petak, 13. studenoga 2015.

#InMyLIfe - gimnazija,Božić...

Helloo can you hear meee, evo i mene malo. Danas nisam mislila pisati,ali me moja draga frendica nagovarala kako moram  jer ona nema što čitati,pa evo. Nisam imala neku ideju o čemu bih pisala,pa sam zato ovdje s još jednim nepovezanim postom. Odsad će takvi postovi imati hashtag #InMyLife u kojima ću većinom govoriti o tome kako me škola ubija,ali možda se nađe nešto zanimljivije ( ili ipak ne). 

Pa da,danas je petak 13,nikad mi nije bio loš dan. I danas je isto tako bilo donekle dobro. 
U školi je... ne znam kako je,nekad bolje,nekad lošije,bezveze uglavnom. 
Imam toliko stvari za napraviti,užas. Ovaj vikend uopće neće biti vikend. Uglavnom,moram pročitati lektiru,napisati znanstveni rad,pripremiti nešto za plakat,početi seminar iz likovnog i početi lagano s prezentacijom iz latinskog. Uz to još naravno moram normalno učiti predmete i pisati zadaće.
I da,nešto što mi je danas jako zasmetalo je što smo pisali test iz hrvatskoga 25 minuta,test od 32 pitanja!  Profesorica kaže da se test piše 25 minuta,pa hvala e,što nam nije stavila 15 minuta,to bi bilo sasvim dovoljno. 
Ali,dobro nije sve tako crno.  Društvo mi je suuuper,spominjem to u svakom postu,znam haha. Ali,stvarno je tako.  Dan mi se sastoji od toga da sam u školi i da učim,ali ajd ponekad mi se posreći pa stignem pogledati koju epizodu CSI-a,iako mi ni to više nije tako zanimljivo zato što mi se jako spava navečer.
Kad smo već kod serija,započela sam s 3. sezonom The Originalsa,i sad ću ovaj vikend pogledati neke nove epizode koje su izašle. Napravila sam popis knjiga i filmova koje želim pročitati/pogledati,ima tu svačega. Nedostaje mi čitanje,žao mi je što nemam vremena čitati,ali uskoro ću posuditi neku knjigu jer se moram natrag ufurati u to. Nadam se da to bude Online Girl od Zoelle jer nju želim pročitati već dugo.
Još nisam pogledala Paper Towns,da da. Htjela bih prvo pročitati knjigu,ali mislim da će film doći prvi na red. 
U zadnje vrijeme slušam samo stranu glazbu i tek sad shvaćam kako me smiruje glazba. 


Sviđa mi se kakvo je vrijeme sada i obožavam lišće. Kod mene je svako jutro onako nebo rozno,tj. oblaci. Predivno kad mi je kad sunce izlazi,isto tako super mi je ono raznovrsno lišće po parkovima,baš daje pravi ugođaj jeseni. Kao što sam rekla,nije jako hladno pa sam napokon mogla nositi i moju predragu vestu. 

I ne znam više je li imam što za reći. Napisala sam,također, i poneke ideje za blog,pa ću pokušati to sve uskoro realizirati i nadam se da budem.
Sada se svaki dan tješim time 'Još jedan dan bliže praznicima,bliže Božiću.' Ne mogu vam opisati kako se veselim praznicima i Božiću. To je moj najdraži blagdan i sva sam sretna kad sve svijetli,kad ukrašavamo bor i sav taj ugođaj.  Jedva čekaam ljudi,znači uskoro očekujte i Christmas seriju postova,bit će svega.

I mislim da je to sve,uživajte u ostatku vikenda i možda sejoš čujemo♥

Broj komentara: 8:

  1. Super ti je post :)

    Pogledajte > www.mdiaryonline.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan post, sretno u školi :D

    http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni meni se ništa loše nije desilo juče. Ovog vikenda ću se odmoriti malo, nemam mnogo toga za uraditi. Ja sam odgledala prvu sezonu TO i mrzelo me je da nastavim, ali zato svake nedelje uzbuđeno čekam novu epizodu TVD-a. Iako svi mnogo hvale 'Paper towns', meni film nije ništa posebno. Videćeš i sama kad ga pogledaš. Srećno u školi! ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa moras nastaviti gledati TO,pogledala sam jucer Paper Towns i onako je,dobar al nis posebno ♥

      Izbriši