objavit ću vam ovdje i sve ćete znati na vrijeme. 
Vrijeme je prečudno. Okej,uopće ne znam kako sam s iznenađenja došla na vrijeme,ali dobro. Htjela sam reći da mi se ne sviđa ovakvo vrijeme. Tjedan dana je 30+ a nakon toga kiša,vjetar i hladnoća. Baš pravo vrijeme za prehladu.
I uglavnom to je to,ništa zanimljivo se nije događalo. Nisam pogledala niti jedan film već duže vrijeme,isto tako nisam ni serije gledala,a niti knjige čitala. Nedostaje mi to.
Iii naravno kako ste vi,kako vam je u školi? Nadam se da je sve super i čujemo se nekom drugom prilikom♥

Broj komentara: 10:

  1. Lovely, dear. Great. I really like it. I have new post also, and will be hape if you see also. Keep in touch, pls. Big kiss


    http://mylovelyfashionbih.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaoo,jadna ti.I ja sam evo bolesna.To je definitivno neki virus,tako svi kazu.Evo mene boli glava,curi mi nos i zapusen mi je takodje,i jako me boli grlo i kasljem.Taj virus traje oko 3 nedelje i manje,sve zavisi od osobe ☺ Super ti je post,i brzo nam ozdravi! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao prvo hvala ti:D Aa kao drugo,i ja mislim da je to neki virus,ali prezivjeti cemo,ozdravi i ti brzo♥

      Izbriši
  3. Prvo kada sam ušla na blog oduševila sam se izgledom. Predivno jesenje izdanje.☺ A što se bolesti tiče i mene je nešto uhvatilo, neki virus i trenutno se jedva krećem. Nadamo se da će nam uskoro biti bolje. Isto idem u gimnaziju i saosećam sa tobom u potpunosti, ali mislim da ćeš se uskoro navići na ceo taj sistem i nadam se da ćeš imati sreće da prođeš dobro kod istoričarke.♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Slike su predivne.❤ Sigurna sam da će ti vremenom sve to oko škole biti lakše. :) Brzo ozdravi.❤❤

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Post ti je odličan i slike su divne! Nadam se da si brzo ozdravila i sigurna sam da je početak srednje najgore doba za svakoga...mislim barem tako kažu, ali saznat ću i ja dogodine...
    -Struja

    http://strujadreams.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Ne slazem se da je pocetak srednje najgore doba,stresno malo je,ali je bas zanimljivo i uzbudljivo i ozdravila sam,hvala♥

      Izbriši