nedjelja, 27. prosinca 2015.

New Year's outfits.

Hej hej ljudi. Za danas sam vam pripremila neke meni predivne outfite za Novu godinu u slučaju da nemate inspiracije. Prije toga bih vas željela podsjetiti da mi postavljate pitanja za božićni Q&A jer ima jako malo pitanja, postavite ih ovdje. Na slikama većinom nema kaputa ili tako nečega, ali je logično da ćete obući nešto preko haljine.
Krenimo.

Prvi outfit je ujedno i moj najdraži. Meni je ovo savršena kombinacija i želim kupiti to sve. Ova kožna suknja si savršeno paše s sivi crop topom. I ove gležnjače su vrh!

Sljedeći outfit je za malo starije cure, ali je predobar! Mene šljokice uvijek asociraju na Novu godinu i zimske praznike. Ova haljina je u kombinaciji s štiklama vrh. I naravno, tamno crveni ruž i nokti!

Sljedeća kombinacija je baš jednostavna, a izgleda predivno. Naravno ove kombinacije s haljinama su najbolje ako idete u neki zatvoreni prostor gdje je toplo jer ćete se u protivnom smrznuti. Mala crna haljina je must have, a ovi detalji ju čine još ljepšom.

Sljedeća kombinacija sadrži hlače, ali je elegantna. Jako mi se sviđa ovaj top i majica, a tu su i one već spomenute cipele.

Imamo još jednu s hlačama, crnim naravno. Ovo je super izbor za cure koje se vole osjećati ugodno, a u isto vrijeme i super moderno. 

Ovo mi je još jedna skoro pa najdraža kombinacija. Suknja sa šljokicama mi se jako sviđa, mislim da sam je spomenula u wishlisti. Nju sam kombinirala s običnom bijelom bluzom i fora nakitom.
 
I zadnja kombinacija je za slučaj da ostajete kod kuće. Ovo je preslatko.  Tajice s printom, neka meka široka majica i ove papuče su odličan izbor!

Broj komentara: 9:

  1. Aa sve je top. Ova prva kombinacija je najboljaa, istina istina haha :)♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni oufiti ,meni su najlepsi 1 i 5 :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo mi se dopadaju outfiti! Pogotovo prvi i šesti.☺ Imaš oooodličan ukus!♥

    OdgovoriIzbriši
  4. najviše mi se sviđa prva kombinacija, odavno si već želim kupiti neku suknjicu sličnu iz prve kombinacije. ♥
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/empities1.html

    OdgovoriIzbriši