petak, 8. siječnja 2016.

My Travel Essentials I collab

Book. Danas imamo još jedan collab, a to je sa mojom dragom Aleksandrom s bloga Perfection is just a word. Definitivno morate pročitati i njezin post koji je odličan!
Današnja tema su essentials za putovanja, ali bez odjeće. Ja sam slikala ono najbitnije i ono bez čega ne mogu pa po meni ovdje nema nikakvih nepotrebnih stvari.

Prvo imamo naravno šminku. Za početak puder, korektor i puder u kamenu. Ovo mi je nešto što uvijek koristim i što mi treba. 



Nakon toga imamo još šminke, a ova je većinom za oči i obrve. Uzela sam maskare, olovku za obrve, dva mala sjenila, četkice i šiljilo.

Dalje imamo samo dva proizvoda za usne, a to su Labello Original i Baby Lips. Dalje na slici imamo i dvije četkice koje su mi potrebne za puder. Također i pincetu, četkicu za obrve.

Nakon toga stavila sam i jedan lak u slučaju da vam se lak koji trenutno imate na noktima skine pa da možete ponovno nalakirati nokte.

Dalje imamo i losion za tijelo i kremu za lice jer moramo hidratizirati kožu i kad smo na putovanju.
Ovdje možemo uvrstiti i dezić i maramice za skidanje šminke koje nisam slikala.
Trebamo brinuti i o svojoj kosi te ono što mi uvijek treba je četka za kosu, gumice i ukosnice.

I ako je to neko putovanje koje traje više dana i odsjedamo u nekom hotelu trebaju nam proizvodi za pranje kose i tijela.
Ja sam ovdje slikala Afrodita šampon za kosu u ovom ogromnom putovanju, ali naravno da to ne bih nosila sa sobom nego bih uzela nešto manje. Uzela sam i regenerator za kosu i gel za tuširanje.

Šminku bih nosila u nekom manjem neseseru, a ovu preparativu i šampone u nekom većeg, ali nije bilo potrebe da to slikam.
I da, naravno da bih nosila i četkicu za zube i pastu.
Nadam se da vam se post svidio i čujemo se nekom drugom prilikom♥

Broj komentara: 16:

  1. Super post i originalna ideja ! Idem sad da procitam Aleksandrin post :D
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, jako je zanimljiv :)
    Pogledaj moj video https://www.youtube.com/watch?v=BLsiBjNpFDg

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš ovakve postove volim da čitam! Jako originalna tema! ♥♥♥ Svidjaju mi se svi proizvodi. Ja od toga ne koristim ništa, ali imam dobre zamene za ovo! Meni je čudno jer ja koristim baby jonson (ako se tako piše) još uvek za svoju svoju kosu. Jednostavno mi prija. ♥

    Novi post: -----> sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. U većini datog se slažem sa tobom. U smislu da preporučiš to devojkama. Međutim, iskrena da budem, ja se ne šminkam mnogo, tako da bi mi labbelo i maskara bili sasvim dovoljni, naravno uz sve obavezne proizvode za negu lica i tela! :)

    Uostalom, ako imaš vremena i volje, poseti moj novi blog. Tek sam ga napravila, ali možeš očekivati mnogo zanimljivog sadržaja ❤!

    ▪ http://angela1912.blogspot.rs/ ▪

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, draga! Nadam se da ćemo ponovo sarađivati ❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post,stvarno vrlo originalna ideja!☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post! Ona Eveline krema je meni odlična.. A i ono Balea losion za tijelo fantastično miriše. :) ♥

    Pogledaj novi post -------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Predobar post! Slike su jako dobre, samo da su malo vece.
    Imam i ja baby lips strike a rose i ja sam odusevljena njimee!! ♥♥
    OUTFIT POST JE NA BLOGU | GIWEAWAY USKORO!

    OdgovoriIzbriši