petak, 25. prosinca 2015.

#InChristmasMood- Easy holiday makeup look!

Ćao dragi moji♥ Svima koji slave želim sretan Božić, provedite se lijepo, uživajte, jedite ii budite zahvalni na svemu što imate!
Ubuduće će slike na blogu biti punoo bolje jer sam dobila novi mobitel za Božić.
Za danas sam vam pripremila jedan jednostavni makeup look koji je savršen za praznike, aa za novogodišnji look ću napraviti nešto više glamuroznije. 


Prvo što stavljam kao podlogu je krema, ali to vam nisam slikala. Nakon toga ide puder, a trenutno koristim ovaj iz Bipe. Nije ništa posebno, ali okej je. 

Sljedeće stavljam korektor. Moj najnajdraži korektor i njega stavljam na podočnjake i ostale nepravilnosti.

Sljedeće što sam odlučila napraviti je malo kontuirati lice, tj. samo obraze. Ovaj pretamni puder koji sam vam pokazala u prošlom postu sam stavila na onaj dio obraza, ne znam kako da vam objasnim, i sve sam to izblendala.

I nakon toga samo stavljam puder u kamenu jer mi treba nešto da to sve matira.


Obrve su meni najdraža stvar na licu te ih obavezno moram popuniti. Koristim svima poznatu Essence olovku koje ima još malo, ali nema veze☺ Odlična je.

I nakon toga maskare. Većinom koristim samo jednu, ali sad sam odlučila kombinirati ove dvije. Super su obje, a dok ih koristim zajedno još je bolje.

Ii definitivno najdraža stvar u ovom postu - oči☺☺
Danas sam isprobala Essence paleticu koju sam dobila i predobra je. Ja jako volim shimeraste nijanse na očima i zato mi se ovo jako sviđa. Sve su mi nijanse baš dobre, ali ja sam danas koristila samo 3.

Prvo stavljam ovu označenu najsvjetliju nijansu na cijeli kapak. Radim to sa ovom četkicom za nanošenje sjenila.
Onda preko svega toga stavljam ovu malo tamniji nijansu gotovo preko cijelog kapka. Ne stavljam je na unutarnji kut oka nego na sve ostalo. I zadnju nijansu, ovu na donjem redu nijansa stavljam kistom za blendanje na vanjski kut oka i to blendam sve dok se ne dobije onaj lijepi prijelaz iz nijanse u nijansu. Ovo je jednostavno za napraviti, a baš je onako božićno jer je sve puno šljokica.

I kad smo to sve napravili ostaju na usne. Odlučila sam staviti Essence tekući ruž kojeg sam zavoljela u dva dana. Stvarno mi je super! Predivna boja, sad mi ga je puno lakše nanijeti nego prvi put i sviđa mi se.

I sad na kraju imam jednu sliku kako to sve izgleda, ali ispada da mi se jedino vidi ruž. Nisam baš mogla uslikati sjenilo i sve to, ali nadam se da ne smeta.


I to bi bilo sve za danas dragi moji, čujemo se sutra♥ Sretan vam Božić, još jednom!

Broj komentara: 19:

  1. Odličan post! Iako se ne vidi sve što si stavila na lice, predivno izgledaš! ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan makeup,odlican post,a ti si predivna!Sretan Bozic☺☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako si lijepo to uradila a i snašla si se za tamniji puder :) Da sam na tvom mjestu i ja bih isto uradila :*
    Molim te posjeti moj blog i zaprati me,puno mi znaci:)
    Beauty World by Muri

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post ♡
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako hoces follow-follow na blogu
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Upss obrisla sam komentar XD
    Mislila sam da ce ovo biti lako sminkanje?Hahaha xd.Draga ti si prelepa ne treba ti sminka ♥
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Proizvodi su super, a ti si prelijepa. :)♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično, odlično. Moram isprobati☺♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Henomenalan post :) Ova essence paletica je predivna :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši