srijeda, 23. prosinca 2015.

#DayInMyLife - zadnji dan!

Hej hej. Ajme sutra je Badnjak, a vani je vrijeme kao da se bliži proljeće. Ovo nije normalno. Želim snijeg. Želim hladnoću i osjećaj Božića. Uopće nemam osjećaj da je Božić za dva dana,ali okej. Danas vam se nisam došla jadati nego sam vam odlučila ispričati sve što sam radila s obzirom na to da je danas bio zadnji dan prvog polugodišta. Bar nešto. 

Probudih se u 5:20. Oh, kako lijep dan! Ma da, jedva sam se uspjela obući i pojesti nešto. Danas sam nosila suknju i košulju i tako to, jer smo se tako dogovorile, bile smo baš fora :'D
Usput, danas mi se baš dalo šminkati.

Krenula sam oko 6:15 na stanicu s frendicom i onda sam u ušla u bus. Zaboravila sam slušalice i cijela vožnja je bila predosadna.
Išla sam sa frendom i frendicom do škole i onda sam se sjetila da nisam do kraja riješila listić iz hrvatskog, a prvi sat smo imali hrvatski. Otišle smo do ormarića,ostavile jaknu uzele knjige i tako to.
U učionici sam pisala listić i ubrzo su dole druge cure i nastavnica koja nam je podijelila testove. Dobila sam 5. Nakon toga nismo ništa radili samo pričali.
Drugi sat sam imala vjeronauk i to je bio chill. Pošto je bio zadnji dan kasnio je na sat, a kad je došao gledali smo crtića hah. Poslije sam imala kemiju i to nije humano! S ni jednim nastavnikom nismo ništa radili samo s ovom. Novo gradivo. 10 minuta prije kraja sata započeli novu lekciju!! Užas, predugo mi je trajao taj sat, ali sam nekako izdržala.
Tada je bio veliki odmor. 20 minuta raja. Lijepo sam pojela svoj 'doručak' cuz I was hungry af.

I tada sam imala sat razrednika, koji mi je ujedno bio i zadnji sat te smo poslije toga išli kući. Uglavnom, ništa posebno, dobili ocjene, zaželjeli si sretan Božić uz slavnu poruku razrednice ' Budite dobri, lijepi i pametni. '
I nakon toga smo išle opet do ormarića po jaknu i sve to i onda smo krenule prema centru s ciljem da idemo na klizalište, ali ništa od toga. Bilo je previše ljudi i bile smo u suknjama pa smo se motale tamo okolo i odlučile da idemo na sladoled. Da, na sladoled u 12. mjesecu. Mum please don't kill me. I kupile mi sladoled. I nakon nekog vremena, skužila sam da mi se uopće ne jede sladoled pa sam bacila ono malo što je ostalo. Tada smo odlučile ( mi stalno nešto odlučujemo ) da idemo na kavu. I bile smo na kavi negdje do 12:50, inače, nastava mi je završila u pol 12. 
Krenule smo prema kolodvoru gdje smo čekale bus. I napokon kada je došao, bilo je previše ljudi. Mislila sam da nikad neću uspjeti ući, ali jesam. Čak sam našla i mjesto! Ali, tužno je to što nisam imala slušalice.  Napokon sam došla kući malo prije pola 3. Jela sam, presvukla se, spremila malo sobu.

Brat mi je tada rekao da će unijeti bor u kuću pa sam isprobavala lampice i gledala božićne ukrase. Nisam ga još danas kitila jer je tradicija da se kiti na Badnjak pa ću to napraviti sutra. Jedva čekam!
I onda sam se dosađivala, malo Tumblr, Youtube i onda mi je došla ideja kako bih vam mogla opisati malo svoj dan. I evo me sada ovdje, pišem vam kako sam provela dan. Jako zanimljivo, znam.
Bilo kako bilo ( kuže oni koji su čitali Lovac u žitu) danas ću još čitati. Posudila sam knjigu Kaznovar koju mi je preporučila bestie. Vidjet ćemo kakva bude!
I to bi bilo to, ne znam više što da vam kažem. Shvatila sam da nisam ubacila puno postova za Christmas sezonu, ali nisam ništa stigla, pa se nadam da ću ovih dana pisati svaki dan. 
Ćao♥

2 komentara: