subota, 12. prosinca 2015.

Winter H&M Wishlist.

Prije nego što zaboravim,htjela bih vam zahvaliti na 101 pratitelju. To je predobroo,jako lijepa brojka i hvala svima koji čitate moj blog, ni ne znate koliko me to veseli☺ Hvala vam.
Danas sam poželjela napisati post o stvarima koje bih željela iz H&M jer imaju predobre zimske stvari koje me oduševljavaju. Krenimo!

Moram vas upozoriti,biti će puno džempera. 

Prvo je ovaj džemper koji je presladak. Jako mi se sviđaju boje koje su baš onako zanimljive i u stilu zime. Već sada mogu osjetiti kako je topao. 


Ovaj džemper je savršen. Pogledajte ga,izgleda tako predobro. U Christmas looku je i to mi se jako sviđa jer već zamišljam kako bih ga nosila na Badnjak ili Božić. Sigurna sam da se može predobro kombinirati sa raznim stvarima, a uvijek izgleda slatko.


Ovo tako želim! Izgleda tako meko,toplo i opušteno. Podsjeća na Božić,tople dane,snijeg i tako. Vjerujem da se i vama sviđa jer je savršeno.

I da ne budem tako dosadna sa džemperima odabrala sam još samo jednu takvu stvar, a to je ova. Predivna vesta u bordo boji. Često vidim ovakve veste po društvenim mrežama jer su baš hit, a i izgledaju jednostavne pa se mogu uz sve kombinirati. 

Dobar par traperica ili nekih hlača uvijek treba. Meni se ovakve sada jako sviđaju jer su stvarno predobre. Uvijek sam više za high waisted traperice nego za obične,tako da su ove pun pogodak,a još su i crne! 

Meni se sviđaju košulje, ali zapravo ih nikad ne nosim. Ne znam zašto,uvijek mislim kupiti neku košulju, ali nikako da stvarno kupim. Definitivno ću morati. Ova mi se jako sviđa, makar ima jako puno košulja koje se meni sviđaju. 

Ova glittery suknja je predobra. Zapravo, nisam fan tako kratkih i uskih suknja,ali ova mi se sviđa. Pogotovo za izlaske,rođendane i tako neke svečanije prilike. Voljela bih je imati, pa bih ju možda nosila za Novu godinu.

Mislim da sam ovo mogla staviti odmah na početku, ali dobro. Htjela bih novu jaknu ili kaput zato što mi moja više nije predobra. Ova izgleda lijepo, a sigurna sam da je jako topla, a to je ono što se traži u ovim mjesecima.

I htjela bih još čarape, ove do koljena. Tako su slatke. Ja volim čarape,hešteg weird. 

I da,još bih htjela rukavice. Makar, ja ne nosim rukavice, više volim staviti ruke u džepove, ali mislim kako bi mi par rukavica dobro došao. 

I to su sve stvari koje su mi se najviše dojmile. Ima ih još jako puno koje mi se sviđaju, ali mislim kako bi post bio predugačak i dosadan da sam sve to nabrajala. Pozdrav ljudi♥

Broj komentara: 16:

  1. Aa dzemperi su i meni savrseni,odlican post☺
    http://lovelovelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Džemperi su preprepreeeeslatki! Svaka cast na 101 citateju!

    OdgovoriIzbriši
  3. odlican post
    pratim te, nadam se da ces uzvraiti
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvari su preslatke..Previše želim ove džempere <3
    Učlanila sam se, pogledaj moj blog: andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobar post! Prvi dzemper mi se najvise dopada! Obozavam takve sarene stvari, totalno su novogodisnje! <3
    Poseti moj blog ako zelis i uclani se ako ti se svidi------------> http://blogteenqueen.blogspot.rs/ Unaored hvaka puno! <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post! Drugi džemper mi je najlepši! Ako nije problem pogledaj moj blog!
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je super. Stvari su prelijepe. Posebno mi se dopada jakna :-)

    Posjeti moj blog i uclani se na njega http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ , ja na tvoj vec jesam! :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Post odličan kao i uvjek! Sviđaju mi se vesta,jakna i trapke. Odlično! :-)

    OdgovoriIzbriši