četvrtak, 24. prosinca 2015.

Teen385 sent me a gift!

Prije nekih 2 tjedna obavijestila me urednica Teena i pitala za adresu kako bi mi poslali poklon u znak zahvalnosti što pišem za njih. Napisala sam adresu i strpljivo čekala poklon.
Danas sjedim u kuhinji i jedem ručak kad kroz prozor vidim kako ide poštar. Odmah sam pomislila da ide moja pošta. 
Tata je izašao po poštu i dođe on unutra i kaže ' Petra dobila si poštu iz Zagreba.' Tada sam ja tati rekla sve o blogu i o Teenu jer on to dosad nije znao. Paket je bio dobro zaštićen i odmah sam pomislila da je šminka. I onda sam otvorila i vidjela predivnu Essence torbicu. U torbici sam dobila Essence paleticu, tekući ruž za usne u predivnoj nijansi i puder u pjeni.

Dobila sam i ovu mini čestitku ii usput i ja želim vama sretan Božić i sve najbolje☺

Sljedeća je ova paletica koja je prepredivna. Jedva čekam napraviti neki look s ovim i očekujte to ovih dana! Pigmentacija je dobra, a nijanse mi se baš sviđaju.


Sljedeća stvar je puder u pjeni kojeg već imam. Meni i nije baš dobar jer imam suhu kožu, a i ovaj je tamniji. Ali, da ne bi samo bezveze stajao u ladici, osmislila sam mu novu namjenu☺ Koristit ću ga za konture lica jer je baš taman i to će biti super!

I zadnja stvar je tekući ruž. Njega sam već isprobala, naravno. Bio mi je malo težak za staviti jer ipak ima aplikator kao sjajilo, ali mislim da će mi biti lakše. Sviđa mi se nijansa koja je onako crvena i lijepo izgleda na usnama, onako sjajno. Dugotrajan je, a nakon nekog vremena se osuši pa izgleda još ljepše i nježnije. Uglavnom, zasad mi je super.

I sada bih se željela zahvaliti Teenu na ovom predivnom poklonu, stvarno sam zahvalna i sve mi se jako sviđa. Jako mi je drago surađivati s vama. Ii sretan Božić♥

Broj komentara: 8:

  1. Odlican post!Svidja mi se ova senka!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ruž je prelep :)
    Super post !♥
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Tekući ruž je odličan! Imam isti samo je u rozoj boji. A paletica sjenila mi se baš čini dobra i sadrži lijepe boje. :)♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Može recenzija tekućeg ruža? :3

    OdgovoriIzbriši