subota, 24. listopada 2015.

My Night Routine I Fall 2015.

Pozdrav ljudi! Long time no see. Kao prvo htjela bi se ispričati curi s kojom radim ovaj collab jer sam trebala jučer objaviti,ali nisam mogla uopće biti na kompjuteru pa evo pišem sada,nadam se da ne smeta. Posjetite njezin blog ovdje. Danas ću vam pisati o svojoj večernjoj rutini za jesen. Nije nešto posebno drugačija od ostalih rutina koje sam napravila,ali u ovoj ću opisati sve što radim nakon što dođem kući,znači od pola pet.


Prvo što učinim kada dođem iz škole je skinem čizmice i jaknu i idem jesti,jer naravno umirem od gladi. Nakon toga odlazim u sobu gdje se oblačim u nešto ugodnije,tipa donji dio trenirke ili tajice i gornji. 


Idem na kompjuter na nekih pola sata,provjerim fejs,odem na blog,pročitam 2-3 posta,poslušam koju pjesmu i to bi bilo to. Nakon toga kreće onaj najgori dio,učenje.
Prvo što radim je složim knjige za drugi dan i pogledam u svoj planer što sam sve zapisala da moram napraviti. Prvo pišem zadaću,većinom ono što mi je najlakše. Sljedeće krećem s pravim učenjem,najbolje je početi s predmetom koji vam je najvažniji za sljedeći dan,iako ja to sve radim na drugačiji način. 
I onda to većinom traje satima,pogotovo sada. 

Naravno da imam pauze tijekom učenja jer treba mozgu malo da se odmori. Većinom odgovaram na poruke,provjeravam Instagram i jedem i pijem haha. Danas sam uslikala Milku i kakao kao primjer neke moje pauze. 

I onda ponovo učim,samo jako Petra! I sad sam već pri kraju učenja većinom pa se odem tuširati i to je kao veliki odmor haha. Obožavam toplu vodu i onda samo uživam.
Koristim ovaj gel za tuširanje kojeg sam dobila i iz te kolekcije ste već vidjeli losion za tijelo i sapun,gel je okej,fino miriše,ali se ne pjeni baš. Kosu perem ovim šamponom od koprive i na vrhove stavljam Shauma regenerator sa nektarom koji miriše takoo predivno. 

I kada sam gotova oblačim pidžamu,osušim kosu ako mi se da i idem ponoviti sve što još imam za školu. Onda još učim sve što nisam stigla prije i radim neke završne pripreme za školu. Spremam knjige i sve ostalo što nosim u ruksaku i biram outfit za sljedeći dan. Najčešće uzmem ono prvo što mi padne pod ruku,a za slikanje sam uzela obične traperice i ovu fora majicu s natpisom.

I sada je skoro već osam sati navečer i tada čekam da počne CSI Miami. Usput sam malo na Instagramu i fejsu i ležim u krevetu. U to vrijeme znam i uzeti svoj planer,napisati što sve imam za napraviti sutra,isplanirati postove ili tako nešto.


Nakon što pogledam dvije epizode serije idem u kupaonicu gdje skidam šminku,ako to već nisam učinila prije,umijem se i operem zube i uvučem se u topli krevet.


I to bi bilo sve za moju noćnu rutinu,nadam se da vam se sviđa i čujemo se nekom drugom prilikom,ćao♥

Broj komentara: 16:

  1. Imamo sličnu rutinu,odlično.:)

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post. Rutina nam je jako slična. Možeš li mi reći samo za šta je tačno ona eveline krema, ne kontam? :D ♥

    allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je hidratantna krema za jako suhu kožu,super hidratizira :D♥
      Hvala ti.

      Izbriši
  3. Sjajan post :) Super ti je blog :)
    http://allforgirls14.blogspot.rs/2015/10/my-night-routine.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican ti je ovaj post,bas mi se svida tvoja rutina,i ovo za ucenje nam je skroz slicno,a u pauzi takoder pijem kakao,i sad isto haah :)
    Btw bas mi se svida ova tvoja majca,a oreo cokolada jos vise hahah :D

    Novi post kod mene,pa ako pronades vremena,procitaj i uclani se kod mene ako vec nisi <3

    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oreo i kako su najbolja kombinacija! Hvaala ti hah♥

      Izbriši
  5. Divan post Petra, kao i uvek!♥ Slike su baš lepe, a i naša rutina je slična.☺ Pogotovo što se jela tiče... Hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvarno divan post ! Većina night rutina nisu dobro napisane , ili su se pisale u 5 minuta do škole , a u ovom postu sam uživao , stvarno !!

    PS : Ja sam tvoj 91. čitalac ^^ Ako želiš , pogledaj moj blog i učlani se :)
    ilordogaming.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme prvi decko na mome blogu:D Hvala tii,pogledat ću blog:*

      Izbriši
  7. Super post dragaaa. Ovaj duks izgleda super. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post,sviđa mi se.Posjeti moj blog http://doroty4.blogspot.hr/2015/10/tipovi-ucenika-u-skoli.html

    OdgovoriIzbriši