srijeda, 7. listopada 2015.

Fall essentials + Teen385!

Pozdrav ljudii! Danas sam jako sretna i raspoložena za pisanje pa evo jednog novog posta i to iz Fall serije! Slikala sam već prije pa sad moram samo napisati. Radi se i o još nečemu,ali o tome ćete saznati na kraju posta,znači čitajte do kraja!

Pišem o mojim stvarima koje mi baš trebaju za jesen,odnosno essentials na engleskom. Nemam baš puno stvari,neke slike ne budu moje,ali uglavnom sve ćete to shvatiti i sami. Krenimo!


Prvo ću početi s kozmetikom. Ja nemam baš toliko šminke da je raspoređujem po godišnjim dobima,ali ovdje su se našle neke nijanse koje su mi super i baš nekako jesenje. 
Prvo ću vam pokazati sjenila. Sve su nekako smeđe nijanse,većinom sa shimmerom. Ovo duo sjenilo je Oriflame,a ostale znate heh.


Sljedeće što imam su proizvodi za usne. To su dvije olovke za usne i jedan ruž u istoj nijansi kao i olovka. Onako,nisu pretamne nijanse,ali nisu baš nešto ni primjerene za školu,pa ih rijetko kad koristim. Olovke su Essence,a ruž je iz onog kofera. 
Jako mi se sviđa što su ova roza olovka i ruž u jako sličnoj nijansi pa ih mogu kombinirati zajedno.


Ako smo već kod jeseni i tih tamnijim bojama na usnama onda zašto one ne bi bile i na noktima? Fan sam tamnijih boja u sva godišnja doba,ali za jesen je to nekako must have. Pogotovo crvena,crna i takve jesenje boje. Ja sam odabrala ove nijanse i zadovoljna sam sa svim lakovima.


Nemam više ništa od šminke! Od odjeće sam uslikala samo ovaj džemper u nekoj predivnoj plavoj boji. Jednostavno,bez džempera i toplih vesta nema jeseni,nema! Ovaj moj je iz New Yorkera i obožavam ga, jako je ugodan i topao,a i može se kombinirati uz gotovo sve!

Od obuće bih dodala i Vansice s kojima sam opsjednuta makar je takvo vrijeme kakvo je,ja ih još uvijek nosim jer su mi predivna obuća,a i naravno neke čizmice. Jedva čekam kupiti ove,predivne su,ali ne s takvom petom.

Ii naravno puno toplih napitaka,serija ii deka u koje se umotamo da nam bude toplo. Obožavam onaj osjećaj dok gledam seriju,pijem kakao,jedem kekse,a ležim ili sam umotana u toplu deku. Deff predivno!

Dodala bi još i one mekane,fluffy čarape. Stvarno ih obožavam,pogotovo ako su onako u nekim fora bojama ili s raznim uzorcima. 
Neki od vas sigurno obožavaju svijeće (ili samo američki Youtuberi?! ), ali nažalost ja nisam još našla neku dobru,kad kod nas nema baš nekog izbora. 
Ii to bi bile sve moje najdraže stvari za jesen,ima tu još njih,ali ove su mi nekako baš zanimljive,sad pređimo na drugi dio ovog posta.

Znači,bio je neki natječaj na portalu Teen385 za blogerice na koje smo se mogle prijaviti i onda ako bi nas izabrali pisale bismo za njihov portal. Već dugo čitam taj portal i dok sam vidjela taj natječaj,osjećala sam kao da se moram prijaviti haha i pitala sam frendicu za mišljenje i ona je rekla da obavezno moram. I eto,poslali su mi natrag mail i još nekoliko blogerica piše za njih koje redovito čitam ovdje na blogu. Jako mi drago što imam priliku pisati za njih i predobro mi je to,jako sam sretna zbog toga. Same predlažemo nekoliko tema i onda gospođa odabere i mi obradimo tu temu i pošaljemo. Pisat ću tamo 1-2 na mjesec,tako da ćete neke od mojih postova moći pogledati tamo,ali sve u svoje vrijeme,sve ću vam linkati. 
Moj post koji je jučer objavljen možete pročitati ovdje i nadam se da vam se sviđa. Iako brojke nisu uopće bitne,bila sam u stilu 'ajme ovo nije moguće' dok sam vidjela brojku od 1900 pregleda u jednom danu na mome blogu. Hvala vam puno na tome,jako sam se iznenadila i usrećila!

Pozdrav ljudi ii možda se čujemo sutra zato što nemam školu kad je Dan Neovisnosti!♥

Broj komentara: 11:

  1. Odličan post,mnogo mi se sviđa džemper.:)

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Boje lakova su mnooogo lepe, a džemper izgleda tako udobno i mekano. ^_^ A fluffy čarape obožavam! Baš mi je drago za portal, post je super!♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Presuper si...voljela bi te dodat na fejsu ili whatsappu. Pa mi se mozes javiti na mail koji cu ti napisat iapot posto ja nez tvoj...lp Ivana
    ivanabr98@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je post :))
    Poseti moj blog http://allforgirls14.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! :)
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis: ------> Fashion and style

    OdgovoriIzbriši