ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

School Thoughts.

Pozdrav ljudii!
Jedan dan kada sam išla u školi dosjetila sam se jedne ideje koju bih mogla napraviti, a to je baš ova. Znam kako svi imamo one smiješne i zanimljive misli dok smo u školi, a ja sam to odlučila podijeliti s vama☺

- Oh,shit, prvi sat matematika. 


- Kako to mislite, PITAM CIJELI SAT??
- Ček, kakva zadaća??
- Gladna sam.
- Ono dok misliš da si dobro napisao test, a onda dobiješ rezultate:

- Profesorica: Ocjena nije bitna. 
Ja: Pa daj mi 5, ako nije bitna :D
- Gladna sam.
- Još samo 5 sati. Ma mogu ja to.


- Kad zvoni?
- Ja: Zaboravim kartu za bus. Zaboravim ključeve od ormarića. Nema ključeva,nema knjiga iz geografije i glazbenog,nema opreme za tjelesni itd. Pouka: nemojte zaboraviti ključeve!
- Sjedim na satu fizike i razmišljam koji post ću pisati danas.
- Cijeli razred drži ruku,a mene prozove.


Ovo sam ja hahah:
Ja na matematici:
Kaj je sad ovo,hej kak si to dobila?

- Pa da,zašto ne bismo pisali 3 testa u jednom danu? 
- Oh, samo si mi ti falila. ☺
- Daj ga pogledaj,zaljubljena sam. 

ovo sam ja. 


Ii to je sve za danas ljudi,čujemo se u petak,nadam se♥

Broj komentara: 8:

  1. HAHAHAHAH popravila si mi dan,definitivno.Ovo su moje misli..slike su presmešne,ali ova poslednja slika opisuje mene,bukvalno.Odličan post.. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah hvala ti punoo☺ I mene opisuje uh♥

      Izbriši
  2. Odlican post!Bas si me nasmejala!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao Petra ba' si me zasmejala. :') U početku nisam shvatila o čemu je reč ali je posle sve zabavnije! Slike su super a pogotovo to kako si napisala ''ti na matematici''. xD

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši