ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

Holiday Morning Routine | collab

Pozdrav dragi moji! Danas vam pišem post o mojoj jutarnjoj rutini pod praznicima. Također ovo je i collab post  sa dragom Višnjom s bloga Pametno dete. Obavezno pročitajte i njezin post.

Moja rutina počinje negdje oko pola 9 kada se budim. Nekad se probudim puno kasnije, ali recimo pola devet otprilike. Prvo uzimam mobitel i provjeravam sve društvene mreže kao što su Instagram, Snapchat i druge.

To radim nekih pola sata i onda idem u kuhinju i dnevni boravak.
S obzirom na to da još uvijek nisam gladna sjednem na kauč ( čitajte ponovno legnem) i još malo surfam.
Ako uspijem nagovoriti mamu da mi napravi doručak onda čekam da to napravi, a ako ne onda nešto uzmem sama.
I tako doručkujem nekih 10 minuta.

Nakon što sam pojela doručak uzimam mobitel i slušalice i legnem u krevet, naravno. Pogledam koji su to novi videi u mojim pretplatama i onda ih pogledam. Volim sada svaki dan gledati videe jer moram nadoknaditi sve što nisam radila u vrijeme škole.
I onda odlučim da je dosta hodati u pidžami i s mobitelom u ruci pa odem u sobu i obučem se. Obučem nešto ugodno, na primjer trenirku i neku toplu majicu.
Također, pospremim i krevet jer ne mogu podnijeti da mi krevet nije spremljen.

U kupaonici se umijem, stavim kremu, operem zube, stavim labelo i počešljam se. 

Ii nakon toga sam spremna pa ako mi se da idem vani i sad je baš lijepo, snijeg pada, hladno je, predivan zimski ugođaj. Volim se igrati s psom jer je njemu to super pa se valja u snijegu, trči posvuda...

I onda kada sva 'smrznuta' dođem unutra, napravim čaj od kamilice i uživam u ostatku dana.

Nadam se da vam se sviđa moja rutina i pozdrav do sljedećeg posta!

Broj komentara: 18:

  1. Draga Petra, post je odličan! Takođe ne podnosim nenamešten krevet hahah♥ Mnogo mi je drago da smo zajedno radile!♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Za sta je ova kremaa soft?
    - tekst mi je nesto beo pa nista ne mogu procitati, nzm zasto.
    MiljanaEasySkillful!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hidratantna krema za lice, za suhu kožu☺

      Izbriši
  3. super post, zelim ti sretnu i uspjesnu novu godinu
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajn post draga♥
    https://ilanna07.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post kao i uvek! ❤

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo,Petra,evo,ja sam prvi put na tvom blogu.
    Veoma mi se svidja tvoj post,ali i dizajn bloga.:)


    http://pinkiscolorofmysoul.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post draga, slike su savršene, a dok sam čitala tekst uživala sam! <3

    Na mom imate 'things to do over winter break'- moonsdreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post!SLike su super!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši