subota, 28. studenoga 2015.

November favourites.

Bok ljudi! Kao što sam vam jučer spomenula,danas radim favorite studenog. 
Ovaj mjesec mi je jako brzo prošao,sva sam bila u školi i u učenju da nisam ni skužila kako mi tjedni brzo prolaze. Kroz cijeli mjesec,kako bi prošao neki dan, ponavljala sam si 'jedan dan manje do Božića'. I eto,za par dana počinje prosinac i meni najljepše doba u godini. Sutra već moram izvaditi adventski vijenac  što znači još 4 nedjelje do Božića. Sad sam tek shvatila da moram napraviti i novi izgled bloga,bit će posla danas☺ Nakon što napišem ovaj post idem napisati jedan za Teen385 pa dok bude objavljen postavit ću vam link ovdje. Dosta priče,krenimo na favorite.
Ovaj mjesec nemam puno šminke ili kozmetike,koristila sam većinom sve što i prije pa nije zanimljivo da ponovo pokazujem isto,biti će više filmova i pjesama. 

Jedina stvar od šminke koju imam je ova Essence olovka za usne. Dugo sam htjela kupiti neku nude olovku i sada napokon jesam. Moja je u nijansi 06 Satin mauve i to je onako nude smeđa nijansa. Lijepo se stopi s prirodnom bojom usana i lako se nanosi, ali nije baš dugotrajna.




Nikad prije nisam koristila Garnier deziće,ali eto,kupila sam ovaj i baš mi je dobar. Jako lijepo miriše,onako jako, kao i Fa dezići i ne ostavlja mrlje na odjeći kao što i piše na ambalaži. 

Ovdje imamo i Fa gel koji je apsolutni favorit! Spomenula sam ga već u jednom postu i sad mi je još bolji kad ga duže koristim. Sadržava u sebi neki losion pa poslije kupanja koža ostaje glatka i mekana, a miriše savršeno.



I zadnja stvar je maskara koju dugo koristim, a tek sam nedavno shvatila koliko ju volim. To je ova Essence maskara Get big lashes i meni je super zato što mi baš super produži trepavice u odmah budu gušće,a kad stavim preko nje onu Manhattan onda je top. 

I sada prelazimo na filmove i glazbu. Prošli vikend sam pogledala čak 3 filma sa moje liste filmova koje želim pogledati. 
Pogledala sam Paper Towns i reko neka bude u favoritima,ali nije mi tako fantastičan. Film je dobar,ali očekivala sam nešto više i bolje,ali okej je.

Također sljedeći film je In Time. Odličan film! Baš mi se svidio,tema mi se sviđa, ta ideja pogotovo da netko napravi film na tu temu,uglavnom super i pogledati ću ga ponovo. 



I zadnji film,ali ne i manje važan ej drugi dio Maze Runner-a, Ajme ljudi kako je ovo dobar film. Napet od samog početka pa do kraja, i da, ne želim vam reći kraj,ali nije završilo ni u ovom filmu, znači da će biti još jedan dio. Prvi dio je bio predobar,ali ovaj je još bolji. Nakon što sam ja pogledala film, pogledao ga je i moj brat i slaže se sa mnom ☺

Ove pjesme su mi se najviše svidjele ovog mjeseca:





Broj komentara: 12:

  1. Favoriti mi se svidjaju. Pesme sam odslusala dok nisam nista od te sminke iskoristila a niti gledala filmove. Mozda nesto isprobam a prvi film pogledam. ;)

    giveaway na blogu!

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, sve je predivno ukomponirano! Proizvodi su odlični, gotovo sve također osobno koristim. Pjesme su top! ☺

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas mi se svidja svee,i ove pjesme obozavaam. ♥
    Odlican post.

    Poseti --> http://peacelovechic17.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicni favoriti!Maskaru koristim i odlicna je!
    joxykutak22.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se sve što si odvojila kao favorite, odlično napisan post ♥
    Pogledaj moj post, zaprati me ako želiš uzvraćam ♥ http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/11/tag-potrosi-5-do-kraja-godine.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Izgled bloga je jako lep,kao i ovaj post! Bilo bi mi drago da se pridruzis mom blogu ksenijinkutak1.blogspot.rs? Hvala!

    OdgovoriIzbriši