subota, 5. prosinca 2015.

#InChristmasMood- DIY, Decorations and more!

Pozdrav dragi moji. Kao što sam i obećala danas ide jedan božićni post,a radi se o dva DIY- ja i još nekim dekoracijama. Uživala sam praveći sve ovo ii nadam se da će vam se svidjeti. Ima dosta slika pa je najbolje da odmah krenemo.

Kako bi ijedna zima mogla proći bez pahuljica od papira? Naravno da ne može. Zato sam ja napravila dosta pahuljica i polijepila ih po kući. 


 Za sljedeći DIY trebati će vam ovo:


Sad se vjerojatno pitate što će mi ova pasta za zube u ovom DIY. Ovako ide DIY: Zalijepite ovaj selotejp onako kao dvije- tri linije oko cijele tegle i na ostala mjesta koja su prazna utapkate pastu s ovim komadima spužvica. Ustvari,jako je lagano,samo stavite malo paste na neku posudicu i utapkajte na teglu. 

To izgleda otprilike ovako. Pričekajte 5- 10 minuta da se osuši te potom oprezno skinite traku kako bi vam ostale lijepe ravne crte. Ustvari,meni i nije ispalo tako ravno jer sam malo krivo polijepila selotejp, ali nema veze. 


I na kraju,unutra možete dodati što god želite, ja sam odlučila nešto malo drugačije. Ubrala sam vani grančice nekog drveta i stavila unutra. Ispod sam još stavila i vatu kako bi ljepše izgledalo. Na neke od ovih grančica stavila sam i pahuljice koje sam napravila. 


Sljedeći DIY je zapravo adventski vijenac s jednom svijećom. Jako sam ponosna na ovo☺
Trebat će vam:
Ovaj krug od umjetnog bora haha, ne znam objasniti,ali vidite na slici
2 srebrna lanca
2 zlatna lanca
svijeća
nekoliko kuglica i ukrasa
karton koji će vam biti podloga


Prvo jedan srebrni lanac omotate oko ovog obruča, nakon toga omotate zlatni i to će izgledati ovako:
Nakon toga stavite ovaj karton dolje i zalijepite ga ako želite. 


Ispod stavite karton i sada stavite ona dva preostala lanca u središte ovog obruča i po tome stavite svijeću u sredinu,a ostale ukrase oko toga.

I još ću vam pokazati neke od meni najdražih dekoracija.
Ova božićna čarapa mi je preslatka, predivno izgleda. Ovo 'Santa stop here' sam sama napravila prošle godine. Samo sam pobojala crvenom temperom i nakon što se posušilo napisala to. I ovu svjetiljku ili štogod to bilo sam dobila od Svetog Nikole haha. Jako mi se sviđa i imam ju već godinama i predivna je kad svijetli u mraku.


Već godinama stavljam naljepnice na prozore. To je postala neka tradicija od koje ne odstupam pa su tu i ove naljepnice:


I posljednja slika:


I to je sve ljudi,možda se čujemo sutra,a možda i ne. Uživajte!♥

Broj komentara: 14:

  1. Divne ideje! Jako si kreativna, svaka čast! Moraću da probam neki od ovih DIY-eva. :) ♥

    Novi post - allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post!Ideje su sjajne!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne dekoracije! Tvoj sam novi, 100 čitaoc, ujedno čestitam i željno očekujem slijedeći post! ☺

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se post, kao i izgled tvog bloga ♥
    pogledaj moj novi post i učlani se ako želiš http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/noviteti.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideje!! I moj poslednji post je DIY pogledaj ako zelis <3
    http://littlepinkheaven.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši