utorak, 29. prosinca 2015.

Christmas Q&A!

Pozdrav drage moje☺ Danas odgovaram na vaša pitanja koja ste mi postavili u najavi za ovaj post. Nema previše pitanja, ali su zanimljiva tako da jedva čekam odgovoriti na njih! Krenimo.

1. Što bih željela dobiti za Novu godinu?
Kod nas je običaj da se daruje za Božić, ali nebitno sad je li Božić ili Nova Godina, nisam ni sama sigurna što bih htjela dobiti. Možda neki džemper i neku fora ogrlicu.

2. Kako ćeš proslaviti Božić ili Novu godinu?
Božić sam slavila s obitelji i rodbinom, a za NG bih htjela ići na koncert Ivana Zaka, ali mislim da neću ići jer će biti prehladno pa ću biti kod frendice, a poslije ćemo ići negdje van.

3. Jesi li zadovoljna onime što si napravila u 2015. godini?
Jesam. Bila je ovo jedna od ljepših godina!

4. Imaš li listu želja koju bi htjela ostvariti u 2016. godini?
Razmišljala sam nešto o tome i postavila sam si neke ciljeve, ali to još nisam zapisala. Mislim da ću to napraviti ovih dana i postaviti na blog☺

5. Što želiš postati kad odrasteš?
Htjela bih biti psihologinja ili odvjetnica. Tu jedino vidim sebe.

6. Koje su tvoje želje za novu godinu?
Završiti gimnaziju s odličnim uspjehom, početi vježbati i pravilno se hraniti ( dosta mi je odustajanja), pisati blog i puno ga poboljšati i tako... Biti će detaljan post o tome☺

7. Kako si slavila Novu godinu kao mala, a kako sada?
Kao mala sam spavala i nije mi to uopće ništa značilo, a sad volim dočekati 12 sati, biti s prijateljima i tako.

8. Do kada ostaješ budna za Novu godinu?
S obzirom na to da nikada još nisam bila vani s prijateljima jer nisam smjela, bila bih do nekih 1 sat, a onda na spavanje.

9. Kada bi morala izabrati što bi izabrala, božićne ukrase ili lampice?
Teško pitanje. Nisam sigurna, ali mislim da bih izabrala ukrase.

10. Najdraže blogerice?
Pratim jako puno blogova i cure su predrage, ali neke od najdražih su mi: Teodora, Tijana, Zrinka, Marijeta, Arbresha, Emma, Katarina, Pametno dete,  Hanna, Iva, Milica i još mnogo njih, ali ne mogu se sjetiti imena.

11. Najdraži blogovi?
Blogovi od već spomenutih cura. ☺

12. Gdje sebe vidiš za 10 godina?
Nadam se da će to biti tako kako ja zamišljam. Blogericu ili Youtubericu sa završenim faksom psihologije ili prava koja živi u Zagrebu i putuje svijetom.

13. Opiši sebe u 5 riječi.
Ambiciozna, samouvjerena, *ponestaje mi pridjeva* , blogerica, dreamer iii makeup freak ( okej, znam da su dvije). 

14. Tri stvari koje ne znamo o tebi.
Volim biti sama. Lana Del Rey mi je najdraža pjevačica. Obožavam engleski jezik.

15. Najomiljeniji poklon koji si dobila?
Mobitel! Nisam uopće očekivala novi mobitel i to me baš iznenadilo.

16. Što najviše voliš da poklanjaš?
Volim kupovati one kozmetičke pakete, bilo za dečka ili curu. Mislim da je to super poklon☺

17. Kada te počinje hvatati božićno raspoloženje?
Početkom 12. mjeseca.

18. Ukrašavaš li cijelu kuću ili samo ukrasiš jelku?
Cijelu kuću, volim da svaka prostorija ima bar neki mali božićni detalj!

19. Je li više voliš Božić ili Novu godinu i zašto?
Više volim Božić zato što obožavam onaj osjećaj dok smo svi zajedno, čestitamo si Božić, posjetimo rodbinu, otvaram darove... Nisam veliki fan NG zato što me svi živciraju onime 'Nova godina, nova ja', svi previšee brinu oko toga gdje će biti i kako će se obući i takve stvari.

20. Koja ti je bila omiljena božićna pjesma kad si bila mala?
Nisam sigurna, ali mislim da je to bila Radujte se narodi.

21. Kako si saznala za nepostojanje Djeda Mraza?
Iskreno, uopće se ne sjećam. Mislim da nikad nisam ni vjerovala u to, roditelji mi nikad nisu govorili ' ovo ti je donio Djed Božićnjak' znala sam da to oni sami kupuju.

Hvala puno curama koje su postavile ova divna pitanja, super je bilo odgovarati na njih!♥

Broj komentara: 6:

  1. Ovaj post je jako zanimljiv,baš je super,ugodno si me nasmijala i hvala ti <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post ♡
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako mozes uclani se uzvraticu
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican ti je post,ii jako sam sretna sto sam ti medju drazim blogericama,znas da si i ti meni haha☺️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši