četvrtak, 7. siječnja 2016.

Cold like your heart.

Kako Tumblr naslov, oh.  Bokić! Danas sam s vama na pomalo drugačiji način, mislim ja sam tu kao i inače, ali tema posta je drugačija hah. 
Ove noći je kod mene napadalo puno novog snijega i dok sam vidjela navečer kako lijepo pada odlučila sam da jutros idem slikati. I probudila sam se ranije nego inače samo da bih slikala ovu snježnu bajku u mome dvorištu. Stvarno sam uživala jer volim fotografirati i dosta sam zadovoljna sa slikama pa ih želim podijeliti s vama. Uživajte☺

 






Ii to su sve slikice, mislim nisu sve, imam ih jako puno, ali ne bi vam htjela biti dosadna, tako da pozdrav☺ I sutra očekujte još jedan collab post!

Broj komentara: 12:

  1. Predivne slike draga! Prava zimska bajka ♥-♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako mi se sviđa naslov haha :D
    Slike su prelepo ispale,baš tumblr pogotovo 2,4,6 prelepe ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas su predivne slike,ah nazalost kod mene nema vise snijega,a kad ga je bilo nije bilo puno..ali nema veze,odlican post☺☺!
    htp://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Slike su predivne. Odlično pišeš i baš mi se sviđa tvoj blog :D
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - ako zapratiš moj blog javi mi u komentarima kako bih ti mogla uzvratiti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, slike su predivne *.*

    http://www.dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši