petak, 27. studenoga 2015.

Motivational qoutes.

Book ljudi! Evo i mene s novim postom. Stvarno moram naučiti nekako drugačije započinjati uvod svakog posta jer ovu frazu "evo i mene" koristim prečesto. Vjerujem da vam je dosadila,isto kao i meni. 
Što ima kod vas ljudi? Ja bih voljela pisati češće,ali je nemoguće tako da ću zasad izbacivati ovako postove,samo preko vikenda,sve do zimskih praznika. Jedva čekam praznike,baš se veselim Božiću. Kao što znamo,bliži se Božić te to znači kako će početi i moja sezona božićnih serija postova. Iskreno,nisam još ništa isplanirala,ali planiram sada preko vikenda zapisati sve što mislim napraviti pa da krenem negdje od 1. 12. Nadam se da će vam se svidjeti i slobodno pišite ideje. Sutra ću nadam se objaviti November Favourites.
Pređimo na temu današnjeg posta, u zadnje vrijeme puno sam gledala neke slike s motivacijskim porukama jer mi je trebalo punooo motivacije pa sam odlučila podijeliti s vama neke moje najdraže. Uživajte u slikama!












I ljudi želim s vama podijeliti jedan predivan i poučan video pa obavezno pogledajte, ako imate vremena!


4 komentara:

  1. Post ti je bas inspirativan. I ja jedva cekam Bozic i praznike i vikend i odmor i visenje po laptopu, gledanje filmova, serija, citanje knjiga...i mogu tako da sutra nabrajati...svi citati su mi super i bas poticajno dijeluju na mene a vjerujem da ce i na sve ostale koji ih procitaju. Ja inace obozavam citate i imam oko 2000 slika na mobitelu samo sa citatima...hahahah znam nenormalno...xD Nadam se da uskoro ide novi post i cini mi se da bi taj projekt zimskih postova sto planiras mogao biti zanimljiv. :D
    Imam novi post o tinejdzerskim problemima,alkoholu...drogi...pa ako ti se da i ak imas vremena pogledaj. :)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvo sam se oduševila porukama, pogotovo ovom sa kišobranom, a onda sam pogledala video i moja jedina reakcija je VAU.... Stvarno divan post, baš ovako nešto mi je trebalo.♥♥

    OdgovoriIzbriši