subota, 7. studenoga 2015.

Top 7 proizvoda ispod 50 kuna.

Hej ljudi! Napokon sam došla malo i ovdje,sjela u udobnu fotelju i krenula nešto pisati. Danas sam odlučila da ću vam napisati dva posta,ovo je prvi,a  drugi će biti danas navečer ili sutra. Prošao je još jedan tjedan škole što znači još malo do Božića haha,jedva čekam.
Danas ću vam pisati o Top 7 proizvoda ispod 50 kn,htjela sam o 5,ali nisam se mogla odlučiti pa neka bude 7. Krenimo.


Prva stvar je ovo Labello. Ja nisam bolju stvar za usne nikad koristila,ovo odmah hidratizira usne i čini ih glatkima i mekanima,bolje je od svih balzama koje sam koristila i ne mislim ga mijenjati. Moj je na sniženju bio 13 kuna,inače koštaju oko 20 i imate razne vrste.

Druga stvar je,naravno, Baby Lips. Moj najdraži Baby Lips! Predivno miriše,ostavlja super boju,a lijepo i njeguje. Košta 20-ak kuna.

Onda imamo stvar bez koje ne mogu. To je olovka za obrve,kako volim tu stvar. Ovo je prva olovka koju sam probala,a mislim i posljednja jer mi je predobra tako da ju ne mislim mijenjati. Moja je u nijansi Brown. Lako se šilji,predobro popunjava,uglavnom super je i košta samo 12 kuna.

Sljedeća stvar je Essence korektor kojem sam isto vjerna. Mojoj koži je baš super i većinom ga koristim na cijelo lice,iako korektori nisu za to. Sviđa mi se izbor nijansi i tekstura koja se lako razmazuje i lijepo prekriva. Košta isto oko 20 kn.


Maskara koju jako volim iako nisam očekivala nešto puno je ova Essence Get big Lashes. Radi isto što i neke skuplje maskare. Lijepo mi izduži i razdvoji trepavice. Cijena joj je 20 kn.

Onda imamo Eveline kremu koju sam toliko puta spominjala da se ni meni više neda pisati o tome. Najbolja je. Cijena je 20 kn.


I zadnjaa stvar je ovaj Fa gel s kojim sam oduševljena. Koristila sam ga tek nekoliko puta,ali već vidim da je super. Sadržava i losion pa je koža odmah mekanija,a o mirisu da ne govorim,ovo miriše savršeno. Neki tropski,osvježavajući miris,nemam pojma na što miriše,ali je odlično. Mislim da košta oko 25 kn.


Broj komentara: 20:

  1. Takođe obožavam ovu Fa gel, ima divan miris (mislim da je nar u pitanju) i koža bude mnogo lepa posle. Labelo lip butter mi je prva stvar na spisku, nukvalno svi ga hvale. Essence proizvode mnogo volim, pogotovo maskare. Odličan post!♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Oodličan post! Moram kupiti ovu kremu od Evelina :D♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobar post! Imam i ja ovaj Baby Lips, kao i Fa gel i isto sam oduševljena :D Jedva čekam sljedeći post!♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Post mi se jako dopada.Imam ovaj Baby Lips i odličan je

    Pogledajte > www.mdiaryonlnie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post Petra ! Ja licno jako volim fa gelove za tusiranje i mislim da su odlicni.Imam labello lip butter ali od maline i jako sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ova maskara big je predobra, pre sam je koristila ali sada sam uzela Big False Lush i ta je isto super. Odlican post, tvoj sam 93 citalac
    Pogledaj moj blog ako zelis i novi post ---> Ideje za blog post

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovaj balzam za usne već duže vreme planiram da kupim, ali uvek izaberem nešto drugo jer je malo teže naneti ga. Ovu olovku za obrve sam i ja donedavno koristila. Bila sam jako zadovoljna njome, ali mi je podrezivanje išlo malo teže, pa sam rešila da je zamenim i kupila sam senke za obrve isto od Essencea i odlične su. Lakše se nanose, lepše izgleda, a ne zahtevaju podrezivanje. Korektor je prvi na mojoj listi za kupovinu i verovatno ću kupiti ovaj jer ga mnogi hvale. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Aleksandra,baš bih i ja mogla probati ta sjenila♥

      Izbriši
  8. Odlican post, presladak ti je izgled bloga. Imam electro baby lips, essence maskaru i FA gel. ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post Petra☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post.Imam i ja tu olovku za obrve,odlična je!:)


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši