subota, 7. studenoga 2015.

Fall Makeup Look.

Pozdrav ljudi. Ovaj post želim napisati već  mjesec i pol,ali nikako da se udostojim,slikam i napišem,ali evo,napokon jesam. Ovaj makeup look nije za svaki dan,niti je za tako male kao ja haha,ja sam se našminkala samo za slikanje,iako mi se jako sviđa i super je za jesen i neke posebne prilike. 

Prvo stavljam ovu malu kremicu na cijelo lice kao primer i pričekam da se upije u kožu.

Nakon toga na cijelo lice stavljam korektor s ovim kistom,a na obraze i na neke prištiće stavljam puder u pjeni kako bih dobila jače prekrivanje.


I sve matiram puderom u kamenu.



Nakon toga,popunim obrve,naravno. Koristim samo olovku.

Sjenilo inače ne stavljam,ali pošto je ovo Fall Makeup Look,nigdje ne možemo bez sjenila. Izabrala sam sjenila u smeđim tonovima jer je to baš pogodno za jesen. 
Prvo na cijeli kapak stavljam ovo skoro pa mat sjenilo haha,a u kut oka,tj. pregib izblendam ovo shimerasto sjenilo. Koristila sam ova dva koja su označena strelicama. 

Na trepavice prvo stavljam Essence maskaru,pa dok se ona malo posuši stavljam Manhattan maskaru koja mi još dodatno produži trepavice.


Na slici ćete vidjeti kako sam sam stavila i tuš,ali zaboravila sam slikati.
I još nam ostaju usne. Prvo sam stavila Labello da budu mekanije i da se olovka duže drži,a nakon toga sam stavila ovu crvenu Essence olovku preko cijelih usana.

I to sve na kraju izgleda ovako:

Nadam se da vam se sviđa ovaj look i bez hejtova molim! Pozdrav♥

Broj komentara: 16:

  1. Odličan post,prelepa si!♥



    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zašto si stavila olovku preko celih usana? Ja koliko znam sa njom se samo crta oblik. Inače, predivna si! :)

    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala☺
      Dada,većinom se olovke koriste za iscrtavanje oblika,ali ovo Essencove su super i ne isušuju usne pa ih slobodno možeš koristit preko cijelih usana.

      Izbriši
  3. super post, make-up look je jednostavan i lijep, što se meni baš sviđa :) http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jooj pa izgelda predivno! Mnogo si lepa ♥-♥ Savršeno si stavila olovku na usne, ja to uvek zeznem. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga hvala ti puno♥
      I ja često zeznem hah,nisi jedina :D

      Izbriši
  5. Divan post,divan look,a ti si predivna!☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaoo , look je predivan kao i ti. staypositive17.blogspot.com/ 😃

    OdgovoriIzbriši