utorak, 10. studenoga 2015.

Sweater Weather Tag.

Pozdrav ljudi! Evo mene s jednim predobrim tagom koji mi se baš svidio,a još me i moja draga blogerica nominirala. 
Njezin blog možete pogledati ovdje.
Krenimo!

Omiljena svijeća?
Vjerovali ili ne,nemam ni jednu mirisnu svijeću. Fora su mi svijeće,ali kod nas nema neki izbor i nijedna mi se nije posebno svidjela.

Kava,čaj ili topla čokolada?
Kavu jedino ne volim,čaj mi je okej,ali vruća čokolada je život! Obožavam ju.




Omiljena jesenja uspomena?
To je bilo prije dosta godina dok sam s frendicom hvatala lišće. Kod nje u vrtu je bilo neko veliko drvo i kako je vjetar puhao tako je lišće padalo,a mi smo skakutale oko drveta i hvatale lišće onako u zraku. Mogu vam reći da mi se vrtjelo u glavi od tolikog gledanja gore.




Omiljeni jesenji miris?
Miris kuhanog vina  haha i naravno,miris pečenih kestena.

Kakvo je vrijeme u vrijeme jeseni u mjestu u kojem živiš?
Maglovito,vjetrovito,kišovito i puno lišća. Uglavnom, zanimljivo je.


Omiljeni džemper?
Ovaj na slici mi je najdraži. Jednostavno,tako je topao i mekan da imam osjećaj kao da sam u krevetu,još i miriše na moj parfem.


Omiljeni lak za nokte?
Puno puta sam već spomenula da obožavam lakove crvenih nijansi,a sada za jesen mi je predivna bordo boja. Najradije bih stalno mazala nokte s tim lakom jer je predivan.


Vojničke ili Ugg čizme?
Pošto mi Uggsice i nisu nešto,biram vojničke,iako ih ja ne bih tako nazvala.

Da li je miris bundeve s razlogom najpopularniji?
Meni se sviđa miris i fora mi je,ali sve to ovisi od osobe do osobe,o ukusima ne raspravljamo.

Omiljena serija?
Trenutno je to The Originals. Ne mogu vam opisati koliko volim tu seriju i Klausa. Najbolji je,a i serija je savršena. 

Omiljena pjesma?
Trenutno je to od Adele- Hello.



Tko god želi može napraviti tag,ali ja posebno nominiram:
Aleksandra's magical world
Ana's world
SprinkledBeauty14

Nadam se da će cure koje sam nominirala napraviti tag i pozdrav♥

Broj komentara: 9:

  1. Odgovori su ti predobri! Hvala na nominaciji! Sigurno ću odraditi ovaj tag jer mi se dopada.❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post.Obožavam ovaj TAG.:)


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je post :)

    www.mdiaryonline.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post! Imas bas zanimljive odgovore, svidja mi se tag. Takodjer obozavam Hello od Adele, pjesma je vrh. Bordo je totalno jesenska boja pa i sama cesto koristim takve lakove zadnje vrijeme. Jedino mi nije jasno kako ne volis kavu. Uglavnom imas lijep blog, posjeti moj i pretplati se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Imas bas zanimljive odgovore, svidja mi se tag. Takodjer obozavam Hello od Adele, pjesma je vrh. Bordo je totalno jesenska boja pa i sama cesto koristim takve lakove zadnje vrijeme. Jedino mi nije jasno kako ne volis kavu. Uglavnom imas lijep blog, posjeti moj i pretplati se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši