nedjelja, 20. prosinca 2015.

Full coverage foundation routine.

Pozdrav. Prvo bih se željela ispričati što nisam pisala ni jučer, niti u petak. Razlog tome je bio što mi u petak nije radio USB i nisam mogla prebaciti slike, a onda dok sam to nekako i uspjela shvatila sam da su slike užasne i da ih ne mogu staviti na blog. U subotu sam odlučila ponovno slikati, ali onda mi se mobitel pokvario i opet nisam mogla prebaciti slike. Ali, sada mi je mobitel donekle dobro i imam neke slike, tako da ću vam se probati iskupiti kroz sljedeće postove. Krenimo na pravu temu ovog posta.
Ima dana kad mi lice izgleda užasno, pojavi se neki veliki prištić i crvenilo je neizbježno. Većinom koristim samo tekući korektor i puder u kamenu jer mi nije potrebno pretjerano prekrivanje, ali prošlih tjedana to nije bio slučaj. Imala sam dosta prištića (još uvijek imam) pa sam posegnula za novom rutinom šminkanja, a to je upravo ova koju ću vam pokazati.

Prvo što radim je stavljam ovu malu hidratantnu kremu koja mi služi kao primer. Odlična je u te svrhe. Ignorirajmo to što je prazna. Ne znam što ću bez nje.

Pričekam nekih 3-5 minuta da se sve upije i onda na ruku stavim malo ove Essence CC kreme koja mi malo tamnija od prirodne kože pa stavim samo malo. Nanosim to ovom četkicom, a izblendam prstima jer mi je tako najbrže i najlakše. Stavljam i na vrat. Sviđa mi se što ova CC krema baš ujednači kožu i onako lagano prekrije.

Sljedeće što radim je stavljam ovaj tekući korektor na podočnjake, tj. ispod očiju u obliku trokuta, znate. Korektor još stavljam na nos, bradu, iznad usnice i malo na čelo.
Samo lagano utapkam prstićima, jer ako ćete onako grubo umasirati to u kožu neće biti nikakvog efekta.

I onda na one spomenute prištiće stavljam ovaj korektor u stiku koji prekriva sve. Njega koristim samo ponekad, dok mi baš treba to jače prekrivanje i odličan je za to.

Sve završavam puderom u kamenu, jer bih se inače jakoo sjajila. Pogotovo nakon što sam stavila CC kremu.
Obožavam ovaj puder u kamenu i super mi je. Predobro matira lice, čak i prekriva još malo. Traje mi dosta dugo, ali nekad ga moram popraviti u toku dana. Uglavnom, super mi je.

I to bi bilo sve za ovaj post ljudi☺ Hope you like it i čujemo se možda poslije!

Broj komentara: 6:

  1. Super post :) Ja nisam neko ko se nesto "previse" bavi sminkom tako da nisam cula za ove proizvode uopste :O ali idalje mi se sviđa post.Kada meni izađe bubuljica ja samo stavim malo mentol paste za zube na nju (obicno pred spavanje) i kad se probudim taj mentol ili sta vec potpuno "pojede" bubuljicu.Tako da ja ne stavljam nikakvu sminku :)
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, stavljam i ja pastu preko noći, ali ne pomaže mi tako brzo haha :)

      Izbriši
  2. Odličan post.
    I ja imam ovaj korektor i super je.

    Pogledaj zadnji post > www.mdiaryonline.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, ja nisam imala priliku još koristiti CC kremu ali bih svakako voljela. ♥
    - pogledaj moj post i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/moji-proizvodi-iz-avona.html

    OdgovoriIzbriši