petak, 15. siječnja 2016.

50 Random Facts About Me.

Hej, hej! Evo i mene napokon, preživjela sam prvi tjedan nastave, ali svejedno već imam dosta obveza,tako da će biti još jedan ili eventualno dva posta ovaj vikend. 
Post na ovu temu sam radila davno, još u početcima ovog bloga. Od tada se dosta toga promijenilo i htjela bih vam reći neke činjenice o sebi koje nisu ono neke uobičajne stvari poput koliko godina imam i u koju školu idem. Probat ću pisati o stvarima za koje ne znate da bi vam bilo što zanimljivije.

1. Zanima me forenzika i sve što ima veze s dokazima i zločinima.
2. Ako ne pratite baš svaki moj post, ne znate da pišem za Teen385. Ali, da, pišem za njih i jako sam sretna zbog toga!
3. Jako volim šminku i isprobavati razne lookove.
4. Najdraži predmeti su mi engleski i povijest.
5. Volim pospremati sobu ( čitajte - volim slagati šminku i ostale police).
6. Veliki sam fan Youtubera i gledam mnogo njih.
7. Također, voljela bih biti Youtuber.
8. Trenutno mi je Hawaii Five O najdraža serija.
9. Od kad mi roditelji znaju za blog velika su podrška☺
10. Tumblr i Lana Del Rey su mi lijek za smirenje.
11. Volim fotografirati, najviše nebo i zalazak Sunca jer je to nešto najljepše.
12. Obožavam Blogger i pisanje ovdje.
13. Najdraže boje su mi crna i siva, iako to zapravo nisu boje.
14. Najviše volim pisati beauty postove.
15. Totalni sam anti talent za matematiku.
16. Uvijek mi teško pada traženje pozadina za blog, uh!
17. Imam dosta društvenih mreža, a to sve možete pronaći u stranici Contact Me!
18. U budućnosti ne želim živjeti u Hrvatskoj. 
19. Potterhead sam.
20. Najdraži glumci su mi Dylan O'Brien, Colton Haynes i Zac Efron.

21. Najviše čitam fantastiku.
22. Čokolada mi je najdraži slatkiš.
23. Sviđaju mi se haljine i suknje.
24. All time favourite mi je Labello Lip Butter.
25. Mogla bih u DM-u biti satima.
26. Obrve i oči su mi najdraže stvari na mome licu.
27. Htjela bih biti još koji centimetar viša.

28. Pjesma koju uvijek mogu slušati je Take Me To Church. Definitivno jedna od najdražih pjesama.
29. Imam brata.
30. Nemam pojma o pravljenju frizura. Jedino sto znam napraviti su rep, punđa i pletenica.
31. Instagram mi je najdraža društvena mreža.
32. Voljela bih proputovati cijeli svijet.
33. Jako volim kolače.
34. Ne znam kuhati, ali stvarno ne znam.
35. Uvijek u busu imam slušalice.
36. Najdraži filmovi su mi Hunger Games, Divergent i The Maze runner.
37. Male tetovaže na zapešću su mi baš fora.
38. Vansice mi se puno više sviđaju od Conversica, mislim da su starke dosta isfurane.
39. Jedva čekam proljeće, da mogu hodati u običnoj majici ili kožnoj jakni.
40. Mrzim nositi jaknu, mislim na ove debele zimske.
41. Najviše mi se sviđaju dugi nokti.

42. Vjerujem u Boga.
43. Mislim da sam dobra prijateljica.
44. Kao dijete nisam voljela crtiće (osim Winx) jer je sve bilo na isti kalup, nikad nije pobijedio Tom nego uvijek Jerry. Htjela sam da ta mačka već jednom pojede miša.
45. Imala sam predivno djetinjstvo☺
46. Volim provoditi vrijeme sama. Npr. mogu ostati doma i čitati, pisati blog, gledati serije i videe itd.
47. Za pisanje posta treba mi oko sat vremena, skupa sa slikanjem i uređivanjem to je dva sata.
48.  Najdraža boja laka mi je crvena i većinom su mi crveni nokti.
49. Najčešće sam najbolje raspoložena ujutro.
50.  Nemam idola☺

I to su sve činjenice kojih sam se sada sjetila, pisala sam samo kako mi je došlo, nisam se ništa pripremala. Nadam se da vam nisam bila dosadna i pozdrav♥



Broj komentara: 14:

  1. Divan post! Drago mi je sto sam toliko saznala o tebi! Slicne smo,ja volim cokoladu,istoriju,Dulana O'Briena,i ja sam Potterhead! :3
    R.I.P.Alan Rickman (verujem da si cula...)
    ..................................................................
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam, ajme, pretužno.
      Hvala tii☺♥

      Izbriši
  2. Predobar post! Baš, ali baš smo slične. I ja sam Potterhead (skroz sam zaluđena svime što ima veze sa Harry-jem), isto obožavam slagati police sobe, to mi je nešto najdraže, jer uvijek pronađem neke zanimljive stvari koje sam tu sklonila i zaboravila na njih, ili neki stariji časopis pa čitam. Isto nemam pojma što se pravljenja frizura tiče, čak znam samo onu običnu pletenicu, nijednu više xd. Takođe, nemam idola.. Ma, 90% stvari se poklapa sa mnom, mogla bih još da pišem nego da te ne davim. :D
    Predivan post, najdraža mojaa! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa slatkice, hvala puno!♥
      Ajme i ja nađem stare časopise pa čitam nešto iz 2013. hahah♥

      Izbriši
  3. Dosta smo slicne, narocito sto se tice Tumblra i Lane. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobar post! Drago mi je da sam saznala nešto više o tebi. Dosta smo slične. :) ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post Petea,dosta smo slicne isto tako najvise citam fantaziju,najdrazi mi je slatkis cokolada,vjerujem u Boga,jako volim sminku,muce me pozadine za blog,gledam mnogo youtubera itd.Uglavnom jako smo slicne i post je vrlo originalan!☺

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je za pisanje postova potrebno negde oko pola sata a za slikanje oko sat ipo ! ♥ I takodje se najbolje osecam ujutru, ne znam zasto xd, sigurno zato sto znam da me ceka dug dan.
    Odlicni odgovori
    NOVI POST JE NA BLOGU ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Fenomenalan post :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši