četvrtak, 1. listopada 2015.

September favourites!

Pozdrav! Evo mene s favoritima rujna koje sam vam obećala. Kako ste vi? Ja sam ovaj tjedan imala nastavu samo u utorak,srijedu i četvrtak i to samo 4-5 sati,sutra također nemam pa ću vjerojatno napisati nešto za Fall seriju postova. Danas sam napokon nagovorila sebe da pišem o favoritima,iako ih nemam puno. Zapravo stvarno ih je malo,ali to je post koji obožavam pisati i čitati i ne želim ga preskočiti. 


Prva stvar su ove predivne palete sjenila. Neki od vas možda znaju da su iz onog velikog kofera sa šminkom iz Mullera. Nisam osoba koja često koristi sjenila,ali zbog ovih predivnih nijansa sam ih počela stavljati. Najviše koristim ove svjetlije boje po cijelom kapku,a onda kutu s malo tamnijom nijansom smeđe. Super izgledaju na oku. Srednje su pigmentirana,lako se blendaju i jedina je zamjerka što se nakon cijelog dana lagano skinu s kapka,ali to nije neki veliki minus.



Koji favoriti bi mogli proći bez nekog proizvoda za usne? Slažem se da nijedni. Trebalo mi je novo labelo,ali nisam znala koje ću kupiti,kao i inače dvoumila sam se između Rosala i Balee,a na kraju sam završila s Labellom. Kupila sam ga iz razloga što sam znala da je odličan jer frendica uvijek ima samo takve u ovakvom pakiranju i super njeguje usne,a i našla sam ga na sniženju za 12 kuna! Meni je odličan,njeguje usne,odmah ih hidratizira i ostavlja mekima. Nema mirisa jer je ovako klasičan. Imate još raznih u prodaji i definitivno morate probati ovo!



Treća stvar je ovaj predivan lak u bordo crvenoj boji. Crvena mi je najdraža boja za nokte tako da ih imam nekoliko,ali ova je trenutno najveći favorit. Baš me podsjeća na jesen i stvarno je jesenska boja. Također iz kofera sa šminkom. Volim ovaj lak jer ima predivnu boju,jako se lijepo nanosi,ali opet kratko traje,ali nema veze.


Još ovdje imamo i novu četku za kosu. Definitivno mi je trebala nova četka,bila ona drvena ili obična plastična. U Mulleru sam tražila četku i naišla na ovu koja je bila na sniženju za samo 20 kuna,a inače su drvene četke skuplje. I onda se više nisam dvoumila,željela sam probati drvenu četku jer mi se čine kvalitetnije od plastičnih. Meni je ova super,ne čupa mi kosu kao ona prije,dok je morku češljam isto tako je nježnija i bolja. Marka je Body & Soul,vjerojatno ste čuli jer oni proizvode i četkice za šminkanje.

I zadnji favorit je ovaj dezić koji sam koristila ovog mjeseca. Opet se radi o Fa i mislim da oni imaju najbolje dezodoranse. Ovaj ima neki slatkasti miris,onako je dosta jak,ali lijepo miriše. Okej mi je,kao i svi ostali njihovi dezići,iako mi je onaj Fa- Nutri Skin bio bolji ovaj definitivno može poslužiti!

To bi bilo sve od proizvoda. 
Od muzike sam slušala Lost Frequencies- Reality, James Arthur- Recovery,Impossible, Major i još netko- Lean On, Lana Del Rey- Video Games i to su mi trenutno najdraže pjesme.
Pozz!

Broj komentara: 8:

  1. super post draga, super stvarčice, pogotovo ove male paletice, preslatke su :) :* http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Svi favoriti su baš divni, posebno mi se dopadaju paletice i lak. Obožavam crvene nokte!☺

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post!

    allforgirls14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post,slike i favoriti! Najviše mi se svidio crveni lak. :)
    -Struja

    http://strujadreams.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši