subota, 26. rujna 2015.

Starting Fall Season!

Book ljudi. Danas vas obavještavam da od sada krećem s Fall season,tj. objavljivati ću neku manju seriju postova za jesen. Predivne slike na We Heart It-u,Tumblru i iz moje stvarnosti su me inspirirale i sjetile kako bih mogla napraviti neku Fall seriju postova na blogu.
Pa eto,biti će i toga.
Ja volim jesen najviše zbog lišća i svih tih predivnih boja,nisam veliki fan kiše. Volim kišu kada sam u kući,ležim u krevetu,pijem nešto toplo i slušam je kako pada,ali kada moram ići van po tome vremenu odmah mi nije drago.
Mislim da je jesen predivno godišnje doba puno lijepih boja. Meni je svako godišnje doba naljepše i ne mogu birati,ali i jesen tu ima svoje posebno mjesto.
Već sam dobila nekoliko ideja i jedva čekam sve to napraviti i nadam se da ću imati vremena da sve realiziram.
Volim kod jeseni kad je vikend i ja ležim u krevetu,ili u fotelji pred kompjuterom,slušam glazbu,pijem kakao ili čaj i gledam neke predivne slike,pišem post ili gledam neku seriju. Definitivno uživam u takvim danima. I usput,kako vam se sviđa ovaj jesenji izgled bloga? Meni je baš fora,jako je jednostavan,ali mi je nekako smirujući. 
Nadam se da je i vama tako,ii uživajte sada u ovim predivnim bojama jeseni:









Broj komentara: 14:

  1. Slike su ti predivne...presavršene...post mi se jako svidio i super ideja. Ja također jako volim jesen i sve te boje i sve je to nekako smirujuće. Ja jako volim kišu i volim je slušati,gledati, čak i šetati po njoj...hahahah...ne znam zašto je toliko volim, ali eto jednostavno je tako. I ja također obožavam te trenutke vikendom kad si pred laptopom,u dekici,piješ nešto toplo, gledaš slike ili pišeš post i ono vani pada kiša...mmm...nema ništa bolje...
    Jutros sam napisala novi post pa ako hoćeš pogledaj. :)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvaticu :)
    llis9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Presuper post,dizajn je jako zanimljiv,i smirujuc kako ti kazes. Ja takoder volim te jesenje boje,i sliku su bas jesenjske i jednostavno predivne..Nisam sigurna da li tu ima koja tvoja jesenjska slika,ali ako ne ona iz proslog posta je bas jesenjska pa si i nju mogla staviti u post :)
    A ovo za kisu...Potpuno se slazem oko toga,al potpuno (Y)
    E i da,u proslom postu sam procitala da ides u gimnaziju,e pa feel ya,ja isto -.- ali dobro,prezivjet cemo valjda :)
    Ako nades vremena,bila bi ti jako zahvalna da mi posjetis blog i komentiras ovaj uvodni post :)

    beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa hvala puno,nema u ovom postu mojih slika,aa kuzim te ovo za gimnu,budemo :D♥

      Izbriši
  4. Hello from Spain: fabulous pics... keep in touch

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post :)) Slike su predobre
    allforgirls14.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Preedobar post :D
    http://dragabolonja.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post! :) Ja, za razliku od tebe, obožavam kišu i šetati gradom dok pada.. ♥

    GIVEAWAY --> http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši