subota, 21. studenoga 2015.

Knjige i filmovi koje želim pročitati/pogledati!

Bokić ljudi! Danas pišem još jedan post koji je po meni interesantan i jedva čekam da pročitam i odgledam sve što sam ovdje napisala. Ako imate neke preporuke za filmove i knjige obavezno mi pišite u komentare!
Nisam pročitala niti jednu knjigu od ljeta,osim lektira i baš mi nedostaje čitanje,a za serije i filmove sam uvijek!

Knjige:
Paper towns, John Green
Recite mi nekog tko ne želi pročitati ovu knjigu?
Pogledala sam film nedavno i okej je,nije nešto pre,ali vjerujem da knjiga bude i definitivno ju čitam u skorije vrijeme!

Looking for Alaska, John Green
Samo ću reći da sam sanjala kako sam kupila ovu knjigu,toliko sam opsjednuta,a nisam je još ni pročitala. 

Online Girl, Zoe Sugg
Predivna Zoella! Obavezno moram pročitati njezin knjigu,vjerujem da je predobra. Mislim da je to prva knjiga koju ću početi čitati.

Trinaest razloga, Jay Asher
Čula sam predivne stvari o ovoj knjizi i htjela sam ju već prije pročitati,ali je nikad nije bilo. Mislim da će mi se svidjeti.

Kradljivica knjiga, Markus Zusak
Mislim kako je većina nas čula za tu knjigu,a i čitali je. 
Po opisu knjige mi se čini jako,hm,kako bih to rekla,poučna? Da,poučna valjda. 

The Perks of being a wallflower, Stephen Chbosky 
Jako mi se dopao opis knjige i vjerujem da je zanimljiva,ne znam kad ću je čitati,ali nadam se što prije.

The Maze Runner, James Dashner 
Maze runner mi je jedan od najdražih filmova tako da bih jako voljela pročitati i knjigu koja je sigurno super. Zanima me kako je to sve opisano u knjizi. 

Divergent + Insurgent, Veronica Roth
Također,knjige od kojih sam pogledala filmove, volim film Divergent,pa bih bilo odlično da pročitam i knjigu. 

Mislim da su to sve knjige koju su mi trenutno na listi želja,ali vjerojatno sam nešto zaboravila. Ima ih dosta,ali nadam se da ću nastaviti čitati isto kao i prije. 

Filmovi:

Ted 1, Ted 2
Da,da nikad nisam gledala Teda. Nikad me zapravo nije privlačio,ali koliko sam čula dobar je,pa ga mislim pogledati jednom prilikom.

Fast and Furious 7
Tijekom ljeta sam svaki dan gledala jedan dio Brzih i žestokih i jako sam zavoljela filmove jer su predobri i onda mi je bilo žao da pogledam i zadnji dio pa sam to stalno odgađala i eto,nisam ga još ni sad pogledala,ali definitivno moram.

Insurgent
Okej,ovaj film sam počela gledati dva puta i nikako da pogledam do kraja. Tek dok je izašao sam počela gledati,ali sam shvatila da mi se ne gleda i završila gledajući Teen Wolf,a drugi puta,prošli vikend sam gledala nekih 40 minuta i onda je počelo štekati i nije htjelo raditi i onda mi se više nije dalo. Tko zna,možda pogledam ovaj vikend.

Maze Runner: The Scorch Trials
Ljudi sad vidim da je na Filmoviti stavljen ovaj film!!! Napokon ću ga pogledati,nadam se ovaj vikend. Ništa od Insurgenta onda haha.

In Time
Ovaj film mi je preporučio brat i kaže da je odličan pa bih ga i ja voljela pogledati.  
Znači,pročitajte vi samo ovaj opis: 
Dobrodošli u svijet u kojem je vrijeme postalo ultimativna valuta. Prestajete stariti kad napunite 25 godina. Ali problem je što vam onda opstaje još samo jedna godina života, ako si ne možete kupiti još vremena. Bogati si osiguravaju još desetljeća, a ostali mole, kradu i snalaze se za svaki sat koji mogu dobiti da prežive još jedan dan. Mladić se nađe u situaciji da dobije više vremena nego može i zamisliti, ali je prisiljen bježati od korumpirane policije kako bi sačuvao život.
Menii se čini kao predobar film,nisam nikad ni pomislila da bi netko snimio film na ovu temu,ali čini se super. Ne mogu dočekati pogledati ga!

Ovo bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se sviđa i pozdrav :D 

Broj komentara: 16:

  1. Što se knjiga tiče, nisam pročitala nijednu od gorenavedenih, ali svakako planiram pročitati 'Onlajn devojku', 'U potrazi za Aljaskom', 'Kradljivicu knjiga' i 'Trinaest razloga'. Sve filmove koje si navela sam odgledala i odlični su. :) ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Aa bas smo slicne!Looking for Alaska trenutno citam,Divergent sam procitala i savrsena je,po meni jos puno bolja od filma!Isto tako preporucujem ti i Biljeske jedne gimnazijalke,knjiga je vrh!A ove ostale knjige su također i na mojoj listi zelja.Filmovi mi se također cine zanimljivi,a pogledala sam samo prvi dio Teda.uglavnom preodlican post☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaa mislila sam da sam jedina koja nije čitala Onlajn devojku..Što se tiče filmova predlažem ti da pogledaš Love,Rosie...jedna jako lepa romantična komedija.Sjajan post. ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi jedina haha :D
      Možda pogledam,hvala ti♥

      Izbriši
  4. Imam U potrazi za Aljaskom , ali ne stignem je pročitati !
    Inače,izvrstan post.

    www.mdiaryonline.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Citala sam prvi deo Maze Runera a moram pogledati filmove i procitaiti druge dve knjige.Umrecu.Zoella je super knjiga,procitala sam je :D
    Svidja mi se sto jos neko voli da cita i gleda filmove ♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post :) Ja sam već pročitala Onlajn devojku i zaista odlična knjiga... :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post!Takodje planiram da procitam knjigu Onlajn devojka!Gledala sam film Insurgent,odlican je!To je drugi deo filma Divergent.
    joxykutak22.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako stignes sad sa lektirama i skolom nac vremena za druge knjige?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha ne stignem,u tome je problem,ali pokušat ću se što bolje organizirati pa da i čitam normalno♥

      Izbriši