subota, 30. siječnja 2016.

January Favourites.

Pozdrav drage moje! Gotovo je prošao i prvi mjesec koji mi je bio neobično dug. Većinom mi vrijeme brzo prolazi, ali siječanj je trajao predugo. Jedva čekam veljaču jer to znači da smo bliže proljeću, Veneciji, ljetu i dr. 
Uglavnom, sjećate se prošlog posta kada sam pisala o tome kako želim proljeće? E, pa, svemir je poslušao moje želje i cijeli ovaj tjedan bilo je predivno vrijeme. Sunčano, toplo s malo ugodnog vjetrića. Što da vam kažem, uživala sam! Nadam se da će se nastaviti tako.☺
Ako još niste pročitali moj članak na Teenu, definitivno biste trebali, link ovdje
I da, što kažete na novi izgled bloga?
However, krenimo na današnju temu posta.

Prva stvar su ove kremice koje spominjem već 1001 put, ali što ću kad ih volim. Jedva sam čekala da ih stavim u favorite koliko ih obožavam. Znači ova čuda iz Avona su prava stvar za moju kožu. Miris mi se sviđa, brzo se upijaju, predobro hidratiziraju i još mnogo toga. Uglavnom, odlične su.


Sljedeća stvar je korektor koji sam u posljednje vrijeme koristila gotovo svaki dan. Ima dana kad mi je lice baš puno prištića koji su crveni pa ih prekrivam ovim korektorom u stiku jer sam puder nije dovoljan. Koristim ovaj korektor već dugo i stalno ga ponovno kupujem jer stvarno vrijedi, pogotovo za prištiće. Prekriva sve, samo ga je možda potrebno popravljati tijekom dana, ako želite da vam cijeli dan prekriva.


Sljedeća je ova paleta sjenila koju sam koristila nekoliko puta ovaj mjesec. Jako mi se sviđaju nijanse jer su baš nude, super za svaki dan. Pigmentirane su i lijepo se daju izblendati i kombinirati. 

I naravno Labello. Znala sam da će mi biti u favoritima i prije nego što sam ga počela koristiti hah. Ukratko, najdraža stvar na svijetu!

I još od ovakvih proizvoda imam šampon za kosu koje koristim u zadnje vrijeme. To je Afrodita šampon od kamilice za suhu kosu ja mislim. Sviđa mi se jer lijepo miriše, a i osjeti se i nakon što se opere. Volim ovakve kao 'prirodne' šampone jer imam osjećaj da su zdraviji za kožu.

I zadnja stvar je ova knjiga Anne Frank. Tj. na našemu, Dnevnik Anne Frank. Ja sam ju čitala na engleskom jer sam ju našla sasvim slučajno. Naime, išla sam posuditi lektiru za engleski i tako tragajući među raznim knjigama naišla sam na ovu i uzela je. Neću nju čitati kao lektiru, ali nema veze. Knjiga je fenomenalna. Puna predivnih citata i stvarno me navela na razmišljanje.

I to bi bilo sve od ovih materijalnih stvari, a sada su na redu pjesme:
Artic Monkeys - Do I Wanna Know?
Sia - Elastic Heart
Sia - Chandelier
Sia - Big Girls Cry
Drake - Hotline Bling
David Guetta - Hey Mama ft Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack
I mislim da je to sve, vjerojatno sam neku pjesmu zaboravila, ali nema veze. Uživajte u ostatku vikenda :D

Broj komentara: 26:

  1. I ja sam baš oduševljena knjigom! Takođe o Essence proizvodima ne treba govoriti, obožavam ih. A Labello miris tek ♥-♥.. Divni favoriti! Takođe slušamo sličnu muziku.☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Jako mi se dopada sadašnji izgled bloga. Neke od ovih kozmetičkih proizvoda koristim i takođe sam zadovoljna njima. ARCTIC MONKEYS NAJBOLJI!! ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam oduševljena knjigoman,divna je!Nisam nikada koristila ovaj korektor,ali mislim da je dobar. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super proizvodi, slike su ti bas superr! ♥
    GIWEAWAY,ucestvujte,internacionalan je ----> POGLEDAJTE OVDE

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post.I ja takođe koristim essence korektor i stvarno je odliča. ♥

    Novi post kod mene http://anonimnadjevojka.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. I'm so proud of you! Predrago mi je sto pises i za teen,stvarno sam ponosna na tebe. Odlican post draga ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je odlican, a ova paleta koju imas izgleda glamurozno! *-*
    Uzasno jako mi se svida tvoj izgled bloga!

    ❤ kreativanblog.blogspot.com ❤

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post!
    Od navedenih proizvoda imam Lip butter i zbilja je super. Takoder ovaj korektor mi se cini dosta dobar :)

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Fenomenalan post :) Ova paleta senki je prelepa,oduševljena sam njome... :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post,mnogo mi se dopadaju nijanse senke. Za Anu Frank si me zainteresovala jer vec dve nedelje odugovlacim da je pocnem citati,ali mi nimalo interesantna nije bila. Divan post je i na Teenu. :)
    http://dizinsvet.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post, i slike su super! Imas bas zanimljiv izgled bloga. ♥

    Giveaway na mom blogu
    http://ninaw123.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlični favoriti draga! :) ♥

    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog, ako želiš da i dalje primaš obavještenja (promijenila sam link bloga). Mnoogo bi mi značilo! -> innisall.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši