subota, 26. prosinca 2015.

2015 I Favourites

Pozdravi dragi moji. Danas vam donosim još jedan post, a radi se o favoritima 2015. Favorite prosinca neću pisati jer nemam ništa posebno, a i ovaj post će sve sadržavati.
Kroz cijelu godinu isprobala sam razne proizvode, neki su mi se svidjeli, neki ne, a nekima sam se vraćala ponovo i ponovo.
Ovdje ima proizvoda koji su mi se svidjeli u zadnje vrijeme, a i onih koje sam kupila već nekoliko puta.

Prvi favorit je moja predraga krema za lice. Spomenuta na ovom blogu 567 puta, ali moram je ponovo pohvaliti. Najbolja i najdraža definitivno.

Sljedeća stvar je najbolja stvar za usne koju sam ikad isprobala. Labello!! Super je, obnavlja usne odmah, čim ga stavite. Predivno njeguje, ovaj moj nema miris, ali ostali iz kolekcije i mirišu predivno. I da, dugo traje. Ja imam svoj od 9. mjeseca, a imam ga još malo manje od pola.

Ovaj tekući korektor je moj život. Nikad nisam mislila da ću ga toliko voljeti kad sam ga prvi put kupila. Super je i obožavam ga. Ovo mi je treća bočica ( okej, ovo nije bočica, whatever) i prazan je, tako da uskoro mi treba još jedan.

Kad smo već kod Essenca ove godine voljela sam njihove olovke za usne, a voljet ću ih i ubuduće☺ Imam nekoliko nijansi i super su mi. Jako mi se sviđaju boje, sviđa mi se kako se lijepo nanose, a i lijepo su  pigmentirane. Ja sam uslikala prvu koja mi je došla pod ruku.

Imam još jedan Essence proizvod, a to je maskara. Kupila sam ovu maskaru prije otprilike 6 mjeseci i na početku nije bila nešto posebno, ali sada, dok se, pretpostavljam, malo osušila je puno bolje. Super mi produži trepavice i odmah budu gušće. 

U ovome postu morao se naći i jedan lak, a to je ovaj bordo. Bordo je tako lijepa boja. Ovaj lak je odličan, super traje, jako se lijepo nanosi i jedan sloj je sasvim dovoljan. Jako bih željela isprobati i ostale iz kolekcije, ali nema te marke kod nas.

Od te marke koristim i puder u kamenu. Već sam vam pričala i o njemu, odličan je. Nijansa mi je super i mislim kako bi većini odgovarala i lijepo matira.

Ovdje je i jedan losion za tijelo koji mi je super. Najdraži mi je miris. Ovo miriše cijeli dan. Na primjer, namažete se ujutro, čak ćete i navečer mirisati na ovo. Jako se brzo upija što je super, ali možda to ovisi do svakoga. Meni je super kad mi je koža suha, naravno. Također, kod mene ga vole svi☺

Sad sam se sjetila jednog favorita kojeg sam zaboravila spomenuti, a to je Essence olovka za obrve. Oh, jedna od najdražih stvari! Ovo mi je najdraža olovka za obrve. Okej, sad to kažem kao da sam neke druge i probala, nisam, niti ne mislim, ova mi je najbolja i super radi svoj posao i ne mislim je mijenjati.

Ne radim uvijek sjenilo kada se šminkam, ali kada stavljam ovo su mi najbolji prijatelji. Kistići su super. Predivno se s njima da raditi, lako se peru i kvalitetni su, pri pranju im ne opada ni jedna dlaka.
A i cijena im je pristupačna.


Imamo još dva favorita, ali s obzirom na to da su parfemi, opisati ću ih zajedno. Ovo su najbolja dva parfema koja sam koristila. Malo mi je draži ovaj Sexy Me, ali i Playboy je odličan. Oba traju dugo i mirišu savršeno. Nisam dobra u opisivanju mirisa, pa neću ni pokušati. Potrošila sam oba tako da mi obavezno treba neki novi, a i htjela bih kupiti Sexy Me ponovo.


I da, imamo još jednog favorita, Violeta vlažne maramice. Najviše ih koristim za skidanje šminke nakon što se umijem i sve to. Jako mi se sviđa što lijepo mirišu i dobro sve skidaju. 

I to bi bilo sve za ovogodišnje favorite. Vjerojatno sam nešto zaboravila, ali nema veze.♥

Broj komentara: 15:

  1. Imaam četkice, super suu. A Essence olovke su mi bile vrh dok nisam probala Mac gel, sad mi se jedino ona nijansa sviđa kod njih za plavuše :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova Eveline krema mi je zapela za oko... Razmisljam ju kupit haha,odlican post draga i nisam mogla bez da opazim pozadinu ' Stilinski 24, Lahey 14, McCall 11 ' 😂👌❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme to sam tako ruzno napisala hahah, alii hvala puno srce♥♥

      Izbriši
  3. Odlicni favoriti!Korektor planiram da kupim, svi ga hvale i koristila sam ovu olovku za usne i odlicna je!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Korektor je odličan, nećeš požaliti♥

      Izbriši
  4. Mislim da nisam ništa koristila od favorita koje si navela, ja sam osoba koja boli isprobavat nove parfeme i mirise, tako da ću vjerovatno kupit i taj parfem koji si toliko nahvalila, super post <3
    - pogledaj novi post i učlani se / uzvracam http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/moji-proizvodi-iz-avona.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Essence četkice su također moje veeelikii favoriti :D <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Sada su ova labella dosta popularna, moram ih kupiti, svi ih hvale! Odlicni favoriti
    Weekend morning routine

    OdgovoriIzbriši
  7. Blog ti je odličan !
    Mali savjet ? Slikaj si slike nad nečin čisto bijelim ili nekom drugom bojom,onda ti se kamera fokusira samo na taj proizvod i slike su puno čišće !
    Nemoj to uzeti kao nešto loše :)
    http://beautifulanduniqueforme.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši