subota, 16. siječnja 2016.

Skin Care Routine I Winter

Bokić drage moje! Kao što sam vam jučer obećala danas je ovdje još jedan post.
S obzirom na to da nisam osoba koja posjeduje puno proizvoda npr. za njegu lica, odlučila sam napraviti post sa njegom kože općenito, znači sve od njege tijela, lica, ruku i usana.

Prvo ću vam pokazati dva losiona koja koristim za njegu tijela. Prvi je ovaj Balea koji ste vidjeli u prošlim postovima, a drugi je ovaj koji sam također već spominjala. Ovaj mi je bolji od Baleinog, ali je i Balea odlična. Ne koristim ih svaki dan jer mi se to neda, ali nastojim koristiti ih što češće.

Sada ću vam pokazati moju njegu lica koja je stvarno jednostavna. Obožavam maramice za bebe, ne znam ni sama zašto, ali ih jednostavno volim tako da te koristim za skidanje šminke. Meni su odlične iako nekome ne pašu. Uglavnom, trenutno imam ove iz DM-a, ali nisu mi nešto posebno, radije koristim Violeta, ali sad sam slikala ove.


Nakon toga imam jednu toniranu kremu za koju nisam sigurna je li  ide pod njegu lica, ali, piše da i hidratizira kožu, pa reko, neka bude u ovom postu. Radi se o Avon toniranoj kremi koju sam tek nedavno dobila i koristila sam ju samo nekoliko puta pa ne mogu reći neke dojmove o njoj.

Nakon toga imamo dvije kreme koje koristim kao dnevne. Prva je poznata Eveline, a druga je Avon koja je trenutni favorit. Obožavam ove kreme i trenutno mi je Avonova draža. Jako mi lijepo hidratizira kožu i cijeli dan je drži onako nježnom i glatkom. Najčešće je koristim ujutro prije stavljanja pudera.

Nakon toga imam dvije noćne kreme. Prva je moja najnajdraža krema trenutno, a to je Avon ova noćna krema. Ja vama ne mogu opisati kako sam zavoljela ovu kremu u samo nekih dva tjedna. Krema mi je toliko dobra, odlično paše mojoj koži. Inače imam problema s prhutanjem kože oko nosa jer mi je tamo koža jako suha, ali ova krema riješava to sve. Stavim ju kad idem spavati, a ujutro je još uvijek onako glatka kao da sam ju namazala prije sat vremena. Uglavnom, veliki favorit! Također imam i Nivea običnu kremu koja je ultra masna, ali preko noći mi to uopće ne smeta. 

Ii sada njega usana! Dio oko kojeg sam najviše uzbuđena! 
Kao što znate, veliki sam fan Labella, pogotovo lip buttera. I tako ja jedan dan idem malo do DM-a s namjerom da kupim još neki balzam za usne, kad vidim da su lip butteri sniženi na 14 kuna! Odmah sam uzela dva jer nisam ih mogla ostaviti i tako da mi sada fali samo jedan iz kolekcije, a to je onaj od kokosa.
Bilo kako bilo, imam ovaj Original koji trenutno koristim, Vaniliju i Macadamiu, a ovaj treći je od maline. Danas sam otvorila vaniliju ii zaljubljena sam u taj miris. O njegi neću nešto puno govoriti jer su ovo najbolji balzami koje sam ikad koristila, a vjerujte mi, koristila sam ih mnogo.

Please, just take a moment and look how beautiful is this. 


I na zadnje nam je ostala njega ruku, a tu imam samo jedan proizvod. To je Essence krema za ruke i nokte koju koristim s vremena na vrijeme jer zaboravim na nju, zato mi se i nalazi u Tagu: Potroši do proljeća. Lijepo njeguje ruke i brzo se upija, a i dobro miriše.

I to su svi proizvodi koje koristim za njegu kože trenutno, nadam se da vam se sviđa!♥

Broj komentara: 12:

  1. Uglavnom su nam slični proizvodi,sem obične nivea kreme koja je mnogo masna i teška za moju kožu. Preferiram nivea soft! Ali zato obožavam nivea lip butter. Ovaj od maline izgleda baš primamljivo! Odličan post i slike su vrlo dobre.

    http://svetjednedevojke.blogspot.rs/2016/01/zimske-poslastice.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post :) Baš sam se dvoumila koji balzam da uzmem da li od vanile ili maline i sada ću definitivno uzeti od vanile... :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš me zanima kakav je Balea losion i sigurno ću ga prvom prilikom kupiti. A ovaj Lip butter od makadamije i vanilije je nešto najsavršenije - predivno miriše i baš super njeguje usne. :)♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna recenzija,i ja korstim Nivea kremu,ali je takodje stavljam samo navece jer je bas dosta masna i treba joj dugo da se upije.

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super sii!! Odlične slikee,slike su baš kvalitetne :) <3
    učlani se na moj blog molim te! http://pinkyfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Hello! Amazing post.
    Please check out and follow this blog: insightbalkan.blogspot.com

    If you do, I will return as soon as possible!

    OdgovoriIzbriši