petak, 20. studenoga 2015.

Top 5 Nail Polishes.

Hello guyss! 
Evo i mene nakon nekog vremena,nadam se da me niste zaboravili hah,ne stignem pisati češće,ali potrudit ću se od sada pisati dva puta na tjedan,petak i subota ili nedjelja. 
Kako vam je prošao tjedan? ☺

Danas za vas ovdje imam opet nešto TOP, a današnja tema su lakovi za nokte. Odabrala sam trenutno 5 najdražih. 


Krenut ću od svjetlije nijanse,a to je ova nježno ljubičasta od Essenca. Kupila sam je negdje na proljeće jer mi je baš nekako proljetna boja i volim je,stvarno lijepa pastelna  nijansa.



Drugi je jedan lak kojim sam opsjednuta i kojega sam često spominjala ovdje,a to je ovaj nekakav koraljni,ne znam ni sama koja je to boja,ali je savršena! Stvarno mi je predobar,za sva godišnja doba,a pogotovo za ljeto i proljeće.


Sljedeći lak je isto neka ljubičasta nijansa,ova je od Catrice-a. Sviđa mi se ovaj lak jer u sebi sadrži i nekakav shimer i lijepo prekriva jednim slojem,znači dobro je pigmentiran. Također,solidno traje,a lako se skida.



Onda imamo lak koji je favorit godine! I boja i marka i sve. Najdraži definitivno,a vjerujem da pretpostavljate u kojoj boji. Pa naravno,crvenoj! Moja omiljena boja za svako doba godine!

I zadnji lak,koji mi je onako novogodišnji je ovaj crni,ali u sebi ima kao neke srebrne šljokice pa nije totalno crni. Zanimljiva mi je ta kombinacija i super izgleda na dužim noktima. 

I ljudi mojii to bi bilo sve za danas,čujemo se nekom drugom prilikom♥

Broj komentara: 8:

  1. Ajme svi lakovi su predivni,pogotovo ovi crveni.Odlican post☺!
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Prvi ljubičasti lak me je oduševio. :) ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post.Poslednji lak je prelep.:)



    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepi lakovi,ovaj prvi ljubičasti mi je presavršen :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši