petak, 11. prosinca 2015.

#InChristmasMood: To do list before 2016!

Polako brojim dane do kraja škole. Jedva čekam da završi i da se mogu potpuno uživiti u božićni duh. 
Brojim još 8 dana nastave, što će, nadam se proći brzo.
Prije kraja 2015. godine ima nekoliko stvari koje želim napraviti,a sad ću vam reći koje su to!

1. Kupiti poklone i lijepo ih zapakirati. 
Trenutno,nešto o čemu razmišljam svaki dan je to što ću kupiti svojoj obitelji. Želim nešto posebno i zanimljivo, nešto što će zapamtiti. Također,obavezno ću kupiti neki dobar papir za umatanje s božićnim printom jer je to predobro, i neke mašnice, naravno. Rijetko kad sama zamatam poklone, ali ovaj put ću se potruditi.

2. Uspješno završiti prvo polugodište.
Još ima 8 dana nastave u kojih pišem 4 testa i tko zna što još. Želim to naučiti najbolje što mogu,da dobijem petice i da preko praznika budem sretna i zadovoljna. 


3. Pogledati puno božićnih filmova.
Ovo ću raditi i poslije Nove godine,ali svejedno. Želim pogledati razne božićne filmove, crtiće i ostalo. Onako umotana u deku,vani pada snijeg, božićni film i božićni duh. Oh, fali mi snijeg, a i božićnog duha nema skoro nigdje oko mene,osim na blogu i Youtubu. Jedva čekam Badnjak da okitim cijelu kuću s obitelji pa da sve bude baš onako kako treba biti.

4. Čitati knjige pod praznicima.
Zimski praznici su pravo vrijeme za opuštanje uz dobru knjigu. Imamo vremena da se posvetimo knjizi i potpuno uživamo. Trenutno čitam Divergent i knjiga je vrh. Jedva čekam pročitati drugi dio. ☺ Baš imam želju preko praznika pročitati još koju dobru knjigu jer znam da mi neće biti problem.

5. Okititi bor i kuću.
Kao što sam već rekla, jedva čekam Badnjak da polako počnem pripremati sve ukrase. Kasnije ćemo ja i brat okititi bor ii poslije sve ono vani. Mogla bih slikati kitim bor. Hm,razmisliti ću☺ Definitivno jedna od najdražih stvari u vezi Božica mi je ova. Volim taj osjećaj kad svi zajedno radimo nešto, zabavljamo se i uživamo u predivnom ugođaju blagdana.

6. Blog.
Nisam zaboravila blog. Jedva čekam napraviti sve te božićne postove,ali i ono normalno što inače radim. Shvatila sam da me blog uvijek veseli, nebitno koje je godišnje doba iii to je super!

Ii ne znam što još želim napraviti prije 2016. Hm,želim još napisati kao neko pismo sa najljepšim trenucima u 2015. i tako neke stvari,alii to ću napraviti s vremenom. Čujemo se sutra ljudi♥

Broj komentara: 6:

  1. Predivan post! Želim ti da ispuniš sve željice i da budeš uspješna u sljedećoj godini. A sigurna sam da hoćeš, jer mnogo napreduješ i divno pišeš! <33

    Postavi mi pitanja za Q&A ----> http://allforyou23.blogspot.com/2015/12/uspomene-najava-za-prvi-q.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno Petra,kao i uvijek!Slike su savrsene..osim toga i ja zelim uciniti iste te stvari!☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti☺ Nadam se da cemo sve uspjeti hah♥

      Izbriši
  3. Odlican post!I ja zelim uciniti iste stvari kao i ti!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši