petak, 4. prosinca 2015.

#InChristmasMood: Starting Winter season!

Heej heej dragi moji.
Ovo je najljepši dio godine za sve, a pogotovo za blogerke i youtuberice. Planiram već ovo od kad sam završila s Back To School postovima. Dobro,šalim se haha. Ne volim nešto unaprijed planirati i zapisivati nego volim kad spontano dobijem ideju i odmah to i napravim. Ali, nešto sam već isplanirala za ove Božićne postove i jedva čekam sve to ispuniti i napisati. Pokušat ću napraviti što bolje mogu i nadam se da će vam se svidjeti ☺
Danas ću vam malo pričati o Božiću, o svojim (ne)planovima i tako. 

Želim vam reći da se baš veselim ovoj seriji postova jer želim napraviti sve što je bolje moguće i podijeliti s vama radost koju ja osjećam kada se spremam za Božić. Smatram da je to jedan od najljepših blagdana u godini i definitivno je predivno sve to spremati.
Oduvijek sam voljela Božić. Sjećam se kako sam se uvijek kao dijete veselila boru u sobi,kuglicama,svijetlu i naravno poklonima. Mene pomalo hvata euforija blagdana. Pomalo je čak i premala riječ.
Prošli vikend je bio Sam u kući i to me još više uvelo u tu blagdansku groznicu.
Ali,ipak od svega najdraže mi je gledati božićne filmove na božićno jutro. Nema boljeg osjećaja!


Za sutra planiram napraviti jedan također vrlo interesantan post,barem po mojem mišljenju. Nadam se da ću uspjeti sve sliknuti onako kako treba ii naravno napraviti sve☺
Biti će u ovoj seriji postova i onih uobičajenih, npr. Outfiti za zimu, Što kupiti nekome i to,ali nadam se da će biti i više zanimljivijih postova.

I ja stvarno ne znam više što želim reći. Uglavnom, uz ove postove pisati ću normalno i one redovne. 
Znam da je post kratak,ali htjela sam vam samo najaviti ovo. Pozdrav do sutra! 

2 komentara: