srijeda, 30. prosinca 2015.

Recenzije I Essence & Manhattan

Hej ljudi. Za danas sam odlučila napraviti neke mini recenzije. Odabrala sam 4 proizvoda i sada ću vam pričati o njima. Sve recenzije su subjektivne i pričam iz vlastitog iskustva, pa ne mora biti da vama proizvod neće biti dobar ukoliko meni nije.

Pisat ću o:
Essence Get Big Lashes maskari

Manhattan Volcano Xtra Explosive Volume maskari
Essence mousse puderu
Essence tekućem ružu

Prvo ću vam reći nešto o ovom puderu. To je puder u pjeni. Dolazi u nekoliko nijansi i mislim da svako može pronaći neku koja mu odgovara. Cijena je oko 36 kuna, a dobije se 16 grama proizvoda.  Moj je u nijansi 04- mislim da je to najsvjetlija. Tekstura pudera je lagana, ne osjeća se na licu i najbolje ga je nanositi prstima jer je tako najlakše. Ostavlja mat efekt nakon stavljanja.
Najbolji je MASNOJ koži, nikako ne SUHOJ. Ja imam suhu i to je razlog zašto mi ovaj puder nije dobar. 
Meni dolazi do prhutanja kože, sakuplja se u porama i zato mi nije dobar. Vjerujem da će masnoj koži biti puno bolji zato što super matira kožu, a imate osjećaj kao da nemate ništa na koži.

Prekrivanje mu je srednje. Lijepo ujednačuje ten i prekriva crvenilo, prištiće prekriva manje. Može se lijepo nadograđivati pa ako stavite još jedan sloj prekrivanje će biti još i bolje. Imam osjećaj da je pomalo žut, pa se to na nama blijedima malo primijeti.  Iako gledala sam neke slike, ovaj puder su cure recenzirale, i njima to super izgleda tako da vjerojatno je to do moje kože.


Sljedeća stvar o kojoj želim pričati je ovaj Essence tekući ruž koji sam nedavno dobila. Postao je moj favorit! 
Nijansa ruža mi je jako lijepa, iako nemam pojma koja je kad ne piše. Nekako je rozno - crvena i jako lijepo izgleda na usnama. Cijena ovog ruža je 20 kuna. 
Pigmentacija je odlična. Iako nije mat i onako je sjajan, ne ostavlja samo onaj ružan sljokičasti ( je li ovo uopće riječ? ), ljepljivi trag kao sjajila nego baš ostavlja predivnu boju.
Prvi put je malo nespretan za korištenje, ali nakon nekoliko puta više neće biti problema. Aplikator je onaj klasični, spužvasti s kojim se lijepo da nanijeti proizvod. 

Tekstura je super. Nije ljepljiv na usnama što je jako pohvalno. 
Dugotrajnost je solidna, kao i kod drugih Essence proizvoda za usne. Traje nekoliko sati, ali onaj sjaj ima samo na početku, kasnije se malo osuši pa ostane kao neki mat izgled. Može preživjeti piće i neki manji obrok.

Pakiranje je slatko i jednostavno. Čvrsto je i ne može se otvoriti, ako je u torbici ili tako negdje.
Mislim da sam spomenula sve bitno. Zaključak je da je ovo jedan preslatki proizvod, pigmentacija je super, korištenje, dugotrajnost sve je dobro i preporučujem ovo!

I sada dolazimo do dvije maskare koje sam vam već spominjala u prijašnjim postovima. Htjela bih usporediti ove maskare jer su vrlo slične.
Prva maskara je Essence. Košta samo 20 kuna i dolazi u lijepom crnom pakiranju. Pakiranje je čvrsto i sasvim jednostavno. Četkica je velika i plastična, ako se ne varam. Na prvi pogled izgleda nespretna za korištenje, ali vjerujte mi, nije tako! Meni četkica jako paše i baš mi je super, puno si mi draže ovakve četkice nego one tanke. 

Maskaru imam nekih 6 mjeseci, možda čak i malo duže i na početku nije bila nešto. Uzimala je previše proizvoda i nije dala neki volumen. Ali, sada, s vremenom, kada se malo osušila postala je puno bolja. Sad je jako volim jer mi jako lijepo raščešlja trepavice, lagano ih produži. Ako dodam više slojeva biti će još veće i gušće. S ovom četkicom mogu zahvatiti svaku trepavicu što je odlično. 
Ne ostavlja nikakve grudice, ne mrvi se i nije vodenasta. 

Uglavnom, maskara je odlična, jako ju volim i preporučujem ju svima, nije uopće skupa, a dobit ćete odličan proizvod.

Sljedeća maskara je ova Manhattan. Cijena ove maskare je oko 60 kuna, ja mislim. 
Dolazi u ovom slatkom crvenom pakiranju koje je jednostavno, a opet lijepo. Četkica ove maskare je neke srednje veličine, onako taman. Četkica mi se sviđa.
Imam osjećaj da je ova maskara malo vodenasta, ali mislim da će biti bolja kad se malo osuši. Skuži se da je onako više tekuća od Essencove kada je stavljate na trepavice.

Jedna stvar koja mi jako smeta kod ove maskre što mi slijepi trepavice onako u 3-4 veće dlačice i onda mi izgledaju rijetko.
Moje trepavice su dosta guste, ali su kratke, pa mi smeta dok mi 'makne' tu gustoću. Sviđa mi se što daje lijepi volumen i super izdužuje trepavice.
Jako mi je dobra na donjim trepavicama jer na njima baš radi svoj posao.
Također, na početku uzme malo više proizvoda nego što treba pa stvara male grudice, ali se to sve da popraviti četkicom.
Sve u svemu, maskara je dobra, sviđa mi se, ali ne ovako sama nego s Essence maskarom.
Našla sam jednu kombinaciju koja je vrh i koju nosim kad baš želim imati duge i guste trepavice. 
Normalno stavim Essence maskaru u nekoliko slojeva i pričekam da se osuši, a preko nje stavim ovu maskaru koja predivno izduži trepavici i učini ih još dužima.
Slika nije baš najbolja i znam da se baš i ne vidi, ali reko da postavim kad sam već slikala.

I dragi moji, mislim da je ovo posljednji post u ovoj 2015. godini, tako da, ako se ne čujemo još sutra, želim vam sretnu Novu godinu, provedite se sutra, budite sretni ii budite s ljudima koje volite♥

Broj komentara: 10:

  1. Odličan post :-)
    Mislim da ću probati Essence tečni ruž i maskaru ♥

    http://behappyhappyend.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post!Koristim Essence maskaru i odlicna je!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna recenzija draga :)
    Ne koristim nista od ovoga ali planiram majci da kupim ovaj ruž za rođendan.
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sumljam da bi i meni ovaj puder odgovarao a i ne usudim se probati :')♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post Petra, proizvodi izgledaju dobri, ovu Manhattan maskaru sam probala i super mi je :) Novi post je na blogu, ako možeš uđi na linkove koje sam ostavila. :* http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši