subota, 17. listopada 2015.

Huge Fall Haul.

Pozdrav ljudi. Ah znam da nisam dugo pisala,ali nisam uopće imala vremena,a kad bih ga imala uvjeti za slikanje su bili očajni,tako da nisam uspjela ništa napisati. Danas također vrijeme nije nešto najbolje,ali morala sam vam ovo sve poslikati i pokazati jer sam jako sretna. Također ovo bi mogla nazvati i unboxing jer mi je većinu tih stvari kupila moja firmana kuma ii jako sam joj zahvalna na tome,predivna je☺ Ima svega,od šminke,do odjeće pa sve i do obuće. Krenimo!

Počet ću prvo sa kozmetikom. Dobila sam je u ovoj predivnoj pernici koja po sebi ima točkice i nekog psa. Stvarno mi je super i već od drugog tjedna idem s njom u školu. Oduševilo me ono što je unutra.

 Prvo što sam ugledala su 5 lakova za nokte i ova olovka za francusku manikuru. Razmišljala sam kako mi trebaju novi lakovi a sada sam ih dobila čak 5! Sviđaju mi se nijanse,baš su nekako jesenje. Imamo ovdje dva ljubičasta laka,jedan je onako shimerasti,a drugi je baš čisto ljubičasti. Još je nekakvi zeleni,ne znam ni sama koja je to boja,ali baš mi je fora. Onda imamo ii tamno crveni,moja najdraža boja za nokte! Predivan je. I zadnji je onako svijetlo rozi koji se jedva vidi na noktima i super je za francusku manikuru. I ova olovka za francusku manikuru je od Loreala.

Ajme ljudi dobila sam četiri kista! Nitko sretniji od mene. Baš mi je drago što sam ih dobila. Jedan kist je za korektor,drugi za kapak ono dolje,treći za sjenilo znači,i ovaj kosi je za gel tuš za oči ili za popunjavanje obrva sjenilom. Na prvi pogled mi se čine jednostavni,ali kvalitetni. Vidjet ćemo kako će koristiti i prati se.


Sljedeća stvar je ova mala hidratantna krema za lice pretpostavljam. Baš se veselim isprobati ovo. I puder u kamenu od ove marke za koju nikad nisam čula. Jako mi se sviđa pakiranje koje je čvrsto,kada se otvori dobijete spužvicu za nanošenje i ogledalce što je super kada ste u pokretu. Nijansa mi je dobra.

I u posljednju grupicu sam odvojila stvari za oči. Prva je Manhattan maskara koja mi se čini predobra i probala sam je preko svoje Essence maskare i baš onako produži trepavice i razdvoji ih. Recenzije će biti naravno!
Imamo još i olovku za obrve. Kuma mi je pogodila nijansu koju koristim,a i marku što je preodlično jer mi je olovka pri kraju.
I još imamo olovku za oči od Essenca. Prvo sam mislila da je tuš,ali je ipak olovka. Ne koristim baš često olovke,ali ova mi se čini baš dobra. Po kapku klizi lagano i fora mi je ovo što se ne šilji.

I još je u ovoj pernici bila i ova peace ogrlica koja mi se čini baš fora i definitivno ju moram nositi.

Idemo na odjeću.
Trenutno sam sva u sporty stilu i baš me privlače trenirke tako da sam odlučila kupiti jednu koju ću nositi i u školu,a ne samo po doma. Shvatila sam da su ove trenirke baš popularne i eto našla sam je i ja. Ima ih u svim dućanima,ali ja sam prvo bila u Kiku pa sam ju odmah tamo kupila. Koštala je 70 kuna što je baš super. Mislim da mi lijepo stoji i jedva je čekam nositi.

Zima i jesen ne mogu proći bez šala. Već sam prošle godine htjela ovakav šal,ali nikako da kupim,ali zato ga sada imam. Običan crni infinity šal zato što crno ide uz sve naravno. Baš je topli i mekani i jedva ga čekam kombinirati. Kupljen je u New Yorkeru za 40-ak kuna.

U zadnje vrijeme počele su mi se jako sviđati veste i kaputi koji su onako skoro pa do poda,tj. do koljena. Predivno stoje,ali naravno ne sviđaju se svakome. Mislila sam da neću kupiti nikad nešto takvo iz više razloga,ali dok sam vidjela ovu vestu ja sam ju morala imati. Smatram da jako dobro izgledaju i da su nekako posebne,zanimljivije. Jako mi se sviđa ova boja koja je onako bež i baš je topla jer je pletena. Kupila sam ju u C&A za samo 100 kuna što je odlično za ovako fora vestu!
Tako je duga da nije stala na sliku.



I imam još jedan komad odjeće,a to su obične crne tajice iz New Yorkera. Ali,nisu sasvim obične! Na zadnjoj strani imaju dva mala džepa koji mi baš fora izgledaju. Kupila sam ih prvenstveno zbog tjelesnog,ali su preudobne pa ih nosim i češće.

I zadnja stvar su ove predivne čizmice. Znam da se na slici baš i ne vide kako izgledaju,ali stvarno nemam bolju sliku,a neda mi ih se ići slikati. Jako mi se sviđaju iako nisu onakve kakve sam prve htjela. Njih nisam uzela jer nije bilo broja,ali ove su mi baš fora i zadovoljna sam. Kupila sam ih u Deichmanu za 230 kuna.

I to bi bilo sve za ovaj haul,nadam se da vam se sviđa i čujemo se sutra kada je rođendan bloga i velikii Q&A! Ako još niste postavili pitanja za Q&A možete to napraviti ovdje. Pozdrav♥

Broj komentara: 8:

  1. Odlicne stvari,lakovi,trenirka,cizmice i sal mi se najvise sviđaju ali i sve ostalo je divno,btw hvala puno na followu,uzvratila sam☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super proizvodi i stvari, najviše mi se dopada trenerka :)
    http://allforgirls14.blogspot.com/2015/10/slovenija.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Uživala sam gledajući stvarčice!☺ Pernica mi je baš fora, nije kao one obične, lakovi su predivnih nijansi, a posebno mi je drago što si mi otkrila gde ima da se kupi infinity šal, već jako dugo vreme ga tražim. ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarčice su odlične,pogotovo čizme!

    Pogledajte i moj blog -> www.mdiaryonline.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši